امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

حفاظ درب آپارتمان از داخل


1401/07/27
کد خبر : 25978
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

حفاظ آکاردئونی نوعی محافظ است که بر روی درب ورودی ساختمان نصب می شود. درب آکاردئونی یا حفاظ درب آپارتمان از داخل برای درب های ساختمان های شخصی یا درب پارکینگ و همچنین ورودی پاساژ یا پشت پنجره و .... نصب می شود.

حفاظ درب آپارتمان از داخل به صورت کشویی باز و بسته می شود و سبب می شود تا فضای کمی از خانه شما را خود اشغال کند. در نظر داشته باشید که تسمه فلزی روی درب که آهنی هستید به تیغه ها امکان باز شدن و بسته شدن را می دهد. در واقع این درب به صورت کشویی باز و بسته می شود و ریلی که در تسمه به کار رفته است در این امر کمک می کند.

حفاظ درب آپارتمان از داخل با وجود قفل های مخفی امنیت ساختمان را بسیار افزایش می دهد. به طور کلی با وجود این درب ها محافظ ریلی سارقین نمی توانند وارد خانه شوند. زیرا وجود چندین تسمه لایه عمودی و پرچ مخفی جایی برای عبور سارقین و امکان استفاده از ابزار را برای برش فراهم نمی کند.
حفاظ درب آپارتمان از داخل در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود که شما عزیزان می توانید از یکی از این طرح ها برای ساختمان خود استفاده کنید. از رایج ترین حفاظ درب آپارتمان از داخل می توان به طرح دو گل یه سه گل یا سه لوزی و همچنین چهارگل یا چهار لوزی و یا پنج گل یا پنج لوزی و مدل نرده حفاظ اکاردئونی ایتالیایی یا نرده حفاظ پیچی ، نرده حفاظ اکاردئونی سلطنتی اشاره کرد.
اگر به دنبال امنیت ساختمان خود هستید و می خواهید با خیال راحت به مسافرت بروید به شما پیشنهاد می کنیم که نرده حفاظ درب اپارتمان از داخل را برای ساختمان خود برگزیند. در نظر داشته باشید که امنیت هزینه نیست و باید برای داشتن آرامش و امنیت خانه، هزینه کرده و وقت صرف کنید تا بهترین محصول را انتخاب کنید.


 

حفاظ کرکره ای درب آپارتمان با سارقین سر جنگ دارد

حفاظ کرکره ای درب آپارتمان به علت اینکه روی تسمه نصب می شود قابلیت ریلی شدن را دارد. در واقع این حفاظ به صورت ساز اکاردئون است که تاشو است و باز و بسته می شود. از مهمترین ویژگی این نرده حفاظ کرکره ای می توان به این اشاره کرد که فضای کمی را به خود اختصاص داده است و ر نتیجه می تواند برای خانه هایی که ورودی باریک دارند و یا فضای کافی ندارند گزینه مناسب باشد.
حفاظ کرکره ای درب آپارتمان که به صورت کشویی یا کرکره ای باز و بسته می شود امروزه در بین مشتریان بسیار رایج شده است. با وجود این نرده حفاظ کشویی یا کرکره ای شما دیگر نگران سارقین نباشید . زیرا چندین فاکتور یا ویژگی را با هم همراه دارد. یکی از مهمترین کارکردهای حفاظ کرکره ای درب آپارتمان این است که فضای کمی را به خود اختصاص داده و به صورت ریلی باز و بسته می شود. در نتیجه شما می توانید از محیط با وجود این حفاظ اکاردئونی استفاده بهینه کنید.
مزیت دیگر حفاظ کرکره ای درب آپارتمان این است که به راحتی قابل برش خوردن و یا خم شدن نیست. سارقین نمی توانند تسمه های عمودی چند لایه با پرچ مخفی این سازه امنیتی را به راحتی برش بزنند. در نتیجه با وجود حفاظ کرکره ای درب آپارتمان امنیت خانه شما تضمین می شود.
وجود قفل مخفی و همچنین سایر ویژگی های دیگر مانند تعداد تسمه یا پرچ و قفل مخفی و... سبب شده است تا سارقین در برابر این حفاظ کرکره ای درب آپارتمان ناامید شوند.
مزیت دیگر این حفاظ کرکره ای درب آپارتمان این است که با طرح های شیک و به روزی که دارد سبب شده است تا خانه شما بسیار شیک و زیبا جلوه کند از این رو با وجود حفاظ کرکره ای درب آپارتمان طرح سلطنتی یا طرح پنج گل یا پنج لوزی و ... شما می توانید زیبایی نمای خارجی ساختمان خود را تضمین کنید.
برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با کارشناسان فروش ما در ایران سازه تماس گرفته و در مورد قیمت اطلاعات لازم را کسب کنید.



 


نرده پنجره کشویی یعنی امنیت و زیبایی و تسهیل در استفاده

نرده پنجره کشویی یکی از انواع حفاظ پنجره است که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. نرده پنجره کشویی با نرده حفاظ پنجره که به صورت ثابت در پشت پنجره نصب می شود تفاوت دارد. نسل امروزی نرده حفاظ مانند درب آکاردئونی به صورت کشویی باز و بسته می شود. در واقه نرده حفاظ کشویی یا کرکره ای مانند حفاظ متحرک درب ساختمان که به صورت ریلی است و تاشو است، این حفاظ نیز به این صورت باز و بسته می شود و در نتیجه سبب می شود تا به راحتی قابلیت استفاده را داشته باشد.
نرده پنجره کشویی برای پنجره های وسیع و گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند زمانی که در منزل ساکن هستند نرده حفاظ پنجره را به کنار جمع کرده یا فشرده کنند و از فضای بیرون پنجره لذت ببرند. همچنین مزیت دیگر نرده پنجره کشویی این است که می توان به راحتی ان را کنار کشید و اقدام به تمیز کردن پنجره نمود. بنابراین وجود نرده حفاظ پنجره شیک و مدرن که به صورت ریلی باز و بسته می شود از انتخاب مشتریان بسیاری است.
نرده حفاظ پنجره کشویی در طرح ها و مدل های مختلفی مانند دوگل یا سه گل و نرده پنجره کشویی چهارگل و... ساخته می شود. نکته دیگر این است که شما می توانید برحسب نمای ساختمان، نرده پنجره کشویی را رنگ آمیزی کنید و از نمای زیبای خارجی خانه خود لذت ببرید.
این نرده ها به صورت قفل به یکدیگر وصل می شوند. با توجه به اینکه قفل محکم و بسیار استانداردی برای ساخت استفاده می شود لذت شکستن این قفل ها از شکستن نرده های اهنی آسان تر نیست.
شرکت ایران سازه با در نظر گرفتن تمامی ضرایب ایمنی و رعایت جنبه های زیبا شناختی بهترین نرده حفاظ کشویی پنجره را آماده می کند و قیمت مقرون به صرفه ای نیز برای هر یک در نظر گرفته است. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25978
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید