امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

تعویض فیلتر دستگاه های تصفیه آب در محل با مینروا فیلتر


1401/07/27
کد خبر : 26292
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

یکی از وسایلی که نیاز به توجه بسیار دارد و شما باید حتما زمان سرویس آن را بدانید، دستگاه تصفیه آب است. این دستگاه از فیلترهایی تشکیل شده است که آنها کار اصلی تصفیه آب را انجام می‌دهند. اگر این فیلترها تاریخ مصرفشان به پایان برسد و شما فکری برای تعویض آنها نکنید، باید آماده عواقب آن باشید.

اگر برای تعویض به موقع فیلترهای تصفیه آب اقدام نکنید، نه تنها آب سالم و تصفیه شده در دستگاه تولید نمی‌شود، بلکه می‌توان آب تصفیه شده در فیلترهای تاریخ مصرف گذشته دستگاه را هم رده با همان آب آلوده قبل از ورود به دستگاه دانست و در برخی مواقع حتی ممکن است از آب لوله کشی نیز بدتر باشد. حتی در برخی مواقع اگر فیلتر به موقع تعویض نشود، به پمپ دستگاه فشار وارد می‌شود و در نهایت باعث سوختن موتور دستگاه می‌شود.

اما اینکه چگونه زمان تعویض فیلتر دستگاه های تصفیه آب را به خاطر بسپارید، مطمئنا کار سختی است. حتی این سختی با آگاهی از اینکه هر کدام از فیلتر یک تاریخ تعویض دارند نیز، ممکن است بیشتر شود. اما مطمئنا راه چاره‌ای برای این موضوع وجود دارد تا بتوانید ابتدا از خراب شدن دستگاه جلوگیری کنید، سپس آب سالم و تصفیه شده در خانه داشته باشید.

راه حل این مشکل این است که هنگام خرید دستگاه تصفیه آب سراغ برند و فروشگاهی بروید که خدمات اعلام زمان تعویض فیلتر و همچنین انجام تعویض را داشته باشد. این درست همان کاری است که مینروا فیلتر انجام می‌دهد و با مطلع کردن مشتریان خود از زمان تعویض فیلترها، این بار سخت به خاطر سپردن تاریخ تعویض را از روی دوش آنها برمی‌دارد. همچنین،‌ تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران توسط کارشناسان فنی مینروا فیلتر در اسرع وقت انجام خواهد شد.

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر با بیش از ده سال سابقه در ارائه و عرضه انواع آب تصفیه کن تایوانی اصل در ایران، به عنوان یکی از قدیمی‌ها و باسابقه‌‌های بازار به شمار می‌آید و می‌توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب به این برند اعتماد کنید. دستگاه‌ها و برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که همگی برای تصفیه آب استفاده می‌شوند. اما بسیاری می‌دانند که تایوان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تصفیه آب به شمار می‌آید که بهترین کیفیت را برای آب آشامیدنی به ارمغان می‌آورد.

تمامی دستگاه‌های مینروا فیلتر ذرات را در آب حتی تا ابعاد 0,0001 میکرون را تصفیه می‌کنند و سختی آب را کاهش می‌دهند. با مراجعه به وب‌سایت مینروا فیلتر می‌توانید تنوع دستگاه‌ها را مشاهده کنید و حتی با مشاوران این شرکت نیز هم‌فکری کنید تا بتوانید بسته به نیاز خود بهترین دستگاه تایوانی را خریداری کنید.

خدمات مینروا فیلتر برای تعویض فیلتر تصفیه آب

خدمات مینروا فیلتر برای تعویض فیلتر تصفیه آب

مینروا فیلتر در زمان خرید اطلاعات زیر در مورد زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب را به شما می‌دهد، اما این پایان کار نیست.

زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب

فیلتر مرحله یک پلی پروپیلن  pp

هر 4 الی 6 ماه

فیلتر مرحله دو کربن اکتیو فعال گرانول gac udf

هر 4 الی 6 ماه

فیلتر مرحله سه کربن بلاک  cto

هر 4 الی 6 ماه

فیلتر مرحله چهار ممبران تصفیه آب

هر یک سال و نیم الی دو سال

فیلتر مرحله پنج پست کربن خطی post carbon

هر یک سال الی  یک سال و نیم

فیلتر مرحله شش مینرال معدنی ساز mineral

هر یک سال الی  یک سال و نیم

فیلتر مرحله هفت آلکالاین  orp

هر یک سال الی یک سال و نیم

فیلتر مرحله هشت  o2plus

هر یک سال الی یک سال و نیم

فیلتر مرحله هشت لامپ  UV

تا زمان سوختن یا نیم سوز شدن لامپ نیاز به تعویض نیست

برای اینکه بتوانید از دستگاه خود برای طولانی مدت استفاده کنید، نیاز به کارشناسان مجرب مینروا فیلتر دارید تا در زمان مشخص زمان تعویض فیلترها را به شما یادآوری کنند و برای تعویض آن به خانه شما بیایند. شما عزیزان می‌توانید در زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی خود با کارشناسان مینروا فیلتر تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت تعویض فیلترهای دستگاه شما در محل و با بهترین قیمت انجام گردد. به همین خاطر دیگر نیاز نیست تا دستگاه را تا نمایندگی فروش مینروا بروید و در آنجا کار تعویض را انجام دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ابتدا یادآوری زمان تعویض را به مینروا بسپارید، سپس در زمان تعویض فیلترها را از وب‌سایت خریداری کنید و کار عوض کردن فیلترها به مینروا بسپارید.

منبع: وبلاگ مینروا فیلتر


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26292
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید