امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خاص ترین کالای چوبی با زد دیزاین


1401/07/27
کد خبر : 28051
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

زد دیزاین نام یک گروه تولیدی، تجاری است که از سال 1397 فعالیت خود را در عرصه تولید لوازم خانگی لوکس و شیک آغاز کرده است. گروه زد دیزاین فعالیت خود را با تولید روشویی های دست ساز آغاز کرده است. این نوع روشویی ها با سنگ های رودخانه ساخته شده و تقریبا جزء وسایل تخصصی در حوزه لوازم خانگی محسوب می‌شوند.
گروه تولیدی زد دیزاین به مرور حوزه فعالیت های خود را به ساخت لوازم خانگی مثل انواع میز ، مبلمان، جا لباسی، میز لپ تاپ و ... گسترش داده است. این گروه تولیدی تلاش می کند محصولاتی با کیفیت  و متنوع را تولید و عرضه نماید تا محصولاتش در عین خاص بودن بتواند رضایت مشتریان را در تمام سطوح جامعه کسب کند.
 از ویژگی های منحصر به فرد محصولات زد دیزاین می توان به خدمات پس از فروش و گارانتی کالا اشاره کرد که می تواند باعث اطمینان خاطر خریداران برای یک خرید مطمئن و با کیفیت باشد.
 برای خرید محصولات این شرکت می توان پس از مراجعه به وبسایت و ورود به درگاه این شرکت، محصول مورد نظر را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمود. این شرکت از آمادگی کامل برای بسته بندی حرفه ای و ارسال محصولات به اقصی نقاط ایران برخوردار می باشد.
گروه تولیدی زد دیزاین برای سالم رسیدن کالا های خود به مقصد آن ها را همراه با بیمه رایگان ارسال می کند تا کیفیت محصولات خود را تضمین کند.


 کالای چوبی

جا لباسی چوبی

جا لباسی چوبی فضایی است که برای جا نمایی و نگهداری انواع لباس ها در واحد های مسکونی تهیه و استفاده  می شود. گاهی اوقات به دلایل مختلف امکان جا نمایی کمد در فضای داخلی خانه وجود ندارد در این شرایط بهترین روش برای جا نمایی و قرار دادن لباس ها استفاده از  جا لباسی چوبی می باشد، منتهی قبل از انتخاب و خرید جا لباسی چوبی باید به این نکته توجه‌‌ شود که هر چوبی بدون توجه به یک سری از مسائل برای جا نمایی در فضاهای مختلف ممکن است مناسب نباشد. جا لباسی چوبی در مدل ها و سبک های متنوع ساخته می شود.
 این تنوع ساخت می تواند به این معنی باشد که هر نوع کمد جا لباسی چوبی نمی تواند در هر فضایی استفاده شود و نکته دیگر که باید به آن توجه شود این است که اولا جا لباسی چوبی از زیبایی ظاهری لازم برخوردار باشد و حتی الامکان از فضای کافی برای جا نمایی لباس های مختلف برخوردار باشد یعنی به زبان ساده کار آمدی لازم را داشته و فقط استفاده دکوری نداشته باشد.
‌ علاوه بر این موارد جا لباسی چوبی باید با دیزاین داخلی از هماهنگی لازم برخودار باشد تا در زمان استفاده تناسب ظاهری حفظ شود.
نوع چوب استفاده شده در جا لباسی چوبی می تواند نکته مهمی باشد که باید مورد توجه خریدار قرار گیرد و بداند که از چه نوع چوبی برای ساخت جا لباسی استفاده شده است و احیانا اگر از موادی مثل پلاستیک با فلز به عنوان مکمل در آن استفاده شده درصد این استفاده و نوع استفاده چگونه است تا بتوان برای خرید جا لباسی چوبی بهترین تصمیم را گرفت.
گروه تولیدی زد دیزاین با طراحی های به روز و استفاده از چوب بهترین درختان، جا لباسی های زیبایی را طراحی و تولید می کند که از تنوع بالایی برخوردار بوده و می توانند رضایت همه سلیقه ها را جلب کنند.‌


 کالای چوبی

میز لپ تاپ

  میز لپ تاپ یکی از لوازم خانه است که می تواند نقش مهمی در راحتی و بکارگیری آسان لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره داشته باشد. امروزه به دلیل گسترش استفاده از فضای مجازی،  لپ تاپ  به عنوان یک ابزار کارآمد  نقش مهمی برای اتصال به فضای مجازی دارد و میز لپ تاپ می تواند نقش مهمی در استفاده آسان و راحت از این وسیله داشته باشد.
  برای ساخت میز لپ تاپ از مواد مختلفی استفاده می شود که از آن میان می توان به موادی مثل فلز، چوب و پلاستیک های فشرده یا پلیمر اشاره کرد. معمولا میز لپ ‌تاپ در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود. میز لپ تاپ می تواند نقش مهمی در سلامت بدن بخصوص چشم، کمر، شانه و گردن  داشته باشد.
 معمولا میز لپ تاپ طوری طراحی می شود که این عوارض حتی المقدور کاهش پیدا کند. نکته مهم دیگری که استفاده از میز لپ ‌تاپ می تواند تاثیر غیر قابل انکاری در آن داشته باشد خنک ماندن لپ تاپ است میز لپ تاپ می تواند شرایطی فراهم کند که فضای بهتری برای خنک شدن لپ تاپ فراهم گردد و یا براحتی  فن لپ تاپ بر روی آن قرار داده شود تا خنک شدن لپ تاپ در یک شرایط مناسب انجام شود.
 برای راحتی کاربران میز لپ تاپ معمولا در طرح، رنگ و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. میز های لپ تاپ با توجه به طراحی و قابلیت استفاده به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از میز لپ ‌تاپ دیواری، میز لپ تاپ ایستاده، میز لپ تاپ تخت خوابی یا رو تختی، میز لپ تاپ نشسته و میز لپ تاپ جلو مبلی که هر کدام می تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد.
 برای استفاده از میز لپ تاپ باید به این نکته اشاره شود که اگر از لپ تاپ در فضاهای مختلف استفاده می شود از میزهای کوچک و تاشو استفاده گردد تا حمل و نقل و جابجایی  آن ساده باشد.
 همچنین اگر از  میز لپ تاپ فقط قرار است در فضای داخلی خانه استفاده شود باید دقت داشت که اندازه مناسبی نسبت به لپ تاپ داشته باشد و از نظر شکل ظاهری زیبا و شکیل باشد و اگر در فضای عمومی خانه جا نمایی می شود تا حد امکان از تناسب لازم با دکوراسیون داخلی برخوردار باشد.
 گروه تولیدی زد دیزاین به عنوان یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی خاص می تواند گزینه ای مناسب برای خرید میز لپ تاب مناسب و با کیفیت باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28051
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید