امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

تلویزیون های هوشمند را بیشتر بشناسید


1401/07/27
کد خبر : 26207
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

تلویزیون این نمایشگر محبوب، سال ها است که جزء جدایی ناپذیر هر خانه ای شده است. از ابتدای پیدایش تلویزیون های سیاه و سفید تا به امروز که پیشرفت تکنولوژی دنیای تلویزیون ها را در نوردیده است مدت زمان زیادی نگذشته اما همگان بر این باور اند که این پیشرفت ها پایان کار نیست و کماکان شاهد مدل های بهینه تر، هوشمند تر و شخصی سازی شده تر در بازار خواهیم بود.
بدون شک تلویزیون مهم ترین جز دکوراسیون یک منزل است. در هر خانه ای قرارگیری مبلمان ها طوری تنظیم می شود که هر فرد دید مناسبی به نمایشگر داشته باشد و این موضوع بیان گر اهمیت حضور یک تلویزیون به روز و مناسب در هر خانه است.

تلویزیون هوشمند، دوست جدید انسان


گسترش شبکه های اجتماعی و حضور بی وقفه ی آن ها در زندگی اجتماعی انسان مدرن بر کسی پوشیده نیست. تلویزیون ها نیز پس از هوشمند سازی، کارکرد ساده ی خود را از دست داده و تبدیل به محصولی چند جانبه شده اند. تلویزیون هوشمند با توجه به ابعاد و قابلیت های مختلف شخصی سازی، بهترین گزینه برای دسترسی به انواع محتوای صوتی و تصویری است. لذت خواندن یک کتاب یا مجله، برقراری ارتباط تصویری، یا تماشای فیلم و سریال محبوب تان با بهترین کیفیت و تجربه ی کاربری در یک تلویزیون هوشمند تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. در جهت رفع این نیاز ها تی وی گراف تلاش می کند تا جدید ترین وبه روزترین محصولات تلویزیون ال جی، سامسونگ، سونی و... را در سراسر کشور عرضه کند. در ادامه قابلیت های یک تلویزیون هوشمند را دقیق تر بررسی خواهیم کرد.

تلویزیون سامسونگ هوشمند

 در ابتدا به بررسی برند معتبر سامسونگ خواهیم پرداخت. برندی که احتمالا اولین نامی است که در هنگام تصمیم گیری برای خرید به ذهن شما خطور خواهد کرد.
تلویزیون سامسونگ هوشمند با دارا بودن سیستم عامل تایزن، قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. این نسل جدید از محصولات هوشمند سامسونگ علاوه بر ارائه محتوای منحصربفرد خود، توانایی یافتن محتوای مورد نظر شما را نیز فراهم می کند. تلویزیون SAMSUNG هوشمند دارای 5 ویژگی مهم است. این ویژگی ها عبارتند از:
1.    امکان جست و جوی سریع محتوا
2.    اتصال آسان به تلفن همراه
3.    مطالب متنوع پیش فرض
4.    قابلیت کنترل از راه دور از طریق صدا
5.    امکان دانلود و نصب اپلیکیشن های کاربردی
تلویزیون سامسونگ و تکنولوژی به کار رفته در آن، پنجره ای جدید را به روی دنیای تکنولوژی گشوده است. تلویزیون یکی از وسایل سرگرم کننده اساسی در منازل مختلف به شمار می آید. تمام اعضای خانواده از این وسیله استفاده لازم را می برند. بنابراین انتخاب تلویزیونی که امکانات ویژه برای تمامی رده های سنی را داشته باشد، از ضروریات است. تلویزیون هوشمند به عنوان نسل جدید تلویزیون، به ابزاری چند کاربردی و جذاب تبدیل شده است. انتخاب بهترین مدل تلویزیون بر اساس نیاز و اولویت های هر خانواده، در بین دریای مدل های متنوع تلویزیون سامسونگ کار سختی نیست.

تلویزیون ال جی هوشمند

 اما برند رقیب سامسونگ در تلویزیون های هوشمند خود چه ویژگی هایی را ارائه می دهد؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد.
تلویزیون ال جی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت، کاربرد تلویزیون ها را در استفاده از امکانات متنوع بیش از پیش افزایش داده است. شرکت ال جی از NetCast Plus برای قابلیت های متنوع تلویزیون ال جی هوشمند خود استفاده می کند. ال جی پنج قابلیت اصلی را برای تلویزیون هوشمند خود ذکر می کند که عبارتند از:
1.    ابزار My apps: این ها ابزارهایی هستند که به شما امکان استفاده متنوع از تلویزیون ال جی هوشمند خود را می دهند. این ابزارها را می توانید از فروشگاه نرم افزاری ال جی دانلود و راه اندازی کنید.
2.    ابزار : Media link این ابزار بخشی از یک مدیاپلیر پیشرفته بوده و با اتصال به سرورهای Plex media امکان پخش فرمت های مختلف صوتی و تصویری را در تلویزیون ال جی هوشمند فراهم می کند.
3.    ابزار مرورگر وب: تلویزیون ال جی هوشمند با دارا بودن ابزار مرورگر وب، قابلیت جست و جو در موتورهای جستجوی مختلف را دارا بوده و تلویزیون شما را به یک کامپیوتر تبدیل می کند.
4.    ابزارهای کاربردی مختلفی از جمله  Netflix، Vudu،Facebook  و غیره بر روی تلویزیون ال جی هوشمند بصورت پیش فرض نصب شده اند.
 ال جی به عنوان یک کمپانی متشکل از چندین شرکت زیرمجموعه، محصولات گوناگونی را به بازارهای جهانی عرضه می کند. در این میان در کنار کیفیت بالای محصولات LG ، این برند دارای قیمت مناسب و معقولی می باشد. خلاقیت و تولید محصولات پیشرفته در کنار محصولات میان رده قابل استفاده برای عموم از ویژگی های بارز این کمپانی بزرگ جهانی است.
 

5  نکته اساسی در خرید تلویزیون

 حال که با ویژگی های یک تلویزیون هوشمند آشنا شدید، ممکن است نظرتان برای خرید آن ها جلب شده باشد. نکاتی که ادامه یادآور می شویم، تجربه خرید مطمئن تری را برای شما رقم خواهد زد.
هزینه خرید تلویزیون و بودجه ای که یک خانواده باید برای خرید آن در نظر بگیرد نسبتا بالا است. جهت صرفه جویی در مبلغ خرید تلویزیون و انتخاب بهترین گزینه با توجه به توان مالی خود، به 5 نکته اساسی زیر توجه کنید:
1.    تا آنجایی که قیمت برای شما محدودیت ایجاد نمی کند به دنبال خرید جدیدترین تلویزیون با بالاترین سطح تکنولوژی باشید. پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی با سرعت بالا، محصولات مختلف را خیلی زود از رده خارج می کند. بنابراین تلویزیونی تهیه کنید که با وجود داشتن قیمت  مناسب، در سطح بالایی بوده و دیرتر از رده خارج شود.
2.    خود را زیاد درگیر قابلیت های هزینه بر اما بدون استفاده برخی از تلویزیون ها نکنید. برخلاف آنچه که برای تکنولوژی های ضروری در بند 1 گفتیم، برخی از تکنولوژی ها نظیر قابلیت نمایش سه بعدی و یا صفحه خمیده تلویزیون، کاربرد چندانی ندارند. این تکنولوژی ها گاهی تنها جنبه تبلیغاتی و رقابتی برای برند خود داشته و به میزان بسیار زیادی باعث افزایش هزینه خرید تلویزیون می شوند.
3.    کیفیت تصویر و سایر پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت تلویزیون را بررسی کنید. بدون شک هزینه کردن برای یک تلویزیون 4K  از آنجایی که بسیاری از محتواها رو به این کیفیت حرکت می کنند، کاری عاقلانه است. شما تلویزیون خود را برای چندین سال متوالی خریداری می کنید. بنابراین اجازه دهید تلویزیونی وارد حریم خانوادگی شما شود که قابلیت برآورده سازی نیازهای شما را حداقل برای چندین سال داشته باشد.
4.    مشخصات ظاهری و ابعاد تلویزیون را براساس نوع فضای داخالی خود انتخاب کنید. بسیاری از افراد به داشتن تلویزیونی با ابعاد بزرگتر علاقه مند هستند. اما واقعیت این است که خریدن یک تلویزیون بزرگ برای یک فضای کوچک تنها موجب به هم ریختگی فضا و به چشم نیامدن کیفیت تلویزیون خریداری شده در آن می گردد. سایر مشخصات ظاهری تلویزیون را بر اساس نوع فضای خود انتخاب کنید.
5.    قیمت می تواند پارامتر مهمی در خرید تلویزیون باشد. بنابراین در ابتدا بودجه در نظر گرفته شده برای این کار را مشخص کنید. زمانی که از یک فروشگاه اینترنتی و یا فیزیکی قصد خرید این وسیله را دارید، از فروشنده و کارشناسان تی وی گراف برای انتخاب بهترین گزینه بر حسب قیمت تلویزیون کمک بگیرید.


خرید تلویزیون هوشمند

مراجعه به یک فروشگاه معتبر عرضه کننده انواع تلویزیون اهمیت زیادی دارد. چنین فروشگاهی می‌تواند نیاز شما را به طور کامل برآورده سازد زیرا با جدیدترین محصولات آشنا خواهید شد و از راهنمایی های کارشناسان معتبر نیز بهره خواهید گرفت.
تجربه چند ساله تی وی گراف و رضایت مشتریان از خدمات این مجموعه در کنار ضمانت بهترین قیمت انواع تلویزیون، می تواند رضایت شما را از خرید از این سایت جلب نماید. هر کجای ایران که هستید، تی وی گراف در سریع ترین زمان تلویزیون مورد نظرتان را ارسال خواهد کرد. برای ارتباط با فروشگاه ما از طریق  شماره ی ۰۹۱۸۳۷۵۳۶۵۵ و یا ۰۹۱۸۵۳۶۰۰۹۶ با ما ارتباط باشید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26207
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید