امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

حفاظ درب آپارتمان و حفاظ پنجره مدل جدید


1401/07/27
کد خبر : 26394
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

حفاظ درب ضد سرقت آکاردئونی :

یکی از مزیت های حفاظ درب ضد سرقت آکاردئونی نسبت به درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها میباشد. نقص درب های ضد سرقت در قسمت قفل آنها میباشد که عملا در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم آن را یدک بکشد! حفاظ درب آکاردئونی طرح‌های گوناگونی دارند از ساز آکاردئون گرفته شده‌اند و جهت جلوگیری از هدر‌رفت فضا بسیار مناسب می‌باشند . درب‌های آکاردئونی یا اصطلاحا تاشو حفاظ‌ های امنیتی سبک و کم وزنی هستند که بدون ریموت هم به راحتی قابل استفاده اند و از استحکام بالایی برخوردارهستند. رنگهای مورد استفاده به صورت کوره ای معمولا در طیف رنگی درب و محل مورد نظر کارفرما می باشد. همچنین تمامی درب‌ها با بهترین رنگ ها از نظر کیفیت و ماندگاری صورت می‌گیرد.
درب آکاردئونی نوعی حفاظ است که به شکل ساز آکاردئون ساخته می شود و از چندین لایه فلز روی هم تشکیل شده است. این حفاظ کشویی حالت ریلی و افقی دارند و به همین دلیل به راحتی باز و بسته می شوند. درب آکاردئونی نوعی درب ضدسرقت است که به افراد اجازه ورود بدون کلید را نمی دهد و از فضای داخلی خانه به شدت محافظت می کند. درب آکاردئون به عنوان حفاظ درب ورودی آپارتمان، خانه شخصی یا ویلا کاربرد دارد و خطر سرقت از خانه را به صفر می رساند. درب آکاردئونی در طرحها و مدلهای زیبا نیز ساخته می شود و به همین دلیل، جنبه دکوراسیون و زیبایی نیز دارد.

 حفاظ درب آپارتمان

مهم‌ترین مزیت گارد آکاردئونی این است که متحرک هستند و روی خود درب اصلی جمع می‌شوند . با توجه به زیربنای محدود آپارتمان‌های مسکونی این موضوع اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، جمع شدن این درها در زمانی که به آن‌ها نیازی نداریم، سهولت در رفت‌وآمد را به دنبال دارد و این درها را به موجوداتی بدون مزاحمت تبدیل می‌کند. این طور نیست؟ مورد مهم دیگر هم استحکام و نفوذ ناپذیری این درها در مقابل نوع ساده آن است.

حفاظ نرده پنجره :

انواع متفاوت و مختلفی از حفاظ پنجره موجود است ولی یکی از بهترین نوع آن ، طرح حفاظ پنجره فرفورژه می باشد چرا که هم مقاومت بالایی دارد هم اینکه در برابر کثیف شدن و آلودگی های خارجی که ممکن است بوجود بیاید در امان می باشد. از طرفی نیز به وقت نماشویی نیز راحت تر شسته می گردد.

 حفاظ درب آپارتمان

حفاظ پنجره ساده پروفیلی چیست ؟

حفاظ پنجره آهنی ساده و شیک ، برای مشتریان ساده پسند و محل کار گزینه مناسبی است ، چون بیشتر از ظاهر، کاربرده حفاظه که اهمیت داره. البته که کافیه رنگ حفاظ رو با سایر لوازم یا رنگ دیوارها، هماهنگ کنید و از یک طرح ساده، یک دکور ست بسازید.

حفاظ پنجره فرفورژه طرح دار چیست ؟

مشخصا هر ساختمان و هر نمایی علاوه بر زیبایی به محافظت از ورودی ها از جمله پنجره نیز نیاز مبرم دارد. محتمل است در بسیاری از نماهای ساختمان و در قسمت های دیگر پنجره هایی نصب گردیده باشند که از ملزومات هر ساختمان به شمار می رود. این پنجره ها در اکثر مواقع نیاز به حفاظ آهنی دارند تا از خطراتی مثل ورود غیر مجاز افراد به منزل، دزدی و سایر موارد در امان باشند. انواع متفاوت و مختلفی از حفاظ پنجره موجود است ولی یکی از بهترین نوع آن ، طرح حفاظ پنجره فرفورژه می باشد چرا که هم مقاومت بالایی دارد هم اینکه در برابر کثیف شدن و آلودگی های خارجی که ممکن است بوجود بیاید در امان می باشد. از طرفی نیز به وقت نماشویی نیز راحت تر شسته می گردد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26394
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید