امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

توضیحی درباره کوپلینگ


1401/07/27
کد خبر : 27555
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 25 نفر

کشش جریان الکتریکی در هنگام راه اندازی به طور چشمگیری در هنگام کوپلینگ سیال کاهش می یابد حاضر است . موتور بدون هیچ بار معنی داری که هنوز توسط رانده شده است راه اندازی می شود. ماشین رانده دوره های بعدی جریان هجومی زیاد را ایجاد با کوپلینگ سیال، مدت زمان کشش جریان بالا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. دمای سیال جفت افزایش می یابد و باعث ذوب شدن دوشاخه همجوشی می شود. این قطع می شود گشتاور حاصل از ماشین رانده به جای یک دوشاخه قابل ذوب، یک سنسور مجاورت را در نظر بگیرید. با کوپلینگ سیال . تقسیم بار بین دو موتور توسط اضافه کردن مناسب مایع به یک کوپلینگ یا برداشت مایع از کوپلینگ دیگر. به عنوان یک مزیت اضافی، موتورهای روی سیستم های محرک چندگانه می توانند به صورت جداگانه راه اندازی شوند به دلیل توانایی یک کوپلینگ برای کار موقت در لغزش 100٪. شروع یک موتور در یک زمان راه اندازی طولانی تر و حتی نرم تر را در نوار نقاله های چندگانه ارائه می دهد. از آنجایی که موتورها به عنوان رویدادهای جداگانه راه اندازی می شوند، حداکثر جریان هجومی سیستم تقریباً نصف حداکثر جریان هجومی سیستم خواهد بود که هر دو تجربه می کنند موتورها به طور همزمان راه اندازی می شوند. موتورهای استاندارد NEMA B هنگام استفاده از کوپلینگ سیال توصیه می شوند و شروع به کار خواهند کرد عملا تخلیه شده است. از آنجایی که موتور به صورت مکانیکی به پروانه و بدنه متصل است، اینرسی کم این اجزا و سیال تنها بارهای وارده هستند. به عنوان موتور الکتریکی به سرعت در حال اجرا شتاب می گیرد، پروانه شروع به پمپاژ گریز از مرکز می کند سیال به رانر ثابت . پراکندگی اولیه سیال توسط مخروطی غیر متمرکز می شود بافل پروانه، افزایش تدریجی گشتاور را ایجاد می کند و به موتور اجازه می دهد شتاب بگیرد.


کوپلینگ

کوپلینگ دنده ای وکاربرد های آن:

با دو توپی و یک آستین، سادگی این پیوسته است کوپلینگ دنده ای  به آن اجازه می دهد تا به راحتی با انواع مختلف سازگار شود برنامه های کاربردی. بسیار جمع و جور است، جرم چرخشی آن کم است. مجموعه شفت شناور در هنگام فاصله بین آنها استفاده می شود تجهیزات برای کوپلینگ های اسپیسر بسیار عالی هستند. شناور استاندارد مجموعه شفت از دو درگیری تک استاندارد تشکیل شده است کوپلینگ و یک شفت اتصال. یک شفت شناور می تواند از بین ببرد نیاز به تکیه گاه های یاتاقان اضافی در امتداد شفت های پوشا زیرا شفت توسط تجهیزات متصل از طریق تک پشتیبانی می شود. نوع G20 دو درگیری، نوع جفت نزدیک دارای دو است نیمه های منعطف برای قرار دادن هم افست و هم زاویه ای ناهماهنگی یا ترکیبی از این دو و همچنین شناور انتهایی. آی تی ایده آل برای تمام برنامه های افقی و بسته های نزدیک از جمله فن، جرثقیل سقفی، نوار نقاله، کارخانه فولاد و کاغذ تجهیزات. با کیت های شناور انتهایی محدود برای استفاده در آن سازگار است موتورهای الکتریکی، ژنراتورها یا هر ماشینی که دارای آستین یا رولبرینگ مستقیم.) نوع GV20 جفت درگیری عمودی دوگانه یک استاندارد است کوپلینگ دنده درگیر افقی اصلاح شده به مجموعه وسط آستین را در خود جای دهد. توصیه شده برای شیب بیش از 10 درجه.) کوپلینگ دنده بزرگ Type G در همه انواع موجود است. سرعت واقعی شفت محرک به طور مداوم با برش از پیش تنظیم شده مقایسه می شود سرعت . سوئیچ شامل یک جعبه کنترل سرعت قابل تنظیم برای تنظیم دستی است سرعت قطع، معمولا 80٪ سرعت عملیاتی معمولی است. در طول اضافه بار، فوری سرعت شفت محرک از سرعت قطع می‌افتد، سوئیچ برش موتور را باز می‌کند مدار استارت، منبع برق موتور را قطع می کند. برای راه اندازی سیستم پس از حذف اضافه بار، دکمه شروع را فشار داده و آن را نگه دارید تا سرعت محور محرک از سرعت برش بیشتر است. اگر اضافه بار برداشته نشده است، مدار استارت دوباره باز می شود و وقتی دکمه استارت موتور خاموش می شود آزاد شد زیرا شفت محرک از سرعت برش تجاوز نمی کرد. هیچ چیز لازم نیست تعویض یا تعمیر . برای نوع HF20، هدف سنسور را می توان روی نیمه خروجی کوپلینگ دنده قرار داد.

کوپلینگ

کوپلینگ فنری:

مزایا و ویژگیهای کوپلینگ فنری :

کوپلینگ فنری  نمونه دیگری از کوپلینگ های انعطاف پذیر می باشد که در دورهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. ناشی از لغزش بیش از حد، جایی که اتصال کند می شود، اما متوقف نمی شود. که در در این حالت دوشاخه تریپ همچنان می چرخد و در صورت گرم شدن بیش از حد سوئیچ را خاموش می کند.و مزایای کوپلینگ سیال، یک بسته ایده آل برای نوار نقاله های شیبدار در جایی که نرم هستند، ارائه می دهد شروع و عقب نشینی برای فرآیند جابجایی بارها از ارتفاع پایین تر مورد نیاز است به ارتفاع بالاتر ازکوپلینگ های دنده، و طراحی جدید HD خود را از دنده های رقابتی خارج می کند کوپلینگ 2 تا 1.طراحی منحصر به فرد "جایگزین در محل"، نیاز به حرکت را حذف می کند و هاب ها یا مجددا شفت ها را کاهش می دهد و زمان تغییر عنصر را کاهش می دهد. هنگامی که شما نگاه کنید (به نمودار زیر) در صرفه جویی کلی در هزینه های اولیه،هزینه قطعات یدکی و هزینه های کار برای نصب، تعدیل وجایگزینی - به علاوه رتبه بندی بهبود یافته و 5 سال سنگین وظیفه گارانتی - آسان است که ببینید کدام کوپلینگ دنده ای Stepllex  در رقابت وجود دارد. هیچ کوپلینگ دیگری در محدوده گشتاور  Steelflex  برای عکوپلینگرد مقرون به صرفه و قابلیت اطمینان نیست حالا شما می توانید Steelflex را نصب وآن را با Falk Long Term  (LTG) روان سازی نمایید و نگهداری روزمره و دوره ای را برای پنج سال فراموش نمایید به طور خاص برای کوپلینگ توسعه یافت. این بر جداسازی روغن و ضخیم شدن گریس عامل که در نوع گریس اتفاق می افتد تاکید دارد گریس معمولی را از بین می برد چرخه روانکاری در حالی که هنوز ارائه روانکاری لازم به شبکه مخروطی با LTG، Steellflex ترکیبی ازعکوپلینگرد گشتاور بالا یک چرخ دنده کوپلینگ نگهداری کم از یک دیسک یا کوپلینگ الاستومر.است کوپلینگ نوع مهر و موم نیترول مقاوم در برابر گرما مقاوم به 275 درجه فارنهایت (135 درجه سانتیگراد) است-پوشش پودر مقاومت شیمیایی را فراهم می آورد تشکیل شده است.. HD تعویض پیشنهادی  

کوپلینگ

کوپلینگ چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

شبکه دربرگیرنده  یک کوپلینگ Steelflex  است آن یک کسری از هزینه کوپلینگ کامل است. شبکه های کشیده در دسترس از طریق پوشش قابل حمل سریع هستند طراحی جایگزین در محل شبکه های جایگزینی آنها را قادر می سازد بدون نیاز به هاب ها را حذف یا تغییر دهید یا مجددا راه اندازی کنند شفت به عنوان مورد نیاز با کوپلینگ دنده ای و بسیاری از طرح های الاستومر است هنگامی که تجهیزات اتصال کوپلینگ باید منتقل شوند، نقش طولانی تر و هزینه ها بسیار بیشتر میشود. حفاظت از تجهیزات علیه ناپیوستگی شفت شبکه ازتکان، محور ی شدن وشناوری در داخل دندانه هاب بدور است. ظرفیت ناپیوستگی ارائه شده بدون تولید زیان آور بارهای جانبی باربری ایجاد شده توسط دیگر کوپلینگ است. انعطاف پذیری پیچشی توانایی کوپلینگ Falk Steelflex برای پیچشی است هنگامی که در معرض  شوک عادی یا بارهای ارتعاشی برای موقعیت  انعطاف پذیر و برای تغییر بار قرار می گیرد در نتیجه، سیستم درایو را تغییر می دهد این انرژی تاثیر را  با انتشار افزایش زمان لرزش جذب میکند و بارهای اوج یا شوک را تا 30٪. کاهش می دهد این جذب شوک برای حرکت دوار، با تکیه بر انعطاف پذیری قابل پیش بینی از شبکه های فولادی برای انعطاف پذیری پیچیده. را نشان می دهد. طراحی همه جانبه دو طرح پوشش در اندازه های رایج در دسترس هستند. اسپارک استاندارد آزمایشی ، سرعت بالا، ترمز یا دیسک، و گشتاور کنترل شده طرح ها نیز در دسترس هستند. در دسترس بودن در سراسر جهان کوپلینگ Steelflex و قطعات آن، در اندازه های رایج در دسترس هستند  انواع مراکز توزیع و شبکه توزیع جهانی ارائه بزرگترین انبوه سوراخ خشن، تکمیل حفره های مستقیم و Taperlockتوپی از هر شافتی در بازار. است به علاوه کوپلینگ های شبکه ، Steelflex برای مدت 5 سال زمانی که با Falk Grease Long GRG LTG.  روان کاری شد  مورد تایید است. کوپلینگ T42 همچنین ترکیبی است. این یک گشتاور T41 کنترل شده مونتاژ شده به یک کوپلینگ استاندارد نیمه چرخ دنده استاندارد است. این ترتیب فراهم کننده گشتاور بالا و یک مونتاژ پیچشی سخت تر با حفاظت از اضافه بار است. کوپلینگ های شبکه ای استیل فلکس فالک در وسیع ترین طیف اندازه ها و اندازه ها موجود هستند بیشترین بار گشتاور 8250000 پوند در اینچ (932250 نیوتن متر) را در خود جای می دهد. ارائه الف مجموعه ای جامع از گزینه ها تضمین می کند که کوپلینگ استیل فلکس فالک محصول مناسبی است.


 کوپلینگ

توضیحی مختص درباره کوپلینگ:


کوپلینگ ها اجزایی از ماشین هستند که حرکت و توان را از انتهای یک محور دریافت و به محور دیگر منتقل می کنند. در کوپلینگ ها قطع ارتباط بین محور محرک و متحرک وجود ندارد. در یک دسته بندی کلی کوپلینگ ها به دو نوع صلب و انعطاف پذیر تقسیم بندی می شوند. کوپلینگ انعطاف پذیر Habix®، نوع HWN، یک کوپلینگ فکی بدون اعوجاج است با عناصر انعطاف پذیر برای پیچش - اتصال انعطاف پذیر متحد شفت ها. مزیت همه جانبه کوپلینگ Habix® ماشینکاری شده است دقت ویژگی های عملیاتی- تیک و همچنین افزایش دوام. کوپلینگ های Habix® بدون اعوجاج هستند تا بار شکستن بازیگران بادامک انتقال آهن و بیمه الف حداکثر ایمنی عملیاتی در عنصر انعطاف پذیر در رنگ سفید موجود است رنگ با سختی 92 Shore A و در رنگ قرمز با سختی 98 Shore A. در برابر سایش مقاوم است و همچنین در برابر روغن، ازن و پیری. انعطاف پذیری کوپلینگ ها جذب می شود بارهای ضربه ای کارآمد، ارتعاش پیچشی صداها و صداها عنصر انعطاف پذیر از کوپلینگ ها طراحی شده است تا شعاعی، محوری و زاویه ای را جبران می کند حرکات بین کوپلینگ نیمه ها با موقعیت ثابت عنصر انعطاف پذیر تغییر شکل آن در جهت محوری آزاد است و مضر نیست نیروهای محوری ممکن است دستگاه را مختل کنند. تحمل حتی با تغییر گشتاور. عنصر انعطاف پذیر Habix® کوپلینگ اجازه حرارت دائمی را می دهد بارگیری تا 80 درجه سانتیگراد حتی دمای پایین دمای تا -20 درجه سانتیگراد مجاز است. در کوپلینگ انعطاف پذیر Habix® به راحتی می تواند باشد متصل است و نیازی به بالا ندارد دقت تراز شفت نوع HWT – با بوش مخروطی کوپلینگ Habix® نوع HWT به آن می پیوندد مزایای کوپلینگ های انعطاف پذیر با مزایای سیستم بوش مخروطی: نصب سریع و آسان برای پیچشی اتصال انعطاف پذیر بین شفت و جبران ناهماهنگی شفت انواع HWT با سیستم بوش مخروطی این مزیت را دارند که وجود دارد بدون واکنش و در عین حال محوری تایپ کنید > کوپلینگ استاندارد HWN > بوش مخروطی نوع HWT > نوع ترکیبی استاندارد / مخروطی HWNT > قطعات را می توان در صورت نیاز ترکیب کرد ثابت کردن شفت حتی در شفت بزرگتر تحمل ها علاوه بر این تناسب اسلاید اجازه می دهد.



 کوپلینگ

کوپلینگ انعطاف پذیر:

توپی با فک های منحنی، که طرفدار با تمرکز بالا ایجاد شده است. درجه بندی دقت از یک ساخته شده است بسیار مقاوم در برابر سایش و حرارت پلاستیک مقاوم در برابر توری تا سایز 48 کلاچ از استحکام بالا ساخته شده است آلومینیومی از سایز 65 ساخت اد از فولاد عنصر تساوی از کوپلینگ Habix®plus HPN یا HPK می باشد ستاره. گشتاور را بدون واکنش یا لرزش با دقت بالا درج ستاره یون مشخصه تیک های کل سیستم درایو واکنش منفی توسط مطبوعات از بین می رود تناسب ستاره در هاب ها در کوپلینگ های Habix®plus HPN یا HPK دارای برای جبران شعاعی طراحی شده است، حرکات محوری و زاویه ای عنصر انعطاف پذیر Habix ®plus کوپلینگ اجازه می دهد تا حرارت دائمی شود بارگیری تا 100 درجه سانتیگراد یا 120 درجه سانتیگراد. حتی کم درجه حرارت تا -30 درجه سانتیگراد مجاز است. کوپلینگ های انعطاف پذیر کوپلینگ های انعطاف پذیر Hadeflex® هستند کوپلینگ های پنجه ای با یک عنصر انعطاف پذیر برای ارائه یک کانکس انعطاف پذیر پیچشی نشکن است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27555
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید