امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تنوع و کیفیت بی‌نظیر در دنیای اینتکس


1401/07/27
کد خبر : 26550
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر
امروزه با پیشرفت علم، محصولات بادی روز به روز گسترده‌تر و متنوع تر از قبل شده اند. در این میان استخر بادی یکی از برترین گزینه‌ها برای استفاده در محیط‌های خانگی و یا حیاط‌های شخصی به منظور آب تنی توسط بزرگسالان، نوجوانان و کودکان بدل شده‌‌‌اند. این محصولات در ابعاد بسیاری تولید می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند و از این رو قابلیت استفاده توسط تمامی رده‌های سنی را هستند. به طبع استخر‌های بادی بزرگسال مناسب برای شنا کردن نمی‌باشند و با توجه به ابعادی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است این استخرها صرفا قابلیت آب تنی را دارند. اما برای رده سنی کودک می‌توان این استخر‌ها را مجاز برای شنا دانست. استخرهای بادی دارای مزایای بسیاری می‌باشد که اطمینان شما را در خرید این کالا جذب می‌کند.

از جمله مزایای استخرهای بادی را می‌توان سهولت در راه اندازی دانست. استخر‌های بادی در حالتی که خالی از باد و آب می‌باشند قابلیت جمع شدن را دارند و ابعادی بسیار کوچک را اشغال می‌کنند که این امر باعث سهولت در جابه‌جایی آن‌ها می‌شود، همچنین جنس آن از پی‌وی‌سی یا همان پلاستیک نرم است که در شکل‌های مختلف تولید شده است، با این تفاوت که به‌صورت چندلایه طراحی شده تا در برابر نور آفتاب و دمای آب سرد و گرم مقاوم باشد و در هر فضایی به‌سادگی قابل نصب است. این استخر‌ها جایگزین استخرهای فایبرگلاس‌، بتنی و سیمانی شده که نسبت به آن‌ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

استخرهای بادی تنها توسط شما و اطرافیان‌تان استفاده می‌شود که به نظافت آن کمک می‌کند. تمیزکردن و نگهداری از استخرهای بادی بسیار کم‌هزینه و آسان است. توصیه می‌شود که استخر را تا زمانی که همچنان برپا است تمیز کنید. هرچند این استخرها نیازمند نظافت مداوم، تصفیه کردن و ضدعفونی نیستند. به همین دلیل استفاده و نگهداری از آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. همچنین با توجه به‌اندازه کوچک آن‌ها، گرم نگه‌داشتن آب استخر کار چندان سختی نیست.

وان بادی

وان بادی حمامی است که بدنه از پی وی سی تشکیل شده است که همان کار وان حمام را انجام می‌دهد با این تفاوت که بدنه آن ممکن است با برخورد با اشیا تیز سوراخ شود ولی با مراقبت و دور نگه داشتن این کالا از اجسام تیز می‌توانید از بدنه آن در برابر سوراخ شدن محافظت کنید. بدنه این محصولات طوری طراحی شده است که سبک، کم حجم و ارزان قیمت باشد.

 به این ترتیب افراد زیادی که نمی‌توانند وان حمام سرامیکی، فلزی و یا پلاستیکی‌های گران قیمت و سنگین را در منزل خرید و نصب کنند می‌توانند با خریداری این محصول حس رضایت بخشی را در هنگام مصرف این کالا تجربه کنند. وان‌های بادی جایگزین خوبی برای استفاده در داخل حمام‌های کوچک می‌باشند چون پرتابل و قابل حمل هستند مثلا به جز منزل می‌توانید از آنها در داخل حیاط یا هر جایی که می‌روید و مکان اسکان دارید آن را به همراه خود برده و از آن استفاده کنید.

همانطور که گفته شد این محصولات قابل جابجا شدن هستند به همین دلیل شما می‌توانید وان خود را به هر جا ببرید و حتی در سفرهای خود از آن استفاده کنید. این وان‌ها در ابعاد بسیار مختلفی تولید شده‌اند که شما می‌توانید بنا به نیاز و فضایی که دارید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. تنوع در ابعاد وان‌های سرامیکی بسیار کم است و نمی‌توان وان‌هایی با ابعاد کوچک را تهیه کرد، اما وان‌های بادی از نظر سنی نیز تفکیک شده هستند و در ابعاد بسیار متفاوت عرضه می‌شوند. در این تنوع می‌توانید وان‌های بادی را تهیه کنید که برای نوزادان طراحی و ساخته شده‌اند، بی شک یکی از سخت‌ترین کار‌ها حمام کردن نوزدان می‌باشد چرا که ممکن است سر بخورند و از آنجا که نمی‌توانند تعادل داشته باشند ممکن است که خطراتی را به وجود آورند، اما با استفاده از این وان‌های بادی نوزاد می‌توانید بستری ایمن را برای آن‌ها به وجود آورید، بیشتر وان‌های بادی نوزاد دارای نشیمنگاه‌ها و سطوح شیب دار هستند تا نوزاد بتواند به راحتی در آن قرار گیرد و تعادل خود را حفظ کند .

تشک بادی

اگر بخواهیم تشک بادی را به زبان ساده‌تر بیان کنیم، تشک بادی یک کیسه قابل جمع‌شدن است که با هوا پر می‌شود و شکل تشک می‌گیرد. حجم بیشتر این تشک را باد تشکیل داده است که در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. ظاهر این تشک‌ها بسیار شبیه به تشک‌های معمولی است. تشک‌های بادی در مقایسه با تشک‌های معمولی ساختار استاندارد و مناسب، بستری راحت و بسیار نرم را برای افراد فراهم می‌کنند. این محصولات چون طراحی‌های جدیدی نسبت به تشک‌های معمولی دارند، به همین علت دارای ویژگی‌های زیادی می‌باشند که این ویژگی‌ها موجب شده تا برتری بیشتری نسبت به تشک‌های معمولی داشته باشند. به دلیل داشتن حجم و وزن کم در بسته بندی امکان جابه‌جایی را به هر نقطه ای که بخواهید فراهم می‌کند. این تشک‌ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب و جمع آوری می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تشک‌های بادی که در ساختار اغلب آن‌ها رعایت می‌شود رویه مواج می‌باشد. شاید فکر کنید که رویه مواج این تشک‌ها فقط جنبه ظاهری دارد و برای زیباتر شدن محصول طرحی شده است، اما این‌گونه نیست، نرمی و راحتی تشک‌های بادی را می‌توان مدیون این رویه مواج دانست. این رویه باعث می‌شود تا تشک سفت نباشد و در هنگام قرارگیری فرد بر روی آن به بهترین شکل منعطف شود و شرایط بهتری را برای آن‌ها فراهم کند. رویه‌های مواج ممکن است به‌صورت موازی و یا مشبک باشد که تفاوت آن‌ها کم است.

وب سایت دنیای اینتکس با داشتن تنوع بالایی از این تشک‌های بادی این فرصت را برای شما عزیزان ایجاد کرده که در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین انتخاب را برای داشتن بستری مناسب جهت یک خواب لذت‌بخش داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26550
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید