امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

جراحی لیپوست برای لاغری و کاهش چربی بدن


1401/07/27
کد خبر : 28231
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 14 نفر

عمل لیپوست؛ جراحی لاغری اندام بدون عوارض

یکی از عمل‌های زیبایی رو به رشد و محبوب در سراسر جهان، عمل لیپوست است. در نتیجه‌ی این جراحی، چربی‌های اضافی بدن برداشته شده و شکم و پهلو فرم می‌گیرند. البته که می‌توان آن را برای کل بدن یا ناحیه‌ای خاص مثل بازو یا بغل ران به تنهایی انجام داد.

مزیتی که لیپوست دارد این است که به دلیل اینکه چربی‌های تخلیه شده در این روش قابل استفاده مجدد هستند، معمولاً از انتقال بافت چربی، برای اصلاح ناهنجاری های بدن، مانند فرم دهی باسن استفاده می‌شود.

به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و بدون خطر در لیپوست، این روش لاغری را به عنوان روش مدرن حذف چربی با عمل جراحی می‌شناسند. در این روش، لوله مکش کانولا به صورت محوری و در حالت ارتعاشی سریع حرکت می‌کند.

این تکنیک مزایای خاص خود را هم برای پزشک و هم برای بیمار دارد. مانند:

  • حذف ملایم و همگن چربی
  • انجام عمل در زمان کوتاهتر
  • کاهش عوارض جانبی ناخواسته؛ مانند ترومبوز، خطر آمبولی، یا حالت تهوع
  • درد کم بعد از جراحی لیپوست

بنابراین، پزشک قادر است با نیروی کمتر و تلاش کمتری برای حرکت دادن کانولا، با دقت بالاتری کار کند و نتیجه بسیار بهتری از عمل بدست آورد.

عمل لیپوست یکی از جدیدترین دستگاه‌های لاغری و نسل جدید دستگاه لیپوماتیک است که می‌تواند حجم زیادی از چربی‌های موضعی بدن را تخلیه کند. بر اساس تحقیقات بدست آمده از جامعه پزشکی، لیپوست جدیدترین و بهترین روش کانتورینگ بدن می‌باشد که با استفاده از این دستگاه می‌توانید تناسب اندام و زیبایی را تجربه کنید.

جراحی لاغری با لیپوست بسیار دقیق و کم خطر است

این دستگاه نیاز به مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده و همچنین وزارت بهداشت را دارد.

 دستگاه liposat تمام مزایای لیپوماتیک را دارد و بدلیل توانایی قوی در تخلیه حجم زیادی از چربی‌ها، مبتکرانه ترین روش برای درمان چاقی است.

مزایای لیپوست :

  • کاملا بی‌خطر است و هیچ عارضه‌ای برای بیمار ندارد.
  • در این روش درد، کبودی و تورم کمی وجود دارد.
  • چربی استخراج شده کاملا زنده و با کیفیت است و قابل استفاده برای دیگر نواحی می‌باشد
  • در عرض 48 ساعت می‌توانید فعالیت های عادی زندگی خود را از سر بگیرید

مکانیسم لیپوست چیست؟

لیپوست نسل جدیدی از لاغری به روش لیپوماتیک می‌باشد که تمامی مزایای سایر دستگاه‌های مشابه را دارد. با این تفاوت که قدرت بیشتری دارد و برای بیماران با چربی موضعی بالا مناسب است.

در دستگاه لیپوست برای لاغری از یک تکنیک منحصر به فرد استفاده می‌شود. با تکنیک T.L.A در زمان تزریق و تکنیک ارتعاش، با کمک حرکات جارو میکروسکوپی، چربی را از ناحیه تحت درمان تخلیه می‌کند. این مکانیسم باعث می‌شود که چربی‌ها به طور همگن از ناحیه مورد نظر جدا شده و از تجمع چربی‌ها در ناحیه تحت درمان جلوگیری می‌کند. این تکنیک مانند روش لیپوماتیک، می‌تواند چربی‌ها را زنده از بدن استخراج کند و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به شستشو و سانتریفیوژ برای حجیم شدن، چربی را به سایر قسمت‌های بدن خود تزریق کنید.

از کدام نواحی بدن می‌توانیم برای تخلیه چربی استفاده کنیم؟

  • شکم
  • پهلو
  • ران
  • بازو
  • غبغب
  • پشت (زیر خط سوتین)
  • سینه در آقایان (ژنیکوماستی)

عمل لیپوست در نواحی شکم و پهلو هم قابل انجام است

مزایای استفاده از لیپوست برای کاهش چربی چیست؟

  • استخراج چربی‌ها به صورت زنده و استفاده مجدد از چربی ها برای تشکیل و حجیم کردن سایر اندام‌های بدن.
  • بدون نیاز به وسایل ثانویه دیگر مانند کمپرسور هوا، پمپ تزریق و مکش
  • عملکرد آسان و سریع
  • تخلیه یکنواخت چربی از ناحیه تحت درمان
  • استفاده همزمان از هر دو فن آوری ارتعاش و مکش
  • امکان تنظیم دمای محلول تامیسنت با دمای بدن بیمار
  • تزریق یکنواخت با مزیت نفوذ
  • کاملا ایمن و بدون عارضه
  • درد خیلی کم

انتخاب جراح خوب تخلیه چربی به روش لیپوست:

برای داشتن بدن روفرم و زیبا به روش جراحی، انتخاب دکتر خوب  لیپوست، اولین و مهمترین فاکتور است و هزینه، آخرین فاکتور مورد بررسی باید باشد.

بایستی برای انتخاب جراح، تخصص، تجربه و مجوز پزشک را در نظر بگیرید. بعد به سراغ نمونه کارهایشان در فضای مجازی و میزان رضایت مراجعان پزشک بروید.

جراحی لیپوست، به هیچ وجه نباید در یک کلینیک بدون مجوزهای لازم  و مطب دکتر انجام شود.

دکتر حمید رضوانی بهترین جراح متخصص لیپوست در تهران هستند.

مهم‌تر از همه، داشتن یک جلسه مشاوره با پزشک است. در جلسه مشاوره می‌توانید سوالات خود را کامل مطرح کنید و از پاسخ‌های پزشک، میزان تسلط و توانایی پزشک را محک بزنید. در مطب پزشک،با سایر مراجعان گفتگو کنید و نظرات آنها را جویا شوید. مدارک پزشک را در مطب ببینید و استعلام بگیرید.

دکتر حمید رضوانی یکی از متخصصین حوزه جراحی لاغری با روش لیپوست در تهران هستند. برای تمام مراجعان مشاوره رایگان تلفنی هم دارند.

اگر دکتر جراح، سایت یا صفحه‌ای در فضای مجازی دارد، آدرس آن را بگیرید و مطالب داخل آنها را بخوانید و عکس و فیلم نمونه جراحی‌های پزشک را مشاهده کنید.

بعد از انتخاب پزشک خوب دیگر خیالتان از جراحی راحت خواهد بود.

انتخاب بهترین جراح ها برای عمل لیپوست، از آن جهت اهمیت دارد که نتیجه جراحی شما عالی خواهد بود و دیگر نیازی به عمل‌های ترمیمی نخواهید داشت.

جراحی‌های ترمیمی می‌تواند عوارض بیشتری داشته باشد و باز هم به نتیجه دلخواه نرسید. علاوه بر آن هزینه ترمیم معمولا از جراحی بیشتر خواهد بود.

سوالات متداول جراحی لیپوست:

چه افرادی برای جراحی کانتورینگ بدن و کاهش چربی موضعی مناسب هستند؟

افرادی که از چربی اضافی در ناحیه شکم، پهلو، ران، پشت سوتین و بازو رنج می‌برند می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند. افرادی که دچار بیماری‌های خاص هستند و یا عمل‌های دیگری هم داشتند؛ قبل از تصمیم برای هر نوع پیکرتراشی باید با پزشک خود مشورت کنند.

این روش چه خطراتی دارد؟

روش لیپوست نسبت به سایر روشهای لیپوساکشن عوارض کمتری دارد.

بهترین مرکز برای انجام عمل لیپوست کجاست؟

برخی کلینیک‌ها این کار را انجام می‌دهند و برخی پزشکان هم در بیمارستان جراحی لیپو انجام می‌دهند. مهم تخصص جراح و داشتن مجوز انجام عمل برای کلینیک است.

البته توجه داشته باشید که تمامی این اعمال، باید در اتاق عمل مجهز و استریل مرکزی یا بیمارستان انجام شود. مطب پزشکان ممنوع است.

تخلیه چربی تمامی نواحی در یک جلسه لیپوست انجام می‌شود؟

با توجه به اینکه سرعت عمل و دقت در روش لیپوست نسبت به روش‌های دیگر بیشتر است، در این روش حجم چربی بیشتری را می‌توان تخلیه کرد. بنابراین احتمال اینکه تمامی نواحی را بتوان در یک جلسه انجام داد زیاد است. مگر افرادی که واقعا حجم چربی خیلی زیادی دارند یا بیهوشی بلند مدت برایشان خطرناک است. تشخیص این موارد به عهده جراح متخصص است.

آیا لاغری و تناسب اندام در روش لیپوست دائمی است؟

بله. در صورتیکه بر روی وزن خود کنترل داشته باشید و دچار اضافه وزن نشوید، اندام شما تغییری نخواهد کرد. البته انتخاب یک پزشک حاذق و باتجربه هم بسیار مهم است. جراح خوب، رضایت ازعمل، با عوارض کمتر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خلاصه مطالب:

لیپوست یکی از بهترین و مدرن‌ترین روش‌های تخلیه چربی بدن (پیکرتراشی بدن) است. عوارض کمتر و مزیت‌های بیشتری که این روش لاغری، نسبت به روش های دیگر دارد باعث افزایش محبوبیت این روش برای جراح و بیمار شده است.

بعد از اینکه تصمیم به جراحی گرفتید؛ اول یکی از بهترین پزشک‌هایی که می‌توانید مراجعه کنید را انتخاب کنید. بعد با پزشک مشاوره داشته باشید وتمام مواردی که لازم است را با پزشک خود صادقانه مطرح کنید.

مراقبت‌های قبل و بعد لیپوست را کاملا رعایت کنید و بعد از جراحی مراقب وزن خود باشید.

زیبا و سلامت باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28231
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید