امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

جدیدترین ترند دنیای مد، مینی اسکارف را بیشتر بشناسید


1401/07/27
کد خبر : 28670
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 10 نفر

در دنیای مد هر ساله اکسسوری های مختلفی به عنوان ترند معرفی می شوند. از برخی از آن ها چنان استقبال می شود که تا چند سال بعد هم افراد زیادی هنوز به استفاده از آن اکسسوری ها وفادار باقی می مانند. یکی از جدیدترین اکسسوری ها مینی اسکارف یا بی بی اسکارف است؛ اما مینی اسکارف چیست؟ چه کاربردی دارد؟اگر شما هم به دنیای مد علاقه مند هستید و دوست دارید که مطابق با ترندهای روز دنیا جلو بروید، در این مطلب همراه ما باشید.

قیمت مینی اسکارف

مینی اسکارف

معنای اصلی اسکارف، روسری و شال است. مینی اسکارف به معنای روسری و شال در ابعاد کوچک است. ابعاد مینی اسکارف ها حدودا 70 * 70 سانت است.

مینی اسکارف در ایران

هرچند بی بی اسکارف ها اخیرا مورد توجه دنیای مد قرار گرفته است اما باید بگوییم این روسری های قواره کوچک یکی از اکسسوری های محبوب بانوان ایرانی بود و در پوشش های مختلف خود مانند پیراهن ‌های تابستانه یا فرنچ کت ها استفاده می کردند.

کاربرد بی بی اسکارف

مینی اسکارف ها کاربردهای مختلفی دارند. شما می توانید مانند روسری از آن ها استفاده کنید. البته برخی از افراد مینی اسکارف ها را به عنوان دستمال سر هم استفاده می کنند. البته توجه داشته باشید که ابعاد اصلی دستمال سر ۵۰*۵۰ سانتی‌متر است؛ اما این کاملا سلیقه ای است و شما می توانید به عنوان دستمال سر هم از مینی اسکارف ها استفاده کنید.

مینی اسکارف ها را می توان با لباس های مختلف ست کرد؛ اما یکی از بهترین ترکیب ها با مینی اسکارف، کت است. ترکیب یقه‌ و شکل آستین های کت با این روسری ها استایل جذاب و شیکی را خلق می‌کند. در زمستان کت‌های چرمی و در تابستان کت‌های نخی می‌توانند گزینه های بسیار جذابی برای ست کردن با مینی اسکارف‌ها باشند.

البته اگر مجله های مد را نگاه کنید، متوجه می شوید که ترکیب مینی اسکارف ها با کت های اور سایز هم بسیار زیباست. این که این روسری های قواره کوچک را چگونه استفاده کنید کمی هم به خلاقیت شما بستگی دارد و می توانید استایل های بسیار زیبایی با آن به وجود آورید.

خرید مینی اسکارف

طرح های مینی اسکارف

مینی اسکارف ها در طرح ها و مدل های مختلفی موجود هستند و افراد می توانند متناسب با سلیقه خود از بین آن ها انتخاب کنند. اگر جزو افرادی هستید که در شال و روسری به دنبال طرح های شلوغ هستید می توانید در مینی اسکارف هم مدل هایی را انتخاب کنید که طرح های شلوغ دارند. رایج ترین طرح ها در مینی اسکارف عبارتند از: طرح گل، طرح خال خالی، طرح اریب، مینی اسکارف بابونه، طرح پلنگی، طرح گوچی و ...

اما اگر جزو افراد ساده پسند هستید بهتر است به سراغ طرح های خلوت تر بروید. برخی از مینی اسکارف ها هستند که تنها در کناره های خود دارای حاشیه هستند و وسط آن ها بدون طرح است.

جنس بی بی اسکارف

روسری های قواره کوچک بر اساس جنسی که دارند که به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در حالت کلی عبارتند از:

  • بی بی اسکارف های نخی: روسری های نخی به دلیل اینکه سبک هستند و روی سر احساس سنگینی ایجاد نمی کنند بسیار محبوب هستند. در مینی اسکارف ها هم نوع نخی طرفداران زیادی دارد. اگر برای استایل کژوال تابستانه‌تان به دنبال یک اکسسوری خنک و بسیار راحت می‌گردید به سراغ مینی اسکارف‌های نخی بروید.
  • بی بی اسکارف های ساتن: ساتن ‌های براق و جذاب به عنوان روسری های کوچک یک اکسسوری جذاب برای استایل ماکسیمال تابستانه است. این نوع از بی بی اسکارف ها برای استایل ‌های رسمی و مهمانی بسیار مناسب هستند. شما می توانید مینی اسکارف ساتن را با یک کت جذاب ست کنید.
  • بی بی اسکارف های ابریشمی: ابریشم یک گزینه مناسب برای افرادی است که دوست دارند ظاهری لوکس داشته باشند. ابریشم در دسته پارچه های گران قیمت و زیبا قرار می گیرد و می تواند به شما کمک کند تا ظاهر بسیار خیره کننده ای داشته باشید. از طرف دیگر ابریشم برای افرادی مناسب است که پوست و موی حساسی دارند.

رنگ های مینی اسکارف

مینی اسکارف مانند شال و روسری در رنگ بندی های مختلف وجود دارد و شما می توانید مطابق با سلیقه خود رنگ دلخواه را انتخاب کنید. البته بهتر است قبل از خرید مینی اسکارف دخترانه به این نکته توجه کنید که قرار است با چه لباسی مینی اسکارف را بپوشید. در این صورت می توانید بین رنگ مینی اسکارف و لباس خود یک هماهنگی ایجاد کنید.

قیمت مینی اسکارف

قیمت مینی اسکارف به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت مینی اسکارف، جنس آن است. در حال حاضر روسری های قواره کوچک در جنس های متفاوتی مانند نخ و ابریشم، ساتن و ... تولید می شوند. نوع دوخت و برند مینی اسکارف هم از مواردی است که در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت و خرید مینی اسکارف

خرید مینی اسکارف

یکی از دغدغه های افرادی که دوست دارند با استفاده از مینی اسکارف، استایل خود را به روز کنند این است که از کجا این روسری های قواره کوچک را تهیه کنند. شما می توانید انواع بی بی اسکارف در طرح و مدل های مختلف با قیمت مناسب را لومیکا بخرید. مجموعه شال و روسری لومیکا با مدیریت امینی و شفیعی فعالیت خود را از سال ۹۰ آغاز کردند و توانستند در سال ۹۵ کارخانه تولید شال و روسری چاپ دیجیتال خود را تأسیس و در کنار آن کارگاه خیاطی روسری و شال های ساده مجلسی را آغاز کنند و بتوانند کلیه جنس های خود را تولید و عرضه کنند.

یکی از محصولات این مجموعه، مینی اسکارف است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید از منوی محصولات وارد بخش مینی اسکارف شوید و محصولات موجود را مشاهده کنید.

تماس با لومیکا

آدرس دفتر مرکزی: تهران، بازار بزرگ، پاساژ دلگشا، طبقه منفی 4، پلاک132

تلفن : 79465714-021

واتس اپ :09024727577

آدرس سایت لومیکا: https://lomika.ir

پیج اینستاگرام لومیکا: https://instagram.com/gole.sorkh.scarf


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28670
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید