امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

تیشرت با طرح دلخواه عید نوروز


1401/07/27
کد خبر : 28076
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

قبل از انتخاب و خرید کادو برای مناسبت هایی مانند عید نوروز از جدید ترین ایده های کادو ازجمله تیشرت با طرح دلخواه، چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ ماگ حرارتی دیدن نمایید و با این گزینه ها عزیزان خود را سورپرایز نماید.

تیشرت با طرح دلخواه عید نوروز

تیشرت با طرح دلخواه عید نوروز

 یکی از ناب ترین گزینه ها برای سورپرایز افراد در سنین مختلف استفاده از تیشرت با طرح دلخواه می باشد.شما می توانید با چاپ تصاویر دوستان و عزیزان خود بر روی بدنه تیشرت با کیفیت بالا،آن ها را در هنگام دید و بازدید عید نوروز غافلگیر کنید. نکته قابل توجه اینکه برای چاپ می توانید از ایده های:
•     تصاویر فانتزی
•      متن و تصویر دلخواه
•    جملات تبریکی
•     جملات تبلیغاتی
•     شعر و دلنوشته
•     تصویر افراد
•     و...استفاده کنید. از جمله افرادی که در عید نوروز انتظار کادو گرفتن دارند کودکان هستند و استفاده از تیشرت کودکانه با طرح نوروز گزینه بسیار ایده آلی است. شما میتوانید برای سفارش این مدل تیشرت ها با طرح دلخواه به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

چاپ تیشرت عکسچاپ مدل اسپان

تیشرت با طرح دلخواه عید نوروز

 تیشرت اسپان یکی از منتخب ترین مدل تیشرت ها برای چاپ تصاویر مختلف می باشد و به سبب ویژگی های مثبتی که در ادامه با آن آشنا می شوید دارای طرفداران زیادی می باشد. جنس این مدل از پنبه و پلی استر است و هر دو این جنس ها از رنگ پذیری بسیار خوبی برخوردار هستند. تیشرت اسپان در واقع  از پارچه ای سوزنی شکل و بدون بافت به اسم اسپان دوخته و تولید می شود و فقط یکی از کاربرد های این پارچه در تولید تیشرت است نکته مهم تر اینکه جنس پارچه آن بر پایه ماده ای به نام پروپیلن است که از دوام بسیار خوبی برخوردار است و چاپ تیشرت عکسچاپ روی این مدل مطابق با سلیقه مشریان انجام می شود.
 

چاپ ماگ حرارتی برای عید نوروز

تیشرت با طرح دلخواه عید نوروز

 از دیگر کالاهای سورپرایز کننده برای عید نوروز علاوه بر تیشرت می توان به چاپ ماگ حرارتی یا ماگ جادویی اشاره کرد.شما می توانید تصویر یا متن دلخواه خود را با کیفیت بسیار بالایی بر روی بدنه آن که اغلب از جنس سرامیک است چاپ کنید.از ویژگی های ماگ حرارتی با طرح نوروز می توان به:
•     کوچک و قابل حمل
•     مناسب برای تزیین دکور
•    دارای کارایی و زیبایی بالا
•     و… اشاره کرد. ماگ جادویی  علاوه بر مناسبت عید نوروز در دیگر مناسبت ها و جشن ها نیز کاربرد دارد و حتی امروز برای کادوهای سازمانی و اداری از این گزینه استفاده می شود.
نکته مهم اینکه جنس ماگ حرارتی بیشتر از سرامیک یا استیل می باشد و این دو جنس از دوام و رنگ پذیری بسیار خوبی برخوردار هستند شما هم اگر قصد خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه را دارید می توانید همین الان به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را ثبت نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28076
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید