امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

حفاظ نیزار زیبایی بی چون چرا نرده دیوار


1401/07/27
کد خبر : 25981
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

نرده حفاظ نیزار یکی از راه هایی است که می توان به کمک ان زیبای نمای خانه را تضمین کرد. امروزه با وجود حفاظ نیزار سارقین دیگر نمی توانند دست به نقشه های شوم خود بزنند. نرده روی دیوار نیزار طرح و شمایل خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است از این رو نقش مهمی در زیبایی نمای ساختمان دارد. در ادامه در مورد ویژگی های حفاظ نیزار مطالبی را ارائه می دهیم.
نرده حفاظ نیزار از زیباترین طرح های نرده دیوار است که امروزه مشتریان بسیاری به سمت این نرده زیبا سوق پیدا کرده اند. طرح خاص این نرده به گونه ای است که نه تنها با وجود میلگردهای در هم تنیده شده روی دیوار، نمای خانه را زمخت نکرده است بلکه منظره ای جالب و شکیلی را نیز به ان هدیه داده است.
نرده حفاظ نیزار با توجه به شکل خود یکی از امن ترین نرده حفاظ روی دیوار به حساب می آید. زیرا طرح خاصی که دارد پرتراکم است و محل قرار گیری میلگردها به گونه ای است که هیچ راهی برای سارقین باز نمی  گذارد. نرده حفاظ روی دیوار طرح نیزار با سارقین نبردی تن به تن دارد.
سارقین زمانی که نرده حفاظ روی دیوار نیزار را روی دیوار مشاهده می کنند وحشت آن ها را فرا می گیرد. زیرا می دانند که عبور از بین نرده های تیز و برنده نیزار به صورت حتم به آن ها آسیب وارد می کنند. تیر و برنده بودن نرده های نیزار و همچنین تراکم پر میلگردها و ارتفاع مناسب نرده به گونه ای است که از پایین دیوار که به بالای دیوار نگاه می کنید، متوجه حفاظت بالای حفاظ نیزار می شوید.
نرده روی دیوار که طرح شیک و زیبایی دارد و در عین حال حفاظت بالایی را برای ساختمان فراهم می کند و همچنین کیفیت مطلوبی نیز دارد ممکن است کم پیدا شود. اما اگر شرکت مطمئن در این زمینه را پیدا کنید می توایند با خیال راحت نرده حفاظ نیزار خود را از ان تهیه کنید.
ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ روی دیوار نیزار و سایر حفاظ دیوار مانند شاخ گوزنی، بوته ای ، سرنیزه، نخل مرداب و ... توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را برای خود فراهم کنند. برای دریافت قیمت نرده حفاظ نیزار و اطلاع از سایر ویژگی های حفاظ می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.



حفاظ نخل مرداب نقشی از زیبایی روی دیوار حیاط

اگر نگاهی به نرده حفاظ روی دیوار انداخته باشید ممکن است یک طرح شیک و خاص چشم شما را به خود مشغول کنید. ان طرح چیزی نیست جز نرده حفاظ نخل مرداب که امروزه به یکی از پرطرفدارترین نرده روی دیوار تبدیل شده است.
نرده نخل مرداب از پرفروش ترین و زیباترین نرده حفاظ های عصر حاضر است که توانسته است به سرعت در دل مشتریان جای بگیرید. این طرح به دلیل وجود گل های زیبا که در عین حال ایمنی را افزایش می دهند، بسیار سریع تر از انتظار در روی دیوار خانه های اکثر افراد که به دنبال بهترین حفاظ دیوار هستند جای گرفته است.
نرده نخل مرداب طرح خود را از گل های زیبای طبیعت الهام گرفته است و توانسته است طبیعت را روی دیوار خانه شما بیاورد. بنابراین وجود این نرده حفاظ شیک با طرح لاکچری روی دیوار خانه سبب می شود تا دکوراسیون خانه شما بسیار زیباتر از قبل جلوه کند.
اما نکته مهم در مورد نرده حفاظ نخل مرداب این است که با توجه به طرح خاصی که دارد امنیت بالایی را نیز برای ساختمان فراهم می کند. گل های یا میلگردهایی که به صورت منظم و با برشکاری و جوشکاری دقیق در کنار یکدیگر قرار گرفته اند هیچ راه عبور و نفوذی را باز نمی گذارند.
عبور از بین نرده حفاظ نخل مرداب جز صدمه و آسیب چیز دیگری را نصیب سارقین نمی کند. زیرا تراکم و شکل خاص این نرده به گونه ای است که هیچ فضای بازی را برای سارقین فرصت طلب ایجاد نمی کند.
در ایران سازه از بهترین متریال با کیفیت بالا برای ساخت انواع نرده حفاظ روی دیوار استفاده می شود. شما می توانید یکی از این طرح های شکیل را برای خود انتخاب کنید و سپس با کارشناس فروش ما در ایران سازه مشورت کرده و طرح خود را نهایی کنید. برای مشاوره و بازدید رایگان و همچینن اطلاع از قیمت نرده حفاظ نخل مردا می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید و ایمنی را به خانه خود دعوت کنید.



نرده راه پله زیبا و ایمن را در ایران سازه جستجو کنید

یکی از مهمترین مواردی که باید برای خانه در نظر بگیرید استفاده از نرده راه پله است. نرده راه پله باید چندین ویژگی داشته باشد تا بتواند هم ایمنی و هم زیبایی نمای خانه را تضمین کند.
برای خانه های دوبلکس یا ویلاهای سوبلکس معمولا از نرده راه پله ها ی مدرن و شیک امروزی استفاده می شود. برای مثال می توانید از نرده راه پله دایره ای یا مدور و همچنین گرد برای ساختمان استفاده کنید که زیبایی بسیار زیادی به نمای داخلی خانه می بخشد. در نظر داشته باشید که نرده راه پله عنصری است که بسیار در نمای داخلی خانه به چشم می آید و به نوعی می تواند نقطه کانونی به حساب بیاید. انواع طرح های نرده راه پله فرفورژه یا نرده راه پله مدرن و کلاسیک که طرفداران خاص خود را دارد در سایت ایران سازه مشاهده کنید. شما عزیزان با در نظر گرفتن طرح نرده پله برای داخل ساختمان یا خارج ساختمان می توانید زیبای و ایمنی خانه خود را افزایش دهید.
قیمت نرده راه پله فرفورژه یا ساده و همچنین سلطنتی یا نرده پله گرد یا دایره ای در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود با کارشناسان فروش ما در ایران سازه در ارتباط باشید تا مشاوره و بازدید رایگان را دریافت کنید و بهترین نرده راه پله با کیفیت بالا و قیمت مناسب و در عین حال زیبایی و کیفیت بالا را برخودار شوید.


برچسب ها :
# حفاظ نیزار

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25981
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید