امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جدیدترین عروسک های دخترانه در فروشگاه هپی مپی


1401/07/27
کد خبر : 26384
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

اگر دوست دارید بهترین عروسک ها را متناسب با سن کودک خود برای او خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه آنلاین هپی مپی به آدرس www.happymappy.ir مراجعه کنید. شما می توانید در این فروشگاه انواع عروسک ها را در مدل های متنوعی با کیفیت بالا و قیمت مناسب مشاهده کرده و خریداری کنید.

مزایای خرید عروسک برای کودک

  عروسک های دخترانه


خرید عروسک زمینه های مثبت و منطقی کودک را جهت تخلیه انرژی فراهم می کند. از این رو باعث می‌شود که بیقراری و پرکاری ناسالم کودک برطرف شود. اگر کودک از عروسک مناسب  سن خود استفاده کند، علاوه بر اینکه باعث تخلیه انرژی کودک به شکل درست می شود، آرامش روحی او نیز افزایش پیدا کرده و باعث پویایی رفتار کودک خواهد شد. جذاب ترین و زیباترین حسی که برای کودک در هنگام داشتن عروسک ایجاد می‌شود این است که او  خود را مانند یک فرد بزرگسال تصور کرده و مسئولیت نگهداری از آن را برعهده می‌گیرد که همین امر موجب می‌شود که کودک شما از همان ابتدا مسئولیت‌پذیری را بیاموزد.

نکاتی که باید برای خرید عروسک دخترانه بدانید

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید عروسک برای دختر بچه ها باید به آن توجه کرد، علاقه دختر بچه ها است.  خیلی از دختر بچه ها برای خرید عروسک دخترانه، عروسک های باربی را ترجیح می دهند؛ چراکه این عروسک ها به صورت طبیعی هستند و  می توانند حس مسئولیت پذیری نسبت به آن داشته باشند.
عمدتاً برای خرید عروسک دخترانه باید به عروسک های بافتنی و پولیشی که مورد علاقه  دختر بچه ها هستند بیشتر توجه کرد. جنس لطیف این قبیل از عروسک های دخترانه، حس بسیار خوبی را برای کودکان ایجاد می کند.  این عروسک ها در اندازه های متنوعی و با توجه به سن بچه ها به فروش می رسند. البته جالب است که خیلی وقت ها بزرگتر ها هم در مناسبت‌های مختلف مانند تولد و ولنتاین به عروسک خرسی، عروسک اسب تک شاخ و ... علاقه نشان می دهند.
 جنس عروسک‌ها می‌تواند از انواع مختلفی باشد، اما معمولاً جنس پارچه نمدی، پارچه های نرم و پولیش یا بافتنی، بیشتر مورد توجه دختر بچه ها قرار می گیرد. رنگ های شاد و فانتزی و همچنین قابل شستشو  از دیگر ویژگی هایی است که اگر در عروسک ها باشد، بیشتر مورد توجه دختر بچه ها و خانم ها واقع می شود.
یکی از نکات مهم در هنگام خرید عروسک دخترانه توجه به سن دختر بچه است. عروسکی که برای یک دختر بچه ۴ تا ۵ ساله خریداری میکنید، با عروسکی که برای دختر 7 ساله خریداری میکنید، متفاوت است.
برای خرید عروسک دخترانه علاوه بر سن، باید دقت شود که در عروسک از چه موادی استفاده شده است. این مواد نباید برای او خطرناک باشند. مانند سنجاق سوزن لوازم نوک تیز و ... .

عروسک خرسی؛ پرطرفدارترین عروسک دخترانه

 عروسک های دخترانه


در افسانه های یونانی خرس نماد معشوقه زئوس بوده است از این رو عروسک خرس، به عنوان یک کادو و هدیه زیبا  مرسوم شده است. به همین دلیل معمولاً یکی از جذاب ترین عروسک ها برای دختر بچه ها و همچنین هدیه دادن، عروسک خرسی است. همچنین برای تولد ها و جشن های مختلف، می توان از عروسک خرس پشمالو و پولیشی  به عنوان هدیه استفاده کرد.
یکی از جذاب ترین رنگ ها برای خرید عروسک دخترانه خرسی رنگ صورتی است. هرچند که رنگ های قهوه ای، شکلاتی و نسکافه ای نیز می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. طراحی و دوخت عروسک های خرسی بزرگ بسیار مهم است. توصیه ما به شما این است که به طرز بافت عروسک خرسی نیز توجه داشته باشید که به صورت استاندارد باشد، البته لازم است بدانید که این مورد بر روی قیمت عروسک خرسی بی تاثیر نیست.
اگر شما هم به دنبال خرید عروسک های متنوع و با کیفیت برای کودک خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه اینترنتی هپی مپی به آدرس www.happymappy.ir مراجعه کنید. فروشگاه هپی مپی انواع مختلف عروسک با شکل های مختلف و متنوع را همراه با قیمت و کیفیت مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26384
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید