امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جنس کابینت های ممبران از چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 26393
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام طراحی آشپزخانه باید به آن توجه داشت کابینت ها هستند. اگر تمامی اجزای آشپزخانه شامل کابینت ها، وسایل، رنگ دیوار یا کاشی ها و... با یکدیگر هماهنگی داشته باشند جلوه آشپزخانه دو چندان خواهد شد.
کابینت های ممبران یکی از محبوب ترین کابینت های آشپزخانه در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک است که با طراحی خاص و بی نظیر، دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول میکند. در این مطلب می خواهیم به بررسی ویژگی ها و جنس کابینت های ممبران بپردازیم.

جنس کابینت ممبران

جنس کابینت های ممبران

جنس این نوع کابینت ها مانند بسیاری از کابینت های آشپزخانه از ورق ام دی اف است که با دستگاه های سی ان سی CNC برش ( ابزار خورده ) و طرح مورد نظر اجرا می شود.
در مرحله ی بعد ورق های پی وی سی با استفاده از چسب روی ام دی اف و دستگاه پرس وکیوم شده و در آخر اضافات آن را جدا کرده و سبماده می زنند.
پس متریال اصلی کابینت های ممبران ورق MDF و روکش PVC است که دوام و عمر بالایی نسبت به کابینت های معمولی داشته ولی به هیچ عنوان ضد آب نیستند.

روکش پی وی سی کابینت ممبران

حامی چوب ، تولید کننده و طراح کابینت های آشپزخانه

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی ، گوناگونی متریال، استفاده از دستگاه های مدرن و همچنین افزایش خلاقیت افراد، امکان طراحی و ساخت کابینت ها در طرح ها و مدل های گوناگون با توجه به نیاز و سلیقه افراد وجود دارد.
حامی چوب نیز با 20 سال سابقه در کار طراحی، ساخت و نصب کابینت با تلفیق هنر و تخصص تلاش کرده است تا تمامی سلایق را در برگیرد و محصولاتی زیبا در عین حال با کیفیت و ارزنده را با رعایت اصول طراحی و رنگ شناسی به مشتریان عزیز خود ارائه دهد. کارشناسان این مجموعه از لحظه انتخاب تا نهایی شدن سفارش و نصب در کنار شما هستند.

متریال کابینت های ممبران


وسایل چوبی و مصنوعات آن، این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید از میان هزاران مدل طرح مورد سلیقه خود را با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته شده انتخاب کنید. کابینت های تولید شده توسط حامی چوب شامل ام دی اف، انزو، لاکچری، ممبران، های گلاس، پولیشی، پلی اورتان، نئوکلاسیک، منحنی و ... است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26393
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید