امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

حفاظ سازان : حفاظ روی دیوار - درب آکاردئونی


1401/07/27
کد خبر : 26345
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

علاوه بر رنگ ،شکل حفاظ ها بسته به نوع محل نصب حفاظ ،تاثیر مثبت یا منفی بر نمای محل می گذارد. استفاده از حفاظ های کلاسیک انتخاب محافظه کارانه است که برخی مشتریان انجام می دهند. این حفاظ در اکثر مکان های نصب تاثیر قابل قبولی بر نمای ساختمان دارد.همچنین بلندی و ارتفاع حفاظ نیز در نمای منزل تاثیر گذار است . معمولا در مکان هایی که کمی در حاشیه هستند از حفاظ های با ارتفاع بیشتر استفاده می کنند.در صورتی که مجبور به استفاده از حفاظ های با ارتفاع بالا باشیذ سعی کنید در انتخاب نوع حفاظ محتاط تر باشید و همه گزینه ها را بررسی کنید چون استفاده از حفاظ با ارتفاع بالا در صورتی که دیوارها با حفاظ هماهنگ نباشد می تواند ظاهری مانند زندان برای خانه درست کند .
حفاظ شاخ گوزنی به نسبت مدل های قدیمی حفاظ قیمت بالاتری دارد اما به این دلیل که تراکم بالایی دارد امکان عبور سارقان را غیر ممکن میسازد. به دلیل امنیت بالایی که این محصول ایجاد میکند ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دارای استحکام بالا است پس خراب نمیشود و برای سال زیادی مورد استفاده است. برای اینکه ظاهر این حفاظ موجب ترس ساکنین نشده و ساختمان شبیه زندان نباشد ، لازم است تا سازه شکیل با رنگ های متنوع تولید شوند. حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ پذیری با رنگهای دلخواه را دارد. حفاظ‌ها از قدیم‌الایام برای محافظت از مکان‌ها بر روی دیوارها نصب می‌شده اما طرح‌های ساده آن ، گاه چنان‌که باید کارایی لازم را نداشته و نمی‌توانسته از ورود سارقان جلوگیری نماید. حفاظ شاخ گوزنی نسل جدیدی از حفاظ‌ است که با ساختار منحصربه‌فردش مانع نفوذ افراد شرور به منازل از پشت‌بام‌ها و دیوارها شده و جنس عالی آن نوید سال‌ها ماندگاری را می‌دهد. فناوری‌های روز به‌کاررفته در ساخت، از قطعات فلزی محصولی کاربردی را تولید نموده که برخلاف نمونه‌های قدیمی با لبه‌های تیز طراحی‌شده، ازاین‌رو می‌توان بر روی قدرت محافظتی آن حساب ویژه باز نمود.



 حفاظ سازان



افراد متخصص ورود یافته به صنعت حفاظ‌ سازان ساختمانی توانسته‌اند با چیدمانی زنجیروار و به صورتی متراکم و با طول و عرض‌هایی متفاوت و متناسب با درخواست مشتریان ، حفاظ شاخ گوزنی را به‌گونه‌ای طراحی نمایند که با نصب آن بی‌هیچ وجه دیگر نگران سرقت نباشید. رنگ‌های گوناگون این محصول زیبایی بی‌نظیری به آن بخشیده و این امکان را فراهم نموده که امنیت و زیبایی را به‌صورت هم‌زمان دریافت نماییم. باید بر روی متریال به‌کاررفته در ساخت این محصول تمرکز ویژه‌ای نماییم ، زیرا جنس مؤلفه‌ای است که اگر از نوع مرغوب انتخاب نشود، قادر نیست آن امنیت لازم که از آن انتظار می‌رود را به نمایش بگذارد. اغلب از آهن کارنکرده و میلگردهایی استاندارد در ساخت این حفاظ‌ استفاده‌شده به همین دلیل است که امکان ، بریدن و خمیدن آن وجود نداشته و تراکم بالای آن نیز احتمال رد شدن از آن را به صفر می‌رساند.
تمامی ویلاها ، باغ‌ها می‌توانند از حفاظ شاخ گوزنی در جهت امنیت بخشی بیشتر به فضای خود استفاده نمایند. این حفاظ‌ را با دستگاه تیزرو بریده و توسط جوش برق بعد از ایجاد خم‌کاری‌های لازم به صورتی مهندسی‌شده به هم متصل می‌کنند و برای ایجاد تیزی در لبه‌های آن قبل از مونتاژ با دستگاه برش در آن‌ها طرح‌هایی شبیه به شاخ گوزن ایجاد میکنند. نوع خاص طراحی و تراکم بالای این سازه که نوید امنیتی فراوان را دارد، اقبال عموم را به سمت خود جذب نموده ، به‌گونه‌ای که امروزه کمتر مکانی است که صاحبان آن به امنیت و شکیل بودن به‌صورت هم‌زمان اهمیت بدهند اما به نصب این محصول کارآمد روی نیاورده باشند.


 
 حفاظ سازان



حفاظ های آکاردئونی کمترین فضا را در راه پله ها اشغال می کند و برای عبور و مرور مزاحمتی ندارد. در بازار می توانید انواع مختلفی از درب های آکاردئونی را مشاهده کنید که نام ها و برندهای مختلفی دارند که متداول ترین آنها به صورت سه لوزی یا سه گل می باشد که معمولا امنیت را تا ۹۰ درصد تضمین می کند. به همین علت در بیشتر مکان ها برای بالا بردن امنیت از درب های محافظ آکاردئونی استفاده می کنند. بیشتر افراد قفل ساز توصیه می کنند برای افزایش امنیت از قفل های مخفی که در بدنه درب تعبیه می شود و همچنین تعداد حلقه های قفل بیشتر برای درب استفاده کنید.
یکی از اصلی ترین ویژگی های جغرافیایی شهرهای ایران، چهار فصل بودن آنها است. درب های آکاردئونی به عواملی مثل رطوبت، زنگ زدگی و برخورد با بارانهای شدید و همچنین در مقابل آفتاب سوزان و گرد وغبار به دلیل استحکام بالا، بسیار مقاوم و ماندگار هستند. مزیت درب اکاردئون این است که هم پشت درب ورودی ویلا و هم پشت درب ورودی آپارتمان یا هتل نصب می شود و قابل استفاده است. امروزه نصب نرده اکاردئون بسیار رایج شده است و بسیاری از مردم در مراکز اداری، تجاری، مسکونی و برجها از حفاظ آکاردئونی برای افزایش امنیت استفاده می کنند. استفاده از درب آکاردئونی آهنی سبب برقراری امنیت در تمام ساختمان های مختلف می گردد. این مدل از درب با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است که همین امر این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد بتوانند به منظور حفاظت از ساختمان های خود این محصول را خریداری نمایند. اگر شما هم میخواهید امنیت بیشتری را در مکان زندگی خود برقرار کنید، بهتر است به فکر نصب درب آکاردئونی باشید.



 حفاظ سازان



بهترین درب آکاردئونی برای آپارتمان کدام است ؟ یکی از بهترین درهای آکاردئونی که میتوانید از نظر قیمت و استاندارد بودنش روی آن حساب کنید حفاظ آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی است. این مدل حفاظ دارای استحکام و امنیت بالا، ریل روان و میخ و پرچ های مخفی به کار رفته است. روی پرچ ها یک تسمه قرار گرفته است و دسترسی ای برای باز کردن آن ندارد. مدل دیگر این درب ها، آکاردئونی دوجداره معمولی است که به طور سفارشی ساخته میشود و قفل مخفی و غیر قابل نفوذی دارد. این درب ها دارای بلبرینگ های درجه یک میباشد که باز و بسته کردن آن را خیلی راحت میکند. از نمونه های زیبای این درب ها میتوان به حفاظ آکاردئونی دوجداره سلطنتی اشاره کرد که دارای بلبرینگ های درجه یک برای روان کننده حرکت حفاظ و استحکام بسیار بالا با ظاهری زیبا به صورت لوزی و مخفی بودن جای پرچ ها از ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب آکاردئونی میباشد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26345
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید