امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جاروبرقى كوله پشتى صنعتى


1401/07/27
کد خبر : 25795
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

جاروبرقى كوله پشتى صنعتى كه به نام هاى رودوشى يا كوله اى نيز شناخته مى شود، جهت انجام امور نظافتى در محیط هایی که جابجایی و انتقال جاروبرقى از محیطی به محیط دیگر توسط كاربر سخت و پر زحمت مى باشد، پیشنهاد ما استفاده از اين دستگاه سبك و پر كاربرد میباشد. جاروبرقى كوله پشتى صنعتى براى نظافت محيط هايى كه داراى موانع خاص و يا مكان هاى دور از دسترس هستند از جمله تميز كردن راه پله ها و راهروهاى بين صندلى سينماها، اتوبوس ها، قطارها و ساير موارد بسيار مناسب مى باشد.
جاروبرقى كوله پشتى صنعتى به دليل استفاده و حمل آسان، بسیار محبوب و پرطرفدار است. جاروبرقى كوله پشتى صنعتى به گونه اى طراحی شده است تا راحت در پشت کاربر قرار گيرد.بر روی بخش كوله اين دستگاه به طور معمول بندهای مخصوص کمر و شانه نرم و مستحكم تعبیه شده اند تا بتواند دستگاه را در جای خود محکم نگه داشته و امکان تحرک كاربر را بدون توجه به امكان افتادن دستگاه به حداکثر برساند و سهولت استفاده را فراهم کند.و بيشتر تمركز كاربر به نظافت سطوح باشد تا اينكه به دستگاه در حال استفاده آسيبى وارد نشود.
 

موتور جاروبرقی:

موتور دستگاه مكنده در پایین این دستگاه  قرار دارد و از تعادل و پایداری مناسب برای اپراتور برخوردار است. از آنجا که جاروبرقى كوله پشتى صنعتى به شکلی خاص بر روی بدن كاربر قرار می گیرد این محصول به اجزای مرطوب کننده و خنک کننده كه براى از بين بردن گرماى حاصل از موتور برای اطمینان از راحتی و امنیت کاربر، در طول استفاده از دستگاه، مجهز هستند.موتور طراحی شده بر روی جاروبرقى كوله پشتى صنعتى از نوع صنعتی میباشد.

مکش این جارو برقی صنعتی خاک میباشد. مخزن دستگاه بین 3 الی 7 لیتر می باشد كه در مدل استاندارد معمولاً به صورت مخزن 5 لیتری عرضه می شود. مدل های قدیمی و اوليه اين محصول به دلیل طراحی نامناسب، تسمه های ضعیف و وزن دستگاه، فشار زیادی را به پشت اپراتور وارد می كرد. اما دستگاه هاى امروزه به گونه اى طراحى شده اند كه راحتی و به حداقل رساندن فشار بر روی پشت  اپراتور را دارا مى باشند، تا وزن دستگاه را به طور مساوی بر روی پشت و شانه كاربر توزیع کند.



حمل این جاروبرقی کوله ای سبک بسیار آسان است و به گونه ای طراحی شده است که مطابق با کمر اپراتور است و قابل تنظيم مي باشد.  راه پله ها يكى از پرچالش ترين مكان ها براي نظافت مى باشند كه به هنگام استفاده از ساير مكنده ها كاربر مسلماً با مشكلات زيادى روبرو خواهد شد، از جمله حمل دستگاه بعد از هر چند پله كه نظافت مى شود و گاهى اوقات امكان سقوط دستگاه و آسيب به آن بسيار زياد مى باشد در حاليكه باافزایش تحرک جاروبرقی کوله ای، کاربر می تواند بر روی تمیز کردن سطح بدون نیاز به انتقال جاروبرقی از پله ای به پله دیگر تمرکز کند.

تمیز کردن قفسه ها با محصول مورد نظر می تواند باعث صرفه جویی در وقت شود. جاروبرقى كوله پشتى صنعتى با افزایش انعطاف پذیری خود می تواند به راحتی به هر قفسه اى برسد زیرا بر روی زمین قرار ندارد. با استفاده از وسایل و لوازم جانبی مناسب  می توانید به ناحیه هایی از قفسه دست یابید که دسترسی به آنها آسان نیست.يكى ديگر از مزيت هاى جاروبرقى كوله پشتى صنعتى اين مى باشد كه  بدون نیاز به قرار گرفتن جاروبرقی بر روی زمین و دست و پا گیر شدن آن نظافت مكان هاى عمومى و پر تردد را به راحتى انجام داد


دستگاه واكس زن برقى:

دستگاه واکس زن برقی دارای انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌باشد. این دستگاه‌ دارای دو یا چند برس گردان، یک موتور و یک مخزن واکس مى باشد. اغلب دستگاه هاى امروزه از طراحی جالب و هماهنگ با دکوراسیون محيط هايى كه مورد استفاده قرار مى گيرند برخوردار هستند. در برخی موارد مدل‌ دستگاه واکس زن برقی به صورت سفارشى و تخصصى تولید می‌شوند؛ مثلاً دستگاه مختص هتل،اداری و خانگى و...         
یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه‌ها این است که مواد اولیه واکس مايعى که در مخزن دستگاه واکس زن برقی ریخته می‌شوند، بدون پارافین و رنگ بوده و به همین دلیل فرقی نمی‌کند کفش شما چه رنگی است، به درستی و در کمتر از یک دقیقه آن را تمیز خواهد کرد. نکته دیگری که در دستگاه واکس زن برقی وجود دارد، دستگیره بالای شاسی آن است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به عنوان تکیه‌گاه استفاده و تعادل خود را موقع واکس زدن حفظ کند.


 
حالت نيمه اتوماتيك این دستگاهها به صورتى است كه معمولا عملیات واکس زنی بصورت سیستم پدالی یا فشاری می باشد که با فشار دادن پا روی قسمت پدال دستگاه شروع بکار کرده و مایع واکس را روی کفش می ریزد و با استفاده از فرچه ی واکس زنی پرداخت و پولیش نهایی واکس زدن انجام می شود.
 در حالت اتوماتيك اين دستگاه سیستم واکس زدن این دستگاهها بصورت کاملا اتوماتیک می باشد یعنی با روشن شدن دستگاه فرچه ها به ترتیب چراغ چشمک زن عملیات واکس زنی را نمایش می دهند که کل مراحل این امر 45 ثانیه می باشد. دستگاه واکس زن برقی دارای 4 فرچه تمام اتوماتيك (فرچه گردگیر،فرچه واكس مشکی ،فرچه واكس قهوه ای ،فرچه پرداخت) بوده و دو مخزن جهت قرار دادن واکس های مايع متفاوت مشکی و قهوه ای و یا بیرنگ می باشد.همچنين بر روى دستگاه واکس زن برقی دو عدد شير برقى جهت خروجى مايع واكس انتخابى توسط كاربر وجود دارد،تا نياز شما را براى داشتن كفشهايى تميز و براق برآورده نمايد.

از ديگر محاسن دستگاه اتوماتيك اين است كه تمامى مراحل تميز كردن كفش از جمله گردگيرى تا واكس زدن و پوليش كردن و پرداخت كفش به صورت اتوماتيك انجام مى شود.در حاليكه در دستگاه هاى ديگر براى ريختن مايع واكس بر روى كفش بايد زير نازل خروجى فشار وارد شود تا واكس روى كفش بريزد.
همچنين دستگاه واکس زن برقی داراى سيستم هوشمند كنترل توقف موتور مى باشد كه مانع از سوختگى موتور مى شود.در صورت تمايل به استفاده كمتر از مدت زمان تنظيم شده جهت تميز شدن كفش ها بر روى دستگاه واکس زن برقی ، با زدن دكمه خاموش مى توانيد از ادامه كار دستگاه جلوگيرى كنيد.           
يكي از مزيت هاى دستگاه هاى واكسر نيمه اتوماتيك و اتوماتيك اين است كه می توان هر نوع کفش چرمی در رنگ های مختلف مانند مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای و … را واکس زد و براق نمود به این دلیل که مایع واکس موجود در دستگاه بر پایه آب وبدون پارافین و بدون مواد رنگی مى باشد، البته اين مورد آخر در مورد مايع واكس بى رنگ صدق مى كند و هر نوع کفش را می توان واکس زنی نمود.

برای این که کفش های رسمی و مجلسی ما دارای طول عمر بالا و نرمی مداومی باشند و بعد از يك مدت استفاده از حالت خود خارج نشوند، باید به آن ها واکس زد. واکس حکم خوراک کفش ها را دارد و یکی از عوامل بسیار مهم در سلامت ماندن کفش به شمار می آید.با وجود اينكه به طور روزمره واكس زدن و تميز كردن كفش ها يكى از معضلات عموم مردم به دليل كثيف شدن دستها و نداشتن وقت كافى مى باشد، با طراحى و توليد دستگاه واکس زن برقی جهت سهولت كاربران در نظافت كفش ها و تكريم به آنها يك محصول مفيد و كاربردى مى باشد.



جاروبرقى صنعتى كارواشى:

 جاروبرقی صنعتى کارواشى در واقع همان جاروبرقی صنعتی است که بوسیله موتورهای قدرتمند میتواند سرویس های طولانی نظافت خودروها را در كارواش ها به کاربران ارائه دهد. امروزه بسیاری از کارواش های کوچک و بزرگ در سطح کشور خدمات بسیار گسترده ای در حوزه نظافت حرفه ای و مکانیزه خودروها انجام می دهند. نظافت داخلی خودروها (صفرشویی یا توشویی)علاوه بر شست وشوی بدنه خودرو جزو مهم ترین خدمات هر کارواشی محسوب می شود.
زمانی که یک مشتری اتومبیلش را به شما تحویل می دهد و از شما درخواست نظافت داخل خودروی خود را می کند، انتظار دارد که فرایند نظافت با کیفیت، دقت، سرعت بالا و بدون نقص انجام بگیرد. اصطلاحاً به نظافت داخل خودرو، عملیات توشویی و صفرشویی اتومبیل گفته می شود. با این حساب شما می بایست انتظارات مشتری را به بهترين شكل انجام داده تا بتوانید رضایت مشتری را جلب نمایید.
انجام یک خدمات عالی، کامل، بدون اتلاف زمان و مکانیزه تنها با استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافتی قابل انجام است و بدون استفاده از این تجهیزات قادر نخواهید بود انتظارات مشتریان را به نحو احسن برآورده سازید. جاروبرقی صنعتى کارواشى رایج‌ترین ابزارهای مکانیزه نظافتی مى باشد که به منظور نظافت محیط داخلی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.


 
دستگاه‌های نظافتى قابل استفاده در کارواش‌ها بسیار متنوع بوده و از مدل‌های  تجاری کوچک تا  نیمه صنعتی و صنعتى را شامل می‌شوند.در كارواش هاى كوچك و كم تردد به دلیل کوچک بودن فضای داخلی یک خودرو زمان مورد نیاز برای نظافت آن طولانی نمی‌باشد. از سوی دیگر آلودگی‌های داخل خودرو معمولا از نوع خاص نبوده و عموما شامل گرد و خاک و مواد خشک می‌باشند. بنابراین یک مكنده تجاری یا نیمه صنعتی پرقدرت و باکیفیت بخوبی پاسخگوی عملیات نظافتی مورد نیاز در کارواش‌ها ى كوچك خواهد بود.
اما در مواقعى كه كارواش بزرگ و تعداد ماشين هاى متعدد جهت نظافت وجود داشته باشد ديگر مكنده هاى تجارى و نيمه صنعتى به دليل اينكه نياز به خاموش شدن در فواصل كوتاه دارند پاسخگوى فرآيند نظافت كارواش هاى بزرگ و پر تردد نمى باشند و نياز به يك دستگاه صنعتى چند موتوره پر قدرت مى باشد.در طی چند سال اخير کسب و کارهای مرتبط با نظافت خودرو رشد چشمگیری داشته اند.

 صاحبان این گونه مشاغل همیشه در رقابت با یکدیگر بوده تا بتوانند با ارائه ایده های حرفه ای و منحصر به فرد، مشتریان خود را راضى نگه داشته و در عين حال افزایش داده و حفظ کنند. این مسئله باعث شد که کارواش داران عزیز به فکر استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه باشند،تا در كمترين زمان بهترين و با كيفيت ترين خدمات را به مشتريان عزيز خود ارائه نمايند.
در داخل خودرو، انواع آلودگی های گوناگون خشک و مرطوب وجود دارد. بهتر است قبل از انجام عملیات صفرشویی با بخار، کلیه آلودگی های خشک نظیر: گرد و خاک، باقی مانده غذاها، ذرات ریز و مواد جامد و بسیاری آلودگی های دیگر را از روی کلیه سطوح جمع آوری کنید تا در مراحل بعدی نظافت دچار مشکل نشوید. بنابراین انتخاب یک جاروی حرفه ای می تواند به شما در این زمینه کمک كندو همچنين با استفاده از یک مكنده آب و خاک در كارواش ها این اطمینان را ایجاد می‌نماید که حتی در صورت مکش آب و آلودگی‌های مایع ریخته شده داخل خودرو مشکلی برای جاروبرقی صنعتى کارواشى به وجود نیايد و از سوی دیگر عملیات جمع آوری مایعات ریخته شده داخل خودرو با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد.
جنس مخزن و بدنه جاروبرقی های کارواشی می تواند از پلاستیک، استیل یا فولاد باشد. در کارواش‌های بزرگ و دارای مشتری زیاد، بهتر است از جاروهای دارای بدنه فولادی ضخیم و مخازن بزرگتر استفاده شود. این رده از دستگاه‌ها دارای قدرت کارکرد و مقاومت بالاتر بوده و در برخوردهای ناخواسته به راحتی دچار آسیب و دفرمگی نمی‌شود. در كارواش ها امكان نصب جاروبرقى صنعتى كارواشى روی دیوار وجود دارد این ویژگی باعث اصطحکاک حداقلی دستگاه مى شود.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25795
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید