امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

جدیدترین روش های زیبایی و مراقبت از پوست


1401/07/27
کد خبر : 27832
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 23 نفر

همان گونه که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است و پوست نیز به عنوان یکی از بخش های مهم بدن نیاز به مراقبت داشته و نباید در این راستا سهل انگاری نمود. در حال حاضر متدهای زیبایی بسیاری وجود دارند که می توانند که شما در امر بهبود آسیب های پوستی کمک های شایانی نموده و شرایط بهتری را برای شما رقم بزنند.

زیبایی و مراقبت از پوست


 
هرکدام از روش های زیبایی و مراقبتی پوست ویزگی های خاص خود را داشته و لازم است قبل از انجام هرگونه درمان توسط آن ها به اطلاعات جامعی دست یافته سپس اقدامات موردنیاز را انجام دهید. ما در این نوشتار قصد داریم تا به بررسی ساختار و ویزگی های بارز متدهای مراقبتی مختلفی همچون فیان یا فیلینگز ، فیشیال و میکرونیدلینگ بپردازیم و از شما خواستاریم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها ما را همراهی نمایید.

متد زیبایی و مراقبتی فیلینگز چیست؟

متد مراقبتی پوست فیلینگز از جمله متدهای زیبایی روز دنیا به شمار می رود که به تازگی روی کار آمده است اما طی همین مدت زمان کوتاه توانسته است به محبوبیت بسیاری بالایی در میان خانم ها دست یابد. با استفاده از این روش جوانسازی می توان هرگونه افتادگی پلک و یا چین و چوک های اطراف چشم ها را از بین برده و زیبایی بی نظیری را به این بخش از صورت خود بخشید. امروزه مراکز بسیاری در راستای ارائه خدمات متد فیان فعالیت دارند اما لازم است در انتخاب این مراکز دقت نموده و حتما توسط پزشک این امر را انجام دهید.
فیان یا فیلینگز را با نام پلاسما جت نیز می شناسند که مهم ترین کاربرد آن برطرف نمودن افتادگی های اطراف چشم است. این متد با قابلیت های بی نظیر خود می تواند به افرادی که پلک بالایی آن ها دارای پوست های اضافه می باشد کمک های شایانی نموده و این لایه های پوستی را از بین ببرد. درمان افتادگی های پلک به واسطه فیان بسیار سریع بوده و در پایان می توانیداز نتایج به دست امده نهایت لذت را ببرید.

کاربردهای متد زیبایی و مراقبتی فیلینگز

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی کاربردهای دیگر متد زیبایی و مراقبتی فیان بپردازیم. از مهم ترین کاربردهای این روش مراقبتی می توان موارد زیر را نام برد.
•    برطرف نمودن ترک های پوستی
•    از بین بردن لک و کک و مک های پوستی
•    از بین بردن خال ها و زکیل های بدنی
•    پاکسازی جای بخیه ها در بدن
•    برطرف نمودن خط خنده و اخم در صورت
•    از بین بردن چربی های انباشته شده در اطراف پلک

جوانسازی پوست صورت با میکرونیدلینگ

دومین روشی که برای جوانسازی پوست کاربرد دارد را با نام میکرونیدلینگ می شناسند که از جمله شیوه های جدیدی به شمار می رود که در حال حاضر میان مردم سراسر دنیا رواج قابل توجه ای دارد. با استفاده از این راهکار می توان جای تمام جراحت های ایجاد شده بر روی بدن را از بین برد به همین دلیل متد میکرونیدلینگ را یک متد درمانی نیز می دانند.


  زیبایی و مراقبت از پوست


برای انجام میکرونیدلینگ پوست صورت از دستگاه های خاصی استفاده می شود که این دستگاه ها دارای سوزن های بسیار کوچکی هستند. این سوزن با وارد نمودن فشار بر سطح پوست قادرند تا سوراخ  های کوچکی را بر روی سطح پوست شما اجاد نموده و و شرایط لازم را برای وارد کردن مواد و سرم به لایه های زیرن پوست فراهم سازند.

کاربردهای میکرونیدلینگ

حال که با ساختار میکرونیدلینگ آشنا شدید لازم است اشاره ای نیز به کاربردهای این راهکار درمانی و زیبایی داشته باشیم تا با مجموعه اطلاعات بالایی اقدام به استفاده از آن نمایید. از عمده کاربردهای این متد می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر کدام اهمیت خاص خود را داشته و می توانند به شما کمک های شایانی نمایند.
•    درمان نمودن جای جوش و آکنه
•    رفع نمودن چین و چروک و جوانسازی پوست
•    کاهش دادن میزان ترک های حاصل از چاقی ، لاغری و یا حاملگی

نور درمانی یا لایت تراپی صورت

یکی از موثر ترین درمانهای مراقبت از پوست که برای کاهش چین و چروک، آکنه، لکه های تیره و جای زخم استفاده می شود نوردرمانی یا لایت تراپی صورت است. این روش با استفاده از نور LED مناطقی از صورت را که مشکلات پوستی دارند را مورد هدف قرار می دهد. لایت تراپی می تواند برای درمان آکنه استفاده شود.


 زیبایی و مراقبت از پوست


این روش یک درمان زیبایی غیر تهاجمی است که از طول موج های مختلف انرژی نور برای برطرف کردن مشکلات پوستی  استفاده می کند. نور درمانی رشد سلولی پوست را تقویت می کند و ظاهری سالم و جوان به شما می دهد.
لایت تراپی بدون درد است
بدون خطر و ایمن است
لایت تراپی برای تمام نواحی بدن کار می کند
در کنار سایر درمان های آکنه به کار برده می شود
لایت تراپی برای همه انواع پوست مناسب است
نور درمانی یا لایت تراپی صورت از جدیدترین روش های مراقبت از پوست است که توسط متخصصان پوست و زیبایی‌شناسان به عنوان درمان انواع مشکلات پوستی توصیه می‌شود.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27832
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید