امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جک برقی درب پارکینگ ، کرکره برقی ، دزدگیر اماکن


1401/07/27
کد خبر : 26233
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

محصولات جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ، دزدگیر اماکن و منزل ، راهبند پارکینگ ، کرکره برقی اتومات جزو پر فروش ترین وسایل برای امنیت منازل و مکان های اداری ، پاساژ ها ، مغازه ها و فروشگاه ها می باشند . نصب انواع کرکره برقی و جک پارکینگ درب ماشین رو ، راه بند برقی ، قفل برقی ریموت دار از فعالیت های اصلی فروشگاه ایمن صنعت میباشد .
کرکره برقی نوعی کرکره پیشرفته و مدرن بحساب می آید که منبع تغذیه آن موتور است و با کمک قدرت برق کار می کند که در محور عمودی بالا و پایین حرکت میکند . کنترل تمام کرکره های برقی بوسیله یک سوئیچ که روی دیوار نصب می شود و یا توسط یه کنترل از راه دور صورت می گیرد. کرکره برقی را میتوان برای هر شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود . عایق صدا و حرارت و عایق گرد و غبار و رطوبت نیز می باشد .




نصب کرکره برقی

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بدلیل پوسیدگی درب آهنی پارکینگ ، افزایش فضای داخلی پارکینگ جهت دور زدن خودرو و… تصمیم گرفته باشید که درب آهنی فعلی را جدا نموده و بجای آن کرکره برقی نصب نمایید. اکثر افراد در این هنگام نگران وضعیت چهارچوب فعلی درب هستند و بیان می نمایند اگر بخواهند چهار چوب را به کلی از دیوار خارج کنند نیاز است که دیوار های اطراف آن تخریب شود و بعد از نصب کرکره برقی دوباره نما کار شود که هزینه آن خیلی زیاد است. ولی در عمل اصلا این چنین نیست و هیچ نیازی به دست زدن به چهارچوب درب نیست. فقط کافی است لنگه های درب از روی چهار چوب برداشته شود و سپس لولا ها بریده شوند. چهار چوب در جای خودش باقی می ماند بدون اینکه دیوار و سنگهای نما تخریب شوند. اتفاقاً شاسی نصب کرکره برقی دقیقاً پشت و یا جلوی همین چهار چوب نصب می شود و بودن این چهار چوب به استحکام شاسی کرکره برقی کمک می نماید.
 قیمت نصب کرکره برقی نیز به عواملی چون , وزن و اندازه کرکره بستگی خواهد داشت , ممکن است نحوه محاسبه قیمت نصب یک شرکت با شرکت دیگری متفاوت باشد , اما به طور معمول این عمل نرخ یکسانی خواهد داشت طی سال های گذشته استفاده از کرکره های برقی به دلیل سهولت در استفاده، امنیت بالا و همچنین مناسب بودن قیمت درب کرکره ای افزایش چشمگیری داشته و این درب ها طرفداران زیادی دارند.

 

نصب جک برقی

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب پارکینگ شناخته می‌ شود امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگی اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. جک پارکینگی وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را افزایش می‌دهد. جک پارکینگ برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است.
چه مدل جک پارکینگی برای درب پارکینگ مناسب است ؟
دربهای لولایی انواع مختلفی دارند که از جنس و متریال های گوناگون ساخته می شوند.اما برای اتوماتیک کردن دربهای لولایی چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترین جک پارکینگی را انتخاب کرد.شرکت ایمن صنعت 09126788378 سعی کرده با چند توصیه ی ساده به شما در انتخاب بهترین جک پارکینگی مشاوره دهد.
۱- وزن هر لنگه درب ۲- تعداد تردد در شبانه روز ۳- عرض هر لنگه درب




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26233
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید