امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جاروبرقی کوله پشتى


1401/07/27
کد خبر : 25792
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر
جاروبرقی کوله پشتی یا جاروبرقى همراه یکی از جاروبرقی های کاربردی برای فضاهاى كوچك و پر موانع می باشد که استفاده از جاروبرقی های دیگر در آن فضاها سخت و دشوار می باشد. به طور مثال در فضای سینما ها ،سالن های تئاتر، سفره خانه ها ،اتوبوس، هواپیما و قطارها ، داخل ماشین ها و راه پله ها جهت نظافت صندلی ها و مابین آن ها استفاده از جاروبرقى كوله پشتی گزینه ای مناسب و كارآمد می باشد.


 

جاروبرقی کوله پشتی، راحت، سبک و منعطف:

جاروبرقى كوله پشتی به وسیله فریم مخصوصی که در پشت آن تعبیه شده به راحتی مانند کوله پشتی توسط اپراتور حمل می شود تا کاربر به کوچکترین فضاها نیز دسترسی لازم را داشته باشد و وزن جاروبرقی كوله پشتی روی کمر و شانه ها برای راحتی توزیع می شود.

جاروبرقى كوله پشتى دارای کمربندی با قابلیت تنظیم اندازه می باشد تا کاربر با توجه به وزن و سایز دور كمر خود بتواند آن را تنظیم نماید.روی کوله پشتی قسمتی برای ذخیره لوازم جانبی و نازل ها وجود دارد.
جاروبرقی كوله پشتی دارای كیسه زباله قابل شستشو است و بهتر است بسته به میزان استفاده از دستگاه هر هفته یا هر دو هفته یکبار شسته شود. سپس جلوی نور خورشید کاملاً خشک شود.

جاروبرقی كوله پشتی داراى موتور صنعتی می باشد. كه میتوانید در محیطهای صنعتی از این محصول استفاده نمائید. فیلتر جاروبرقی كوله پشتی هر ماه یکبار باید با باد قوی تمیز یا تعویض گردد.

جاروبرقی كوله پشتی دارای باتری می باشدكه یك مزیت بزرگ محسوب مى گردد تا هنگام استفاده از آن وابسته به مكان و محدوده  خاص برای دسترسی به پریز برق نمی باشد.

جاروبرقی  كوله پشتی دارای وزن تقریبا 5 کیلوگرم میباشد که در زمان استفاده طولانی مدت نیز، خستگی ایجاد نمی كند.

مزایای جاروبرقی کوله پشتی:

جاروبرقی كوله پشتی چندین مزیت قابل اهمیت در مقایسه با سایر جاروبرقى های صنعتی و نیمه صنعتی  دارد كه به دلیل کم بودن تعداد موتور و قدرت موتور  از نظر وزن سبک تر بوده و دارای صدای کمی نسبت به جاروهای صنعتی می باشد که برخی از مدلها ی جاروبرقی كوله پشتی هم به عنوان جاروبرقی سکوت معرفی می شوند.

دستگاه واکس زن:

دستگاه واکس زن امروزه به منظور تکریم ارباب رجوع در مراکز عمومی و اداری به وفور به چشم می خورد. وجود حداقل یک یا دو دستگاه واکس زن بسته به تعداد کاربران در هر اداره و یا مجتمع های مسکونی پر رفت و آمد یک الزام اجتناب ناپذیر می باشد. چرا که موجب صرفه جویی در زمان شده و با مکانیسمی راحت و سریع باعث پاکیزگی کفش های شما می گردد و حتی در محیط های اداری می تواند موجب رفاه حال ارباب رجوع گردد.




 

ویژگی های دستگاه واکس زن:

دستگاه واکس زن با استفاده از واكس های مایع كه  بدون پارافین و رنگ بوده و به همین دلیل فرقی نمی‌کند کفش شما چه رنگی است، بدون آسیب به كفش ها و به درستی و در کمتر از یک دقیقه آن را تمیز خواهد کرد.برخلاف اغلب واکس‌های قدیمی نفتی و پارافین رنگی که باعث کاهش عمر مفید کفش، تغییر سایز، تغییر شکل ظاهری، ترک خوردن، تغییر رنگ، جدا شدن رویه کفش از قسمت زیرین آن می‌شود. بنابراین دیگر باید واکس زدن‌های قدیمی را کنار بگذارید و به فکر یک دستگاه واکس زن جدید باشید. لازم به ذکر است که هر لیتر مایع واکس قابلیت واکس زدن 500 جفت کفش را دارد و در نتیجه از نظر اقتصادی نیز  استفاده از این دستگاه امری بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

کاربردهای دستگاه واکس زن:

دستگاه واكس زن در صنعت غذا، دارو و کارخانه های تولید مصالح ساختمانی که ذرات گرد و غبار فراوانی بر روی کفش و لباس کارکنان می نشیند وجود یک دستگاه واکس زن مناسب جهت غبارروبی و پاکیزگی بسیار می تواند کارآمد باشد.دستگاه واكس زن شامل برسها و مخازن متعدد برای کفشهای مشکی و قهوه ای می باشد.

انواع دستگاه‌ های واکس زن

•دستی
•خانگی
•برقی


دستگاه واکس زن دستی:

دستگاه‌ واكس زن دستى به دو نوع شارژی و بدون شارژ تقسیم‌بندی می‌شود. در واکس زن دستی بدون شارژ باید به صورت روش‌های قدیمی عمل کرد و امکان کثیف شدن دست نیز در این روش هست. اما دستگاه‌ واکس زن دستی شارژی کثیف شدن دست را ندارد و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشد. از دستگاه‌ دستی معمولاً در منازل و دفاتر کاری استفاده می‌کنند.

دستگاه واکس زن خانگی:

دستگاه واکس زن‌های خانگی به دو نوع برقی و شارژی تقسیم‌بندی می‌شوند. این مدل دارای ابعاد کوچک‌تر و قیمت کمتری هستند و بیشتر در مکان‌های کوچک مانند منازل، شرکت‌های کوچک، مغازه‌های محلی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه واكس زن خانگی دارای دو برس گردان است که یکی برای گردگیری کفش و دیگری برای پخش کردن واکس بر روی کفش بکار می رود.

دستگاه واکس زن برقی:

دستگاه واکس زن برقی دارای انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌باشد. این دستگاه‌ها دارای دو یا چند برس گردان، یک موتور و یک مخزن واکس هستند. دستگاه واکس زن برقی برای محل‌های سرپوشیده تولید شده است و باید اتصال ارت به زمین را نیز برای آن مهیا كرد.

جاروبرقی کارواشی:

جاروبرقی کارواشی همانطور كه از نام دستگاه  مشخص است معمولا در فضای کارواش ها و یا محیط هایی که دائما نیاز به تمیز شدن دارند استفاده می شود. کارواش ها فضایی هستند که در طول مدت کاری دائما از دستگاه جاروبرقی كارواشی استفاده می نمایند.



 

کاربرد جاروبرقی کارواشی:

جاروبرقی کارواشی بیشتر برای داخل اتومبیل ها استفاده می شوند. برای همین در هنگام خرید جاروبرقی كارواشى باید اندازه ی خرطومی دستگاه را مناسب مکش زباله های داخل خودروها انتخاب نماییدتا جاروبرقى در نزدیک خودروها قرار بگیرد تا به راحتی کاربر بتواند داخل خودروها را تمیز نماید.


قیمت جاروبرقی کارواشی:

جاروبرقی کارواشی هنگام خرید، قیمت نباید مهمتر از کیفیت این جاروبرقی مد نظر گرفته شود. چرا كه  دستگاه مصرفی است و اگربا کیفیت مناسب خریداری نشود، بعد از مدت کوتاهی از استفاده از دستگاه مجبور به تعویض موتورها و بدنه جاروبرقی كارواشی می شوید كه در این صورت باید چند برابر خرید یک دستگاه با کیفیت هزینه كنید تا دستگاه  شما تعمیر گردد. درهنگام خرید این جاروبرقی صنعتی به خدمات پس از فروش دستگاه دقت کنید تا در صورت لزوم تعویض قطعات  محصول  دچار مشکل نشوید. گاهی اوقات نبود یک قطعه از دستگاه باعث می شود تا نتوانید از کل جارو برقى استفاده نمایید.

ویژگی های جاروبرقی کارواشی:

جاروبرقی كارواشی توربو یا دستی در كارواش ها بهتر است استفاده شود تا با توجه به میزان ضایعات داخل خودروها کاربر تعداد موتورهای روشن و خاموش دستگاه را تنظیم كند .
جاروبرقی كارواشی به طور استاندارد باید خرطومی بین ۲/۵ تا ۳ متر داشته باشد. اگر خرطومی بلندتر باشد ممکن است مکش موتور را کاهش دهد. لذا مناسبترین اندازه ی خرطومی جاروبرقی همان ۳ متر می باشد. نکته دیگر در مورد خرطومی جاروبرقی كارواشی این است که باید انعطاف پذیر باشد. اگر خرطومی دستگاه انعطاف لازم را نداشته باشد نمی تواند لابه لای قسمت های مختلف داخل خودرو را تمیز نماید. همچنین بعد از مدتی استفاده خرطومی از وسط می شکند.

انواع جاروبرقی کارواشی:

جاروبرقی کارواشی چند نوع دارد که شامل جاروبرقی دیواری و جاروبرقی سطلی (پرتابل)است.

جاروبرقی كارواشی دیواری:

جاروبرقی كارواشی دیواری یکی از انواع جاروبرقی صنعتی می باشد. این جاروبرقی  دارای یک الی دو مخزن است که به صورت ثابت روی دیوار نصب می شود. در کارواش هایی که فضاى  تمیز نمودن داخل خودروها  ثابت و مشخص می باشد بهتر است از جاروبرقی كارواشی دیواری استفاده نمود. این نوع از جاروبرقی برعکس جاروبرقی سطلی که دائما در محیط کارواش جابه جا می شود،زیر نور آفتاب قرار نگرفته و استهلاک بسیار کمتری دارد و با این وجود اتصالات این دستگاه دیرتر خراب می شود. این دستگاه كاملا  ثابت می باشد و بدنه آن به وسایل و خودروها برخورد نمی کند و بیشتر سالم می ماند.
 



جاروبرقی كارواشی دیواری هنگام خرید بهتر است و تاكید میشود حتما جاروبرقی کارواشی دارای دو الی سه موتور را انتخاب نمایید تا کارایی لازم را در مکش ضایعات داشته باشد و همچنین در صورتیكه  یکی از موتورها خراب شوند موتور جایگزین وجود داشته باشد تا بتوانید از دستگاه استفاده نمایید.ودر فرصت مناسب موتور دیگر جاروبرقی كارواشی را تعمیر نمایید.

جاروبرقی کارواشی سطلی:

جاروبرقی کارواشی سطلی نوع دیگری از  جاروبرقی های صنعتی است که قابل حمل می باشد. برای کارواش هایی مناسب است که محل ثابت و مشخصى برای تمیز نمودن داخل خودروها ندارند. به اصطلاح در تمامی ایستگاه های سرویس دهی به خودروها از این وسیله سطلى  استفاده می شود.

جاروبرقی كارواشی سطلی برخلاف جاروبرقی دیواری به طور دائم درحال جابه جایی  است. احتمال ضربه وارد شدن به بدنه جاروبرقی سطلى بیشتر است. پس در هنگام خرید جاروبرقی کارواشی سطلی بهتر است جاروبرقی با بدنه فلزی را انتخاب نمایید. در برابر ضربه مقاوم است و نسبت به بدنه استیل ضربه و خط های روی دستگاه را کمتر نشان می دهد.  با وجود اینكه قیمت این دستگاه با بدنه فلز کمتر از قیمت جاروبرقی با بدنه استیل می باشد..



گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25792
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید