امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

تیشرت با طرح دلخواه مدل جودون


1401/07/27
کد خبر : 28133
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

قبل از انتخاب کادو پیشنهاد ویژه ما دیدن جدیدترین ایده های سورپرایز کننده از جمله تیشرت با طرح دلخواه، چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ عکس روی ماگ حرارتی می باشد و شما می توانید با این موارد عزیزان خود را سورپرایز نمایید.

تیشرت با طرح دلخواه مدل جودون

تیشرت با طرح دلخواه مدل جودون


 تیشرت جودون از جنس پنبه و یک لایه پارچه تشکیل شده و به سبب این دو جنس از دوام و رنگ پذیری بسیار خوبی برخوردار است. در واقع جودون نام یک نوع بافت است که امروزه  با استفاده  ماشین های گردبافی تولید و عرضه  میشود. در بافت پارچه های جودون از نخ های متنوعی استفاده می شود  بطور مثال می توان به  :
•     نخ پنبه
•     لاکرا
•     پلی استر اشاره کرد و  به ترتیب به جودون پنبه، جودون لاکرا و جودون پلی استر شناخته  می شوند.  تیشرت جودون به لحاظ تنوع در طرح و رنگ استفاده های روزمره،رسمی ، ورزشی خوبی را دارد و اغلب برای زیبایی بیشتر  مدل سفارشی آن را انتخاب می کنند.

چاپ تیشرت عکسچاپ بر روی مدل جودون

تیشرت با طرح دلخواه مدل جودون


 چاپ تیشرت عکسچاپ بر روی مدل های متنوعی انجام می شود و یکی از منتخب ترین  آن مدل جودون می باشد.  برای چاپ طرح تبلیغاتی تیشرت جودون گزینه خوبی است و برروی یک رو و یا دو رو آن  طرح دلخواه مشتریان چاپ  می شود. از این تیشرت بنا به کیفیت خوب و قیمت مناسب می توان جهت لباس کار کارکنان شرکت و حتی هدیه تبلیغاتی استفاده کرد و اگر قصد انتخاب تیشرت تبلیغاتی در تیراژ های بالا دارید تیشرت جودون مانند دیگر مدل ها ازجمله: لانگ، اسپان، ملانژ و...می تواند گزینه خوبی باشد.

ویژگی تیشرت جودون:

•     مناسب برای چاپ عکس بصورت یک رو و دو رو
•    جنس م و دوام مناسب
•     استفاده روزمره،ورزشی ،رسمی
•    مناسب جهت هدیه تبلیغاتی و لباس کار
•     تنوع طرح و رنگ بالا
•     و…

ماگ حرارتی برای کادو

تیشرت با طرح دلخواه مدل جودون


 ماگ حرارتی یکی از لوکس ترین محصولات  کادویی با تنوع طرح بالا است. یکی از کاربرد های چاپ عکس روی ماگ حرارتی جهت سورپرایز عزیزان است و شما می توانید با درج تصویر دلخواه خود از این کالا یک هدیه خوب و مورد پسند تهیه کنید. اغلب افراد از ماگ حرارتی برای مناسبت هایی مانند روز مادر یا روز پدر یا سایر مناسبت ها استفاده می کنند و با درج تصویر عزیزان خود بر روی بدنه  این محصول یک هدیه لوکس و جذاب تهیه و سپس تقدیم می کنند.ماگ حرارتی به دلیل دوام و رنگپذیری بالا عمر بالایی دارد و می تواند بعد ها به یک هدیه که تداعی کننده خاطرات است مبدل شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28133
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید