امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

جدیدترین روش کاشت ابرو در سال 2022


1401/07/27
کد خبر : 27554
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

بعد از چشم، ابروها نقش دوم را در زیبایی صورت هر فرد بازی می‌کنند. البته فرم و حالت ابروها و میزان پرپشت بودن آنها باید متناسب با فرم صورت هر فرد باشد. البته هرچه ابرو طبیعی‌تر باشد، چهره را زیبا و نچرال‌تر نشان داده می‌شود. با کمک کاشت ابرو طبیعی می‌توانید به خواسته زیبایی و جذابیت صورت خود برسید. به همین دلیل کلینیک زیبایی آنیل در خصوص کاشت ابرو  برای‌تان بیشتر خواهد گفت؛ با ما همراه باشید.

تازه ترین روش  کاشت ابرو

ابرو تاثیر و جلوه خاصی را در صورت ایجاد می‌کند. به همین دلیل همه خانم‌ها و حتی آقایان دوست دارند که ابروهای خوبی داشته باشند. البته از نظر برخی داشتن ابروهای خوب و خوش حالت از داشتن موهای سر می‌تواند مهمتر باشد. دلیل آن این است که ابروها در مرکز توجه قرار دارند. علاوه بر آن، داشتن ابروهای خوش حالت به افزایش زیبایی چشم‌ها کمک زیادی می‌کنند. انتخاب مدل ابرو با توجه به شرایط زمانی در هر سال متفاوت‌ است. در گذشته ابروهایی نازک و باریک ترند بود، ولی چند سالی است که کاشت ابرو پهن و پرطرفدار شده است.
در سال 2022 نیز این روال ادامه دارد و مشخص است که ابروهای پر، جذابیت بیشتری در نظر عموم افراد داشته است. به همین دلیل در سال میلادی جدید کاشت ابرو پهن جایگاه خود را حفظ کرده است. در صورتی که افراد به دنبال ابروهایی پر و شیک‌تر هستند، با کاشت ابرو می‌توانند خود را به زیباتر کنند. به همین خاطر می‌توان گفت کاشت ابرو تقاضای بیشتری نسبت به کاشت مو پیدا کرده است.
مخصوصا افرادی که ابروهایی نازک دارند، می‌توانند به جای استفاده از انواع مدادهای آرایش و... از کاشت ابرو استفاده کنند. کاشت ابرو بهترین و طبیعی ترین کاری است که مناسب این افراد است. کاشت ابرو یک روش دائمی برای ابروهای پهن و پرپشت است. ناگفته نماند همان طور که در حالت عادی ابروهای طبیعی خود فرد نیاز به نگهداری دارند، باید بعد از کاشت ابرو این مراقبت‌ها ادامه پیدا کند. همانند کاشت مو، کاشت ابرو هم روش‌های مختلفی دارد و به چند روش متفاوت انجام می‌شود.


 جدیدترین روش کاشت ابرو

انواع روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو با سه روش مختلف FUT،  FUEو SUT انجام می‌شود. کاشت ابرو با هر کدام از روش‌های گفته شده در طی سه مرحله انجام می‌شود. مرحله اول طراحی ابرو است. قبل از کاشت ابرو باید طراحی آن انجام شود و فرم و حالتی که به صورت فرد می‌آید را طراحی کنیم. در مرحله دوم برداشت گرافت‌ها را داریم. این مرحله به کمک بانک مو انجام می‌شود.
بانک مو در حقیقت منبع غنی موهای پشت سر خود فرد است. پزشک قسمتی از موهای پشت سر را بر میدارد و در زیر میکروسکوپ آنها را برای کاشت ابرو آماده می‌کند. در مرحله سوم تارهای مو آماده شده در ناحیه مشخص شده در مرحله طراحی با توجه به خواب ابرو و با زوایه مناسب برای خروج از پوست کاشته می‌شوند. هر ابرو به 150 تا 400 گرافت برای کاشت نیاز دارد.

3 مزیت مهم کاشت ابرو

1.    مزیت مهم و اصلی کاشت ابرو در این است که فرد برای همیشه از خرید لوازم آرایش مربوط به ابروها راحت می‌شود. بنابراین وقتی می‌خواهید بیرون بروید مجبور نیستید، وقت زیادی را صرف آرایش ابروها کنید. حتی بعد از آن استرس پاک کردن آن را پیش از خواب ندارید. در هر موقعیتی که بخواهید می‌توانید صورت خود را به راحتی بشورید. در صورت تعریق دیگر نگران بهم خوردن آرایش نیستید.
2.    فرم و حالت طبیعی دارد و به صورت زیبایی خاصی می‌بخشد. به عبارتی زیبایی‌تان کاملا نچرال و طبیعی است. همچنین بهتر از انجام تاتو و مکروپیگمنتیشن است.
3.    در صورتی که نخواهید می‌توانید ابروهای خود را رنگ کنید. بعد از رشد کردن تارهای موی ابرو با کمک قیچی ابرو فرم و حالت دلخواه را به آن بدهید. کاشت ابرو دقیقا شبیه به ابروهای طبیعی است. البته در واقعیت واقعا همینطور خواهد بود. به دلیل اینکه در زمان کاشت ابرو از بانک موی خودتان استفاده کرده‌اند.


 جدیدترین روش کاشت ابرو

4 عوارض جدی کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو ممکن است، با یکسری مشکلات روبه رو شوید که اصلا جای نگرانی نیست. به طور کلی این مسائل طبیعی است. برخی از این مشکلات عبارتند از:
1.    تورم و کبودی کم در زیر ابروها
2.    ایجاد زخم در ناحیه کاشت ابرو
3.    احساس خارش در ناحیه ابرو و اطراف آن (البته بعد از یک یا دور روز از کاشت ابرو با زدن پماد برطرف می‌گردد.)
4.    امکان نداشتن خواب یکسان موهای ابرو پس از کاشت ابرو

قیمت و هزینه کاشت ابرو در سال 1401

قیمت و هزینه کاشت ابرو به علت وسعت کم و محدودی که دارد، زیاد نخواهد شد. البته برای بررسی قیمت دقیق‌تر باید جنس پوست و مو و همچنین بانک مو قبل از کاشت ابرو به دقت چک شود. قیمت‌های کاشت ابرو در سال 1401 را می‌توانید از مرکز کلینیک زیبایی آنیل جویا شوید.
کلام آخر
کاشت ابرو می‌تواند مهمتر از کاشت مو باشد. دلیل آن این است که ابروها در مرکز توجه قرار دارند و زیبایی چشم را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد. به طور کلی کاشت ابرو با سه روش مختلف FUT،  FUEو SUT انجام می‌شود. مزیت بارز کاشت ابرو این است که برای همیشه از مداد ابرو و امثال آن راحت می‌شوید. برای همیشه ابروهای طبیعی خود را دارید. البته در کاشت ابرو از بانک مو خودتان استفاده می‌شود و دیگر نگران هیچ اتفاقی نخواهید بود. ولی باید مراقبت‌های لازم را تحت نظر پزشک انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کلینیک زیبایی آنیل (https://anylclinic.com) مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27554
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید