امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

تیشرت با طرح دلخواه


1401/07/27
کد خبر : 26089
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 24 نفر

طراحی تیشرت با طرح دلخواه دو مجموعه رنگ دارد که باید در ذهن خود داشته باشید.یکی رنگ ‌های پارچه و دیگری رنگ‌ های چاپ. برای اطمینان از اینکه این دو مجموعه همدیگر را کامل می ‌کنند، همیشه رنگ ‌های پارچه را به‌عنوان پس‌ زمینه ایده ‌های طراحی خود به کار ببرید و توجه داشته باشید که یک پارچه رنگ شده می‌ تواند روی اینکه جوهر چگونه به نظر می‌ آید، تاثیر داشته باشد پس جایی مطمئن برای سفارش تیشرت با طرح دلخواه انتخاب کنید.

با توجه به نوع عملکرد جوهرهای تیشرت، چاپ رنگ ‌ها می‌ تواند اندکی سخت باشد. ارزان‌ ترین راه برای چاپ طرح شما این است که رنگ ‌ها را تخمین بزنید. هر ساله طراحی و چاپ تیشرت ، بیشتر در دسترس همه قرار می ‌گیرد. تیشرت‌ ها آیتمی هستند که هر کسب‌ و کاری می‌ تواند از آن‌ ها بهره ببرد تا زمانی که می‌ داند که چه می ‌خواهد و چه کاری انجام می‌ دهد. تیشرت عاشقانه یک ایده ی جذاب برای زوج هایی ست که همیشه و در هر سنی به دنبال کاری جدید برای ثبت بهتر لحظات عاشقانه زندگی شان هستند. یکی از تیشرت هایی که طرفدار زیادی دارد ، تیشرت بدون آستین مردانه است که بیشتر توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار میگیرد و میتوانند تیشرت با طرح دلخواه خود را سفارش دهند. مدل این تیشرت ها اسپورت و ورزشی بوده و بسیار شیک و مدرن می باشد.زمانی که شما با شخصی برخورد می‌کنید، اولین چیز که نظر شما را جلب می‌کند لباس اوست. لباس از جمله کالاهایی است که بسیار زیاد در معرض دید دیگران قرار دارد و یکی از استراتژی های مهم در انتخاب یک کالای تبلیغاتی همین در معرض دید بودن و کاربردی بودن آن کالا است. شما از تیشرت تبلیغاتی می‌توانید برای تبلیغات برند و کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه بدهید و از این طریق بازاریابی کنید. علاوه بر این شما می‌توانید چاپ تیشرت تبلیغاتی را برای معرفی کمپین های خود به دیگران استفاده کنید و با چاپ نام یا شعار کمپین خود دیگران را از آن آگاه کنید یا از آن‌ها بخواهید به کمپین شما بپیوندند. می‌توانید روی تیشرت لوگو و نام تجاری خود یا شعار تبلیغاتی خود را چاپ کنید و از کارکنان و کارمندان خود بخواهید که همگی به صورت یکدست آن را در همایش ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و یا جلسات مهم به تن کنند و از این طریق اتحاد و همبستگی کارکنان شرکت خود را نشان دهید.

موارد مختلفی در تعیین قیمت چاپ تیشرت تاثیر گذار هستند که عبارتند از کیفیت رنگ، تیرگی یا روشن بودن رنگ و لباس،کوتاه و بلند بودن آستین تیشرت. در حالت کلی هر چه جنس لباس بهتر بوده و از جنس نخ پنبه باشد چاپ روی آن از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26089
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید