امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تعمیر گیربکس رنو کپچر


1401/07/27
کد خبر : 27115
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

ممکن است هنگام رانندگی با خودرو کپچر خود دچار مشکل شده باشید و در نتیجه نیازمند مراجعه به تعمیرگاه تخصصی رنو باشید. یکی از مهم ترین مسائل در این حالت پیدا کردن یک تعمیرگاه مناسب و متخصص است. چرا که بسیاری از تعمیرگاه ها متاسفانه اطلاعی از تعمیر خودروهای خارجی ندارند و در نتیجه ممکن است باعث خرابی بیشتر بیشتر خودروهای شما شوند. رنو کپچر یکی از خودروهای باکیفیت و خوب است که این اتومبیل مصرف سوخت بسیار کمی دارد و همچنین ظاهر زیبای آن باعث شده است که طرفداران بساز زیادی به خصوص در ایران داشته باشد.

تعویض تی سی یو گیربکس (TCU) رنو کپچر

در کامپیوتر گیربکس‌های اتوماتیک عملیات پیچیده‌ای صورت می‌گیرد و انواع پارامتر‌ها در نظر گرفته می‌شود تا دنده به درستی به مقداری بیشتر یا کمتر تغییر پیدا کند. بر اساس سنسور‌های مختلف موجود در خودرو و اطلاعات سرعت خودرو به تی سی یو فرستاده می‌شود تا دنده مناسب انتخاب شود. سنسوری نیز وجود دارد که دمای گیربکس را به کامپیوتر گزارش می‌دهد و در این صورت گیربکس بر اساس دما اقدام به کم و زیاد کردن دنده می‌کند تا آسیبی به سیستم انتقال قدرت نرسد. شما عزیزان برای تعویض ایسیو گیربکس (TCU) رنو کپچر خود می توانید به مجموعه تعمیرگاه تخصصی رنو کپچر مراجعه کنید.
در گیربکس‌های اتوماتیک بر اساس میزان فشار پدال گاز دنده مناسب انتخاب می‌شود.اگر راننده به میزان کمی پدال گاز را فشار دهد کامپیوتر اقدام به افزاش دنده تا حد ممکن می‌کند.این کار باعث می‌شود مصرف سوخت خودرو تا حد امکان کاهش یابد. اگر راننده پای خود را تا آخرین حد به پدال گاز فشار دهد کامپیوتر تشخیص می‌دهد که افزایش شتاب مورد نیاز است و دنده را تا حد امکان پایین می‌آورد تا بیشترین قدرت در اختیار راننده قرار بگیرد. علاوه بر موارد گفته شده در برخی خودرو‌ها هنگامی که کامپیوتر تشخیص دهد خودرو در سرازیری در حال حرکت است معمولا دنده را کاهش می‌دهد و ثابت نگه می‌دارد تا از افزایش بیش از اندازه سرعت خودرو جلوگیری شود.

تعمیرگیربکس رنو کپچر

یکی از مهم ترین دلایلی که ممکن است گیربکس خودرو شما به مشکل بخورد این است که از روغن گیربکس بی کیفیت استفاده شود. بسیاری از تعمیرگاه ها متاسفانه از روغن گیربکس تقلبی استفاده می کنند و در نتیجه با سرعت بسیار کوتاهی گیربکس خودرو شما به مشکل خواهد خورد. تعویض روغن گیربکس رنو کپچر هر 50 هزار کیلومتر می باشد.
عموما دارندگان خودرو رنو کپچر زمان تعویض روغن گیربکس خود را فراموش می کنند. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را برای شما حل کرده است. تنها کافیست یک بار برای تعویض روغن گیربکس خود به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید و در نتیجه دفعات بعدی زمان تعویض روغن گیربکس برای شما ارسال خواهد شد.

تعویض روغن موتور رنو کپچر

روغن‌موتور در روان‌سازی و خنک‌سازی استفاده می‌شود. به همین دلیل است که پس از مدتی مصرف کیفیت خود را از دست می‌دهد. در هنگام رانندگی روغن‌موتور از قطعات مهم در اتومبیل شما در برابر اصطکاک و دمای بالا محافظت می‌کند. پس اگر روغن‌موتور خودرو کیفیت لازم را نداشته باشد می‌تواند موجب آسیب رسیدن به قطعات آن شده و در نتیجه موتور اتومبیل پس از مدتی دچار مشکل می‌گردد.
پس در هنگام سرویس خودرو حتماً روغن‌موتور را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید تا از آسیب رسیدن به قطعات دیگر اتومبیل جلوگیری کنید. درصورتی‌که مقدار روغن‌موتور کم شود یا اینکه آن را به‌موقع تعویض نکنید ممکن است منجر به روغن‌سوزی خودرو گردد.

تعمیر جلوبندی رنو کپچر

شایع ترین ایرادی که ممکن است برای رنو کپچر ایجاد شود، خراب شدن کمک فنرها می باشد. جهت حل این مشکل باید خرابی کمک فنر را رفع کنید. در صورتی که برای حل این مشکل به موقع به تعمیرگاه تخصصی مراجعه نکنید ممکن است منجر به خشک شدن سیستم تعلیق گردد. اگر سیستم تعلیق اتومبیل خشک شود در هنگام عبور از روی سرعت گیر احساس می کنید فنربندی خودرو خشک است. در نتیجه ی خراب شدن جلوبندی خودرو، لاستیک های خودرو اسیب می بینند و در نتیجه خرابی بیشتری به بار می آورد. جهت تعمیر جلوبندی رنو کپچر خود تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و یا اینکه به آدرس درج شده مراجعه کنید.

سرویس دوره ای رنو کپجر

خودروهای رنو جزو خودروهایی است که می بایست در زمان مشخصی سرویس شوند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. اگر سری به دفترچه راهنمای این خودرو مراجعه کنید. متوجه می شوید که برای سرویس دوره ای خودرو می بایست هر چند وقت یکبار به تعمیرگاه تخصصی خودرو خود مراجعه کنید. شما عزیزان برای سرویس دوره ای خودرو کپچر خود می توانید به مجموعه ایران رنو مراجعه کنید.
تعمیرگاه رنو کپچر  انواع خدمات عیب یابی، تنظیم موتور، شستشوی انژکتورها با دستگاه، تعویض واشر سرسیلندر، بازدید و در صورت لزوم تعویض لنت های ترمز، رگلاژ ترمز دستی، تعویض روغن موتور و فیلترها، تعمیر جلوبندی و … را به شما ارائه می دهد.

تعمیرگاه تخصصی رنو کپچر در تهران

مجموعه تخصصی ایران رنو تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه می دهد. کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد. اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود. بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.
تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.
شماره تماس:
09128896509
021-77785115
021-77785114



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27115
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید