امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جاروبرقى آب و خاك صنعتى اتوماتيك


1401/07/27
کد خبر : 25794
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

جاروبرقی آب و خاک صنعتی اتوماتیک قابلیت جمع آوری انواع زباله های خشک و تر را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

موتور جاروبرقی:

این دستگاه برقی سه موتوره مى باشد، برد اتوماتیک تهويه شده بر روى دستگاه باعث بهبود عملکرد و بالا رفتن کارایی جاروبرقی آب و خاک صنعتی اتوماتیک می شود. به طوریکه با نصب این برد بین موتورها، كار كردن هر موتور توسط برد اتومات نصب شده کنترل مى شود و از این رو روشن و خاموش کردن موتورها برحسب نیاز و مدت زمان استفاده از هر موتور براى كاهش فشار به موتورهاى دستگاه انجام می شود. استفاده از برد اتوماتيك براى جاروبرقی آب و خاک صنعتی اتوماتیک باعث دائم کار شدن و بالا رفتن عمر مفید دستگاه به روش کارکرد دو موتور  و استراحت يك موتور مى شود.



استراحت یک موتور جاروبرقی آب و خاک صنعتی اتوماتیک به صورت تناوبی شده است. مزيت استفاده از برد اتوماتيك در مكنده هاى صنعتى چند موتوره در مقايسه با مكنده هاى چند موتوره غير اتوماتيك و داراى كليد دستى جهت خاموش و روشن كردن موتورها كه توسط كاربرانجام مى شود، اين نكته قابل توجه مى باشد كه برد اتومات نصب شده بر روى جاروبرقی آب و خاک صنعتی اتوماتیک در تايم مشخص و به محض فشار به موتور در حال كار، موتور را خاموش كرده و از آسيب به آن جلوگيرى مى كند و ساير موتورها را روشن مى كند در حاليكه در مواردى كه كاربر بايد توسط كليد موتورها را خاموش و روشن كند.
 اولا شايد كاربر در حين كار حواسش پرت كار شود و در خاموش كردن موتور در حال كار تعلل كند دوما تمامى مكنده هاى چند موتوره داراى صفحه مانيتور بر روى دستگاه جهت آلارم زدن و خاموش كردن موتور نمى باشند و امكان خطا و آسيب به موتورها در مكنده هاى چند موتوره با كليد دستي افزايش پيدا مى كند.
جنس بدنه دستگاه از استیل ضد ضربه است و در برابر ضربات ناگهانی مقاومت خوبی دارد.بر روی بدنه ی این مکنده صنعتی شیارهایی تعبیه شده است که مقاومت جاروبرقی آب و خاک صنعتی اتوماتیک را در برابر فشار و ضربه افزايش مى دهد. کالسکه فلزی محکم و مخزن تمام استیل ضخیم از دیگر مريت هاى اين دستگاه مى باشد. جاروبرقى آب و خاك صنعتى اتوماتيك دارای قابلیت نظافت بر روی سطوح سخت مانند سنگ و سراميك و... همراه با پارویی خاک و همچنين دارای توانايى مکش بهتر مایعات و آب روى موكت و فرش را به همراه پارویی آب دارد.

جاروبرقی دائم کار سه فاز:

جاروبرقی دائم كار سه فاز یکی از نیاز های اساسی و مهم در صنایع بزرگ صنعتى می باشند. در مراکز صنعتی بزرگ و کارخانجات که تولید زباله های کوچک و سنگین مانند خرده آهن و سنگ ریزه وجود دارد،كه استفاده از جاروبرقی های کوچک صنعتی پاسخگو نمی باشد . در اینگونه محيط ها می بایست از مكنده هاى صنعتی با قدرت زیاد استفاده شود، تا گرد و غبار و زباله های سنگین به راحتی جمع آوری شوند.  همچنین در قالیشویی ها به منظور مکش بالای گرد و غبار موجود در بین تار و پود فرش ها نیز از این جاروبرقی دائم كار سه فاز استفاده می شود.



مکنده های فوق صنعتی دائم کار نوعی جاروبرقی آب و خاک هستند که موتور تعبیه شده در آنها به گونه ای طراحی و ساخته شده که  جهت کارکرد مداوم (بیشتر از 12 ساعت پیوسته) مناسب بوده و دارای فیلترهای قوی برای مواد چسبنده،محکم و . . .  مى باشند،كه  مناسب کارخانه ها و مراکز بزرگ صنعتی می باشند. همچنین این جاروبرقی دائم كار دارای تکنولوژی مدرن بوده و در برابر زباله های مرطوب هم کارایی دارد. در مکنده های فوق صنعتی جهت رفاه حال کاربر و همچنین تسریع عملیات نظافت سیستمی تحت عنوان فیلتر شیکر تعبیه شده که اپراتور میتواند با فشردن یک دکمه فیلتر را از ذرات چسبنده و … عاری نماید . جنس بدنه جاروبرقی دائم كار از فولاد  ضد زنگ مى باشد که در عمر و راندمان دستگاه تاثیر بسیار بالایی دارد.

محصول ذكر شده از مکانیزم قوی و قدرتمندی ساخته شده است و تفاوتش با جاروبرقی صنعتی آب و خاک تک فاز و جاروبرقی های هتلی و خانگی دو نوع ساختار  فیزیکی و نوع موتور به کار  گرفته در آن می‎باشد. در دستگاه ذكر شده اصولا به جای موتور وکیوم از سیستم توربین یا موتور توربینی  استفاده می‎شود. جاروبرقی دائم كار از برق 3 فاز و 380 ولت تغذیه می‎شود، چون موتور توربینی این جاروهای صنعتی نیاز به زمان زیادی برای وکیوم دارند و با قدرت بسیار زیادی زباله ها را به داخل مخزن دستگاه مکش می‎کند.مخزن جاروبرقی دائم كار قابل جدا شدن بوده و کاربر به راحتی از طریق چرخ های موجود در بخش زیرین مخزن دستگاه قادر به نقل و انتقال آن و تخلیه مخزن می باشد.



موارد مورد استفاده جاروبرقى دائم كار سه فاز:


کارخانجات نساجی و پارچه
کارخانجات تولید چرم
کارخانجات داروسازی
کارخانجات تولید مواد غذایی
کارخانه ی سنگ بری و تولید سرامیک و آجر
کارخانجات تولید رنگ
قالیشویی ها

ویژگیهاى جاروبرقى دائم كار سه فاز:


• مخزن با طرفیت بالا
• موتور پر قدرت
• می تواند بصورت 24 ساعت کار کند.
• توان تصفیه برای زباله های خیس را دارد.
• انواع خرطومی ها برای موارد گوناگون
• دارای قدرت پاک کنندگی زیاد
• مکش عالی

جاروبرقی هتلی:

 جاروبرقى هتلى يا مکنده هتلی دستگاهی کارآمد و تخصصی برای جمع آوری انواع آلودگی ها از روی سطوح هموار و ناهموار می باشد. هتل ها دارای اتاق های متعدد و وسعت بالايى براى نظافت می باشند که لازم است برای نظافت این فضاها از تجهیزات قوی تری مورد استفاده قرار گیرد که با جاروهای متداول خانگی متفاوت و كارامدتر باشند. بدنه مستحکم تر، ظرفیت بالاتر و دوام بیشتر از برتری های جاروبرقى هتلى نسبت به جاروهای خانگی می باشد.



 يكى ديگر از ويژگى هاى منحصر به فرد جاروبرقى هتلى صداى فوق العاده كم آن و يا سايلنت بودن آن است.زيرا هتل ها نياز به نظافت مداوم و دائمى در اتاق ها و راهروها دارند و در عين حال براى اينكه  آسايش ميهمان ها و ساكنين هتل به هم نخورد صداى وسايل نظافتى نبايد آزار دهنده باشد. بنا بر توضيحات داده شده اين انتظار مى رود كه جاروبرقى هتلى بايد صدايى كمتر از حالت استاندارد جاروهاى خانگى و صنعتى داشته باشد.

طراحی ویژه و منحصر به فرد جاروبرقى هتلى ، علاوه بر ارتقا کیفیت نظافت در مقایسه با جاروهای خانگی، مقاومت بالایی در شرایط سخت کاری دارند. وزن سبک و ابعاد فشرده دستگاه امکان جا به جایی و حمل و نقل آن را در بین طبقات تسهیل نموده است.لوله تلسکوپی دستگاه قابلیت جمع شدن و تنظیم اندازه دارد و لوله خرطومی دستگاه با قابلیت انعطاف پذیری بالا استفاده کاربر از اتصالات دستگاه را آسان میسازد. جاروبرقى هتلى برای نظافت بخش های مختلف هتل ها و مهمان سراها کاربرد دارد و سطوح پوشیده شده از سنگ، سرامیک، فرش، موکت و ... را تمیز نموده و گرد و غبار را از آن ها می زداید.
مكنده هاى خانگی نسبت به اين دستگاه  قدرت کمتری دارند. دستگاه نام برده شده در گروه مکنده های تجاری قرار می گیرد و بنابراین دارای کارایی بالاتر و قدرت بیشتر مى باشد.
هزینه پایین تعمیر و نگهداری اين دستگاه بسيار مناسب و مقرون به صرفه مي باشد،از آنجايى كه جاروبرقى هتلى مجهز به موتور كلكتوري تقويت شده يا موتورهاى توربينى هستند، توانايى زيادى در انجام امور نظافتى طولانى دارا مي باشد.با به كارگيرى اين موتورها علاوه بر اينكه عمر مفيد دستگاه افزايش پيدا مى كند، تاثير بسزايى در كاهش هزينه هاى نگهداري و تعمير جاروبرقى هتلى خواهد داشت.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25794
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید