امروز سه‌شنبه 02 مرداد 1403

Tuesday 23 July 2024

تکنیک‌های کاربردی درآمد دلاری با آکادمی فقیهی

1403/05/02
کد خبر : 2408796
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 43 نفر

تکنیک های کاربردی درآمد دلاری را با آکادمی فقیهی ( faghihi.academy ) بیاموزید. بدون شک باوجود تورم اقتصادی در چندین سال اخیر و افزایش قیمت دلار، کسب درآمد‌های دلاری در ایران، از راهکار‌هایی بوده که موردتوجه افراد بسیاری قرار گرفته‌است؛ چراکه با این روش تا حدودی می‌توان از فشار اقتصادی که بر اثر نوسانات نرخ ارز به‌وجود آمده، در امان بود؛ بااین‌حال، تعداد زیادی از افراد، ممکن است اطلاعات دقیقی درمورد روش‌های درآمد دلاری نداشته باشند. درحقیقت، یکی از بهترین تکنیک‌ها در این حوزه، کسب درآمد از آمازون است که توسط آکادمی فقیهی به‌طور تخصصی آموزش داده می‌شود. در ادامه متن، همراه ما شوید تا بیشتر در این مورد توضیح دهیم.

 

بهترین روش درآمد دلاری چیست؟

​بهترین روش درآمد دلاری چیست؟

به‌طورکلی، یکی از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد آنلاین دلاری در دنیا، استفاده از روش آمازون FBA است؛ اما منظور از آمازون اف‌بی‌ای چیست؟ درحقیقت، در این سیستم شما به‌عنوان فروشنده، محصولات خود را به یکی از انبار‌های آمازون در سراسر دنیا ارسال می‌کنید. در ادامه، با ثبت سفارش توسط مشتری، آمازون وظیفه بسته‌بندی، حمل‌ونقل و خدمات مشتریان را به‌جای فروشنده انجام می‌دهد؛ ازطرفی، مدیریت برگشتی‌ها برعهده این مجموعه بوده و به‌این‌ترتیب تجربه فروش دلاری آسان و بدون دغدغه‌ای برای فروشندگان فراهم می‌شود.

روش FBA آمازون این امکان را به فروشندگان می‌دهد تا محصولات خودشان را سریع‌تر و راحت‌تر در اختیار مشتریان سراسر دنیا قرار دهند. ازطریق آکادمی فقیهی ، شما می‌توانید به‌طور کامل و تخصصی این روش عالی را برای کسب درآمد دلاری یاد بگیرید.

​نکات مهم کسب درآمد دلاری

اکنون که با روش آمازون FBA آشنا شدید، اگر تصمیم دارید از این طریق به درآمد دلاری آسان برسید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید.

​سعی کنید مناسب‌ترین محصول را متناسب با ترند روز انتخاب کنید.

به‌طورکلی، این امکان برای شما فراهم است تا با این روش درآمد دلاری در آمازون هر محصولی را بفروشید؛ اما انتخاب یک محصول اشتباه ممکن است هزینه‌های سنگین انبارداری را برای‌تان به‌همراه داشته باشد. برای دریافت مشاوره در این‌باره، می‌توانید از دوره‌های پیشرفته آکادمی فقیهی استفاده کنید.

​موجودی محصولات خودتان را به‌دقت در انبار بررسی کنید.

بهتر است به‌طور مدام موجودی محصولات‌تان را در آمازون چک کنید تا خیال‌تان بابت این‌که همیشه محصول آماده ارسال دارید، راحت باشد.

​بازاریابی دیجیتال را برای جذب مشتری فراموش نکنید.

پس از انتخاب محصول و اطمینان از موجودی کافی، نوبت به جذب مشتری بیشتر می‌رسد. درحقیقت، باید از تکنیک‌های بازاریابی استفاده کرده تا محصولات شما در میان میلیون‌ها محصول آمازون دیده شود. برای این منظور، می‌توانید از تکنیک‌ها و نکات روش آموزشی آکادمی فقیهی به آدرس faghihi.academy بهره ببرید.

کسب درآمد دلاری در آمازون با روش آکادمی فقیهی

​مزایای کسب درآمد دلاری در آمازون با روش آکادمی فقیهی چیست؟

روش آمازون FBA که توسط آکادمی فقیهی نیز آموزش داده می‌شود، به کسب‌وکارهای مختلف اجازه می‌دهد تا از مزایای بزرگ‌ترین مارکت‌پلیس دنیا بهره‌مند شده و محصولات خود را به میلیون‌ها مشتری عرضه کنند.

مزایای استفاده از روش FBA آمازون عبارت‌اند از:

  • انبارداری و مدیریت محصولات توسط آمازون

  • بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها

  • ارائه خدمات مشتریان

  • دسترسی به بهترین سیستم لجستیک برای ارسال کالا

  • امکان استفاده از برنامه Prime

  • ارسال رایگان و سریع

  • بهره‌مندی از نام آمازون مرتبط با کالا

  • استاندارد‌سازی حمل‌ونقل

  • امکان فروش محصولات در سطح جهانی

بااین‌حال، فراموش نکنید که امکان کار با هویت ایرانی به‌طور مستقیم در سایت آمازون وجود ندارد. درحقیقت، باید اقامت کشور‌های مورد تایید آمازون را داشته باشید یا توسط دوستان‌تان در خارج از ایران حساب باز کنید؛ همچنین، می‌توانید داخل کشور‌های مورد تایید آمازون، شرکت ثبت کرده یا با شرکت‌های واسطه همکاری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این موضوع و یادگیری تکنیک‌های درآمد دلاری رایگان، از آموزش‌های آکادمی فقیهی کمک بگیرید.

​هزینه‌های کسب درآمد دلاری از روش FBA آکادمی فقیهی ( faghihi.academy ) چیست؟

به‌طورکلی، در این روش هزینه در طول ماه باتوجه‌به وزن، ابعاد و نوع محصولات، هزینه‌های انبارداری، ارسال و خدمات پیشرفته، متغیر خواهد بود. در این بخش، به برخی از مهم‌ترین فاکتور‌های هزینه برای روش کسب درآمد دلاری با FBA آمازون اشاره می‌کنیم.

هزینه‌های ارسال: این هزینه مربوط به ارسال محصولات‌تان از مرکز توزیع آمازون تا محل مشتری است. هزینه‌های ارسال به‌طور معمول براساس وزن، ابعاد و مسافت، محاسبه خواهد شد. ازطریق ابزار‌های آنلاین آمازون و آموزش‌های آکادمی فقیهی (faghihi.academy)، به‌راحتی می‌توانید هزینه ارسال کالا را برای هر روش محاسبه کنید.

هزینه‌های انبارگیری: به‌طورکلی، شرکت آمازون برای نگهداری کالا‌ها و محصولات شما در انبار‌های توزیع خود، هزینه دریافت می‌کند. این هزینه‌ها بسته به حجم فیزیکی محصول و مدت‌زمان نگهداری آن در انبار، به‌صورت ماهانه و در مراحل مختلف محاسبه می‌شود.

هزینه‌های خدمات پیشرفته: آمازون، سرویس‌های پیشرفته با خدمات اضافی نیز برای فروشندگان ارائه می‌دهد که هزینه‌هایی نیز به‌همراه خواهد داشت. به‌عنوان‌ مثال، اگر بخواهید با بسته‌بندی و برچسب‌گذاری اختصاصی، محصولات‌تان را برای مشتریان ارسال کنید، باید هزینه آن را به‌صورت جداگانه پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد نیز می‌توانید از آموزش‌های آکادمی فقیهی استفاده کنید.

هزینه‌های مدیریت سفارشات: پلتفرم آمازون برای مدیریت سفارش‌ها، هزینه‌هایی همچون پردازش سفارشات، بسته‌بندی، برچسب‌گذاری و خدمات ارسال محصولات را نیز دریافت می‌کند.

درنهایت، به این موضوع دقت داشته باشید که هزینه‌های FBA آمازون، ممکن است باتوجه‌به نوع محصولات و حساب فروشندگی متفاوت باشد؛ ازطرفی، این احتمال وجود دارد که شرکت آمازون در دوره‌های مختلف، ساختار قیمت‌دهی و هزینه‌های مربوط را به‌روزرسانی کند؛ ازهمین‌رو، پیشنهاد می‌شود با کمک آموزش‌های آکادمی فقیهی برای درآمد دلاری در منزل با روش FBA، اطلاعات به‌روز را دریافت کنید.

​جمع‌بندی

​جمع‌بندی

اگر به‌دنبال روش‌های درآمد دلاری بوده باشید، بدون شک با دوره‌ها و سمینار‌های زیادی درمورد کسب درآمد از آمازون در سطح اینترنت برخورد کرده‌اید؛ بااین‌حال، تنها با یادگیری یک روش مطمئن و کارآمد می‌توانید به درآمد واقعی دلاری ازطریق سایت آمازون برسید.

ازطرفی، پلتفرم آمازون مسیر‌های مختلفی را برای کسب درآمد تعریف کرده که هر کدام ویژگی‌ها و تکنیک‌های خاص خودشان را دارند. همان‌طورکه در متن به آن پرداختیم، اگر به‌دنبال درآمد‌های دلاری بدون محدودیت مکانی و زمانی هستید، کافی است ازطریق آکادمی فقیهی ( faghihi.academy ) به‌دنبال یادگیری روش مطمئن آمازون FBA باشید. نظر شما درمورد کسب درآمد از سایت آمازون در ایران چیست؟

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408796
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید