امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

توضیحاتی در مورد پلی وود


1401/07/27
کد خبر : 26863
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 26 نفر

همان گونه که میدانید چوب پلاست یا پلی وود جزء یکی از متریال های کاربردی و مهم در سراسر دنیا به شمار می رود و به طور کلی به این نکته توجه داشته باشید که این ماده در واقع ترکیبی از چوب و ترمو پلاستیک است.

در ادامه این مقاله مطالبی کلیدی و اساسی در رابطه با تحلیل و بررسی انواع ویژگی ها و کاربرد های پلی وود خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی مجموعه حرفه ای و مجهز مدرن چوب نیز خواهیم رفت و در مجموع به این مورد توجه داشته باشید که این شرکت محصولات مختلف و متنوعی مثل تخته سه لایی و تخته زیرپایی را نیز به فروش می رساند.

انواع ویژگی ها و مشخصات پلی وود

همان طور که میدانید متریال پلی وود دارای ویژگی های مختلف و متعددی است و همچنین در ادامه این قسمت در رابطه با مهم ترین مزایای چوب پلاست بیشتر صحبت خواهیم کرد.
اولین ویژگی کاربردی که راجع به آن صحبت خواهیم کرد موردی به نام وزن کم این متریال است؛ تخته زیر پایی معمولا اکثر وسایل چوبی دارای وزن نسبتا زیادی هستند اما این چالش در رابطه با چوب پلاست به طور کامل حل شده است زیرا در درون این ماده مقدار نسبتا زیادی مواد بازیافتی پلاستیکی و چوبی وجود دارد.
از دیگر مشخصات اصلی این متریال می توان به طول عمر بالا نیز اشاره کرد؛ به طور کلی با توجه به ترکیبات استاندارد و با کیفیتی که در چوب پلاست وجود دارد شما می توانید تا سالیان سال از این محصول با دوام و مستحکم به خوبی استفاده کنید.

پلی وود


جذب رطوبت کم جزء یکی دیگر از ویژگی های مفید پلی وود به شمار می رود؛ تعداد نسبتا زیادی از چوب های جنگل معمولا جذب رطوبت بسیار بالایی دارند و وجود همین عامل کلیدی باعث می شود که چوب ها دچار آسیب دیدگی شوند اما چوب پلاست رطوبت را به میزان بسیار کمی جذب می کند و در مجموع با توجه به این ویژگی که بیان کردیم شما می توانید از این محصول در فضاهای باز استفاده کنید.
به این نکته توجه داشته باشید که ضد خش و همچنین ضد ضربه بودن جزء یکی دیگر از ویژگی های خوب و منحصر به فرد چوب پلاست به شمار می رود زیرا در درون بافت این متریال مقدار مناسبی مواد پلاستیکی وجود دارد و وجود همین عامل مهم باعث می شود که خط و خش روی این دسته از سطوح به هیچ وجه ایجاد نشود.
نگهداری از پلی وود بسیار آسان و ارزان است و شما با استفاده از مواد شوینده ملایم می توانید چوب پلاست را به راحتی تمیز کنید و همچنین به این نکته کلیدی توجه داشته باشید که این متریال قابلیت بازیافت نیز دارد و جزء یکی از دوستداران محیط زیست به شمار می رود.

پلی وود


یکی از مواردی که برای تعداد نسبتا زیادی از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است موضوعی به نام قیمت چوب پلاست است؛ به این نکته توجه داشته باشید که قیمت این متریال بسیار مناسب است زیرا نرخ مواد اولیه این متریال تا حد زیادی ارزان است و در مجموع این موارد شامل مواد پلاستیکی بازیافتی و همچنین خاک اره چوب است.
شما بنا به سلیقه مورد نظر خود میتوانید چوب پلاست منزل خود را رنگ آمیزی کنید و همچنین از دیگر مشخصات کاربردی و کلیدی این ماده می توان به مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، حشرات موذی، آتش، شکاف و پوسیدگی نیز اشاره کرد.

انواع کاربردهای پلی وود

در رابطه با موضوع انواع کاربرد های چوب پلاست اینگونه می توان بیان کرد که این متریال در صنعت های مختلف و متعدد مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین شما با استفاده از این ماده می توانید کالا های بسیار زیادی را تولید و روانه بازار کنید.


پلی وود


شما با استفاده از متریال پلی وود می توانید انواع دیوار های چوبی، کابینت، کمد و مبل های مختلف و متنوعی را طراحی و تولید کنید زیرا این ماده از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.
یکی از کاربرد های مهم و اساسی این متریال مربوط به صنعت ساختمان سازی است؛ افرادی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند به طور کلی با استفاده از چوب پلاست می توانند سازه های بتنی مورد نظر خود را قالب بندی کنند.
محصولاتی که از جنس چوب پلاست ساخته شده اند به این صورت است که همگی در برابر ورود صدا به عنوان یک عایق قدرتمند عمل می کنند زیرا چند لایه مشبک و یکپارچه در این محصول وجود دارد.
شما در حین ساخت مواردی مثل نرده، درب و پنجره، قفسه، نیمکت، کفپوش، روف گاردن، سقف کاذب، نمای ساختمان، کف استخر، کف اسکله و تابلوی مغازه می توانید از متریال کاربردی چوب پلاست استفاده کنید.
وجود این ماده مهم و کلیدی در صنعت ساختمان سازی باعث می شود که سازه های بتنی به هیچ وجه تغییر شکل ندهند زیرا این دسته از قالب های بتنی فشار بتن ریزی را به خوبی تحمل می کنند.
از دیگر کاربرد های کلیدی و ارزشمند چوب پلاست می توان به این مورد اشاره کرد که شما با استفاده از این متریال می توانید جعبه های بسته بندی بزرگ و مقاومی را تولید و روانه بازار کنید.

انواع مدل های پلی وود

همان طور که در جریان هستید از متریال پلی وود مدل های مختلف و متنوعی در بازار موجود است که در مجموع می توان به طور مثال به چوب پلاست های روسی، چینی، مالزی و اندونزی نیز اشاره کرد.
این محصولات همگی دارای ابعاد ها و اندازه های استانداردی هستند که در مجموع می توان به ضخامت های سه، سه و نیم، شش، نه، دوازده، پانزده و هجده میلی متری نیز اشاره کرد.
در نهایت با توجه به مطالب مفید و کلیدی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی انواع ویژگی ها و کاربرد های مختلف و متنوع پلی وود خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید به مجموعه معتبر و حرفه ای مدرن چوب مراجعه کنید https://modernchub.ir/  و محصول مورد نظر خود را با قیمتی خوب و کیفیتی بسیار مناسب تهیه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26863
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید