امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

توضیحاتی در مورد خرید داکت اسپلیت


1401/07/27
کد خبر : 26795
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

همان طور که میدانید همزمان با آغاز فصل های تابستان و زمستان تعداد زیادی از افراد به سراغ خرید داکت اسپلیت می روند زیرا در درون این دستگاه های کاربردی سیستم های گرمایشی و سرمایشی قرار داده شده است و همچنین صاحبان تمامی ساختمان های اداری و مسکونی می توانند از این وسیله استفاده کنند.

داکت اسپلیت


در رابطه با موضوع خرید داکت اسپلیت به این مورد توجه داشته باشید که این دستگاه دارای مدل های مختلف و متنوعی است که در مجموع می توان به مواردی مثل معمولی، تک فاز، اینورتر و سه فاز نیز اشاره کرد.
در ادامه این مقاله مطالبی مهم و کلیدی در رابطه با تحلیل و بررسی قیمت داکت اسپلیت و خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی شرکت تهویه سبز نیز خواهیم رفت.

راهنمای خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی

به طور کلی قبل از خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی پیشنهاد ما به شما این است که با تمام ویژگی ها و مشخصات این دستگاه به طور کامل آشنا شوید تا میزان آگاهی شما نسبت به این نوع کالا افزایش پیدا کند.
در رابطه با معرفی انواع ویژگی های داکت اسپلیت میتسوبیشی به این نکته توجه داشته باشید که این شرکت ژاپنی جزء یکی از طرفداران محیط زیست به شمار می رود و در درون تمامی این دستگاه ها از گاز مبرد مصرفی R410 استفاده شده است.
داکت اسپلیت میتسوبیشی از لحاظ مصرف انرژی دارای گرید A ++ است و همچنین شما می توانید این دستگاه سبک وزن و کم صدا را داخل فضا های محدود و کم ارتفاع نیز نصب کنید.
در هنگام خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی به این مورد توجه داشته باشید که طراحی این کالا تا حد زیادی زیبا و منحصر به فرد است و همچنین تعمیر و نگهداری این دستگاه بسیار آسان است.
یکی از ویژگی های مهم و کاربردی داکت اسپلیت میتسوبیشی به این صورت است که لوله کشی های اضافی در ساختمان حذف می شود و وجود همین عامل کلیدی باعث می شود که ساختمان نمای نسبتا زیباتری داشته باشد.
از دیگر مزایای داکت اسپلیت میتسوبیشی می توان به فیلتراسیون هوا نیز اشاره کرد و همچنین شما با استفاده از ریموت کنترل دیجیتال می توانید میزان سرعت فن دستگاه را طبق سلیقه مورد نظر خود تنظیم کنید.
کاهش مصرف انرژی یکی دیگر از مواردی است که کمپانی میتسوبیشی به آن توجه کرده است و همچنین شما با استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی می توانید چیزی در حدود هفتاد درصد در مصرف برق صرفه جویی کنید.
در حین خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی به این نکته توجه داشته باشید که جنس بدنه این دستگاه بسیار مناسب و استاندارد است و وجود همین عامل باعث می شود که داکت اسپلیت میتسوبیشی در برابر نور آفتاب، باران و دیگر عوامل مخرب نیز مقاومت خوبی داشته باشد.
هر کدام از دستگاه های اسپلیت میتسوبیشی دارای ظرفیت های متفاوت و مختلفی هستند و این ظرفیت ها از هجده هزار بی تی یو شروع می شود و تا شصت هزار بی تی یو نیز ادامه دارد.


داکت اسپلیت


در هنگام خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی باید چند فاکتور اساسی و کلیدی را مورد بررسی و ارزشیابی قرار دهید و این موارد شامل ظرفیت دستگاه، میزان برق مصرفی دستگاه، راندمان دستگاه، نوع عملکرد دستگاه، ابعاد دستگاه، شرایط آب و هوایی منطقه، مساحت ساختمان و هزینه تعمیرات و نگهداری است.
به این نکته کلیدی توجه داشته باشید که ظرفیت دستگاه داکت اسپلیت باید متناسب با متراژ خانه شما باشد؛ به طور مثال اگر مساحت خانه شما صد متر است باید دستگاهی را تهیه کنید که دارای ظرفیت سه هزار است.
طول عمر دستگاه داکت اسپلیت میتسوبیشی بسیار مناسب است و همچنین از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به وجود فیلتر های آنتی باکتریال و قابل شستشو نیز اشاره کرد.

نکاتی در مورد طریقه کارکرد داکت اسپلیت

همان طور که میدانید یک داکت اسپلیت از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که به ترتیب این بخش ها هواساز و کندانسور نام دارند و در مجموع این دو قسمت توسط چند لوله مسی به یکدیگر متصل هستند.
در رابطه با طریقه کارکرد داکت اسپلیت اینگونه می توان بیان کرد که در ابتدا گاز مبرد وارد یونیت خارجی دستگاه می شود و سپس این گاز از طریق شیر انبساط وارد یونیت داخلی می شود.

داکت اسپلیت

در ادامه این فرآیند گرمای داخل محیط توسط کویل های مخصوص گرفته می شود و در مرحله آخر هوای سرد از طریق فن های اسپلیت وارد فضای خانه می شود.
برای ایجاد هوای گرم ابتدا باید آب گرم را در درون کویل های مخصوص قرار دهیم تا یونیت داخلی به طور کامل داغ شود و در مرحله آخر این هوای گرم توسط لوله های اسپلیت وارد فضای اتاق می شود.

عوامل موثر بر قیمت داکت اسپلیت

همان گونه که میدانید عوامل مختلف و متعددی روی میزان قیمت داکت اسپلیت تاثیر می گذارد که در مجموع می توان به فاکتور های مهم و اساسی مثل ظرفیت، قدرت و تعداد فاز نیز اشاره کرد.
در حین خرید داکت اسپلیت به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه هایی که مجهز به سیستم اینورتر هستند طبیعتا از قیمت و ارزش بالاتری برخوردار هستند.
در رابطه با موضوع قیمت داکت اسپلیت اینگونه می توان بیان کرد که نرخ این دسته از محصولات همواره در حال تغییر است زیرا نوسانات دلار و همچنین عوامل اقتصادی و سیاسی روی قیمت این دستگاه ها تاثیر می گذارد.
شما به جای این که از چند دستگاه خنک کننده معمولی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که از یک دستگاه داکت اسپلیت قدرتمند استفاده کنید و وجود همین عامل کلیدی باعث می شود که در هزینه ها تا حد زیادی صرفه جویی شود.
در نهایت با توجه به مطالب مهم و کلیدی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی قیمت داکت اسپلیت و همچنین خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید به شرکت مجهز و توانمند تهویه سبز مراجعه کنید و دستگاه مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی عالی تهیه کنید و در آخر می توانید از خدمات بی نظیر پس از فروش این مجموعه بهره مند شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26795
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید