امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تلیسان باتری ماشین را چگونه چک میکند ؟


1401/07/27
کد خبر : 26969
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

ما در شرکت تلیسان اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بفهمید دقیقاً در باتری و برقی خودروی شما چه می گذرد.

به طور متوسط ، یک باتری 3 تا 5 سال دوام می آورد ، اما عادات رانندگی و قرار گرفتن در معرض عناصر شدید می تواند عمر باتری ماشین شما را کوتاه کند.
با هر بار مراجعه به فروشگاه ، یک چک باتری رایگان ارائه می دهیم.
این یک بررسی تشخیصی سریع برای تخمین درجه حرارتی است که ممکن است باتری شما خراب شود. همچنین به شما این ایده را می دهد که چقدر عمر باتری باقی مانده است. یک آزمایش کوچک به شما می گوید که آیا شارژ باتری شما خوب است یا خیر.


باتری ماشین

چگونه باتری ماشین کار می کند؟

باتری خودرو تکان الکتریسیته لازم برای تغذیه تمام اجزای الکتریکی خودرو را تأمین می کند. در مورد مسئولیت نسبتاً بزرگی صحبت کنید. بدون قدرت باتری ، اتومبیل شما ، همانطور که احتمالاً متوجه شده اید ، روشن نمی شود..

بیایید نگاهی به نحوه عملکرد آن جعبه کوچک قدرتمند بیندازیم
یک واکنش شیمیایی ماشین شما را وارد عمل می کند: باتری شما انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی لازم برای تغذیه ماشین شما تبدیل می کند و ولتاژ را به استارت می رساند.
جریان الکتریکی را ثابت نگه دارید: باتری شما نه تنها انرژی مورد نیاز برای راه اندازی ماشین شما را تامین می کند ، بلکه باعث تثبیت ولتاژ (که اصطلاح منبع انرژی است) می شود تا موتور شما در حال کار باشد.
باتری خودرو ممکن است کوچک باشد ، اما قدرت آن بسیار زیاد است. هم اکنون با تستر باتری مجازی ما ، باتری خود را آزمایش کنید.

علائم خرابی باتری ماشین کدامند؟

باتری ماشین


چرخش آهسته موتور: هنگامی که می خواهید خودرو را روشن کنید ، چرخاندن موتور کند است و شروع به کار بیشتر از حالت عادی طول می کشد.
چراغ موتور را بررسی کنید: چراغ چک موتور گاهی اوقات زمانی ظاهر می شود که قدرت باتری شما ضعیف باشد. چراغ های نشانگر عجیب سیستم - مانند موتور کنترل و چراغ های خنک کننده کم - می تواند به این معنی باشد که باتری شما مشکلی دارد. (این همچنین می تواند به این معنی باشد که شما نیاز به خنک کننده بیشتری دارید).
سطح مایع باتری پایین: باتری های خودرو معمولاً دارای قسمتی از بدنه هستند که شفاف هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید سطح مایعات باتری خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین می توانید درصورت آب بندی نکردن درپوش قرمز و مشکی آن را باز کنید (اکثر باتری های مدرن خودرو اکنون این قطعات را به طور دائمی می بندند).
خط پایین: اگر سطح مایع زیر صفحات سربی (رسانای انرژی) در داخل است ، زمان آزمایش باتری و سیستم شارژ فرا رسیده است. هنگامی که سطح مایع کاهش می یابد ، معمولاً در اثر شارژ بیش از حد (گرما) ایجاد می شود.
مورد ورم و نفخ باتری: اگر به نظر می رسد که باتری شما یک وعده غذایی بسیار زیاد خورده است ، این می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد. شما می توانید گرمای بیش از حد را متورم کنید که باعث ورم شدن محفظه باتری و کاهش عمر باتری شما شده است.
اوو ، بوی بد و فاسد تخم مرغ وجود دارد: ممکن است متوجه بوی تند و فاسد تخم مرغ (بوی گوگرد) در اطراف باتری شوید. علت: نشتی باتری نشتی نیز باعث خوردگی اطراف پایه ها (جایی که اتصالات کابل + و - در آن قرار دارد) می شود

عمر مفید باتری ماشین چقدر است ؟

سه سال + سن باتری یک تایمر قدیمی محسوب می شود: باتری شما می تواند بیش از سه سال دوام بیاورد ، اما حداقل زمانی که به سه سال برسد ، وضعیت فعلی آن را سالانه بررسی کنید. چرخه عمر باتری بسته به نوع باتری از سه تا پنج سال متغیر است. با این حال ، عادات رانندگی ، آب و هوا و سفرهای کوتاه مکرر (زیر 20 دقیقه) می تواند عمر واقعی باتری ماشین شما را به شدت کاهش دهد
خرید باتری مناسب ماشین
جهت خرید باتری ماشین پس از چک کردن موارد بالا میتوانید از طریق وب سایت شرکت تلیسان خرید اینترنتی باتری ماشین خود را انچام دهید و کمتر از یک سایعت کارشناس نصب باتری در محل شما باتری خودروی شما را تعویض کند.
در نظر داشته باشید که شرکت تلیسان هزینه ای برای ارسال و نصب از مشتریان دریافت نمیکند و کاملا رایگان میباشد.
جهت خرید میتوانید از طریق سایت زیر اقدام کنید .
https://www.talisan.ir
شماره تماس با تلیسان : 02166051677


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26969
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید