امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تعمیر ظرفشویی ال جی کرج با کرج سرویس


1401/07/27
کد خبر : 26873
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر
تکنولوژی توانسته آسایش و راحتی را به طور تمام و کمال برای انسانها فراهم بیاورد. مهمترین کاربرد تکنولوژی را می توانیم در عرصه تولیدات محصولات خانگی مانند یخچال و فریزرها، تلویزیون، ماشین های لباسشویی و در چند سال اخیر هم در ماشین های ظرفشویی به وضوح ببینیم. محصولاتی که به حالت تمام هوشمند رسیده اند و دگرگونی عظیمی را توانسته اند به ظهور برسانند. تجهیزات اینچنینی هم احتیاج به تعمیرات پیدا می کنند و اینجاست که اهمیت وجود یک مرکز تعمیرات باتجربه خود را نشان می دهد. به عنوان مثال تعمیر ظرفشویی ال جی کرج و همچنین تعمیر دیگر ماشین های ظرفشویی با برندهای معتبر دیگر، می تواند در بهترین حالت در مرکز کرج سرویس اتفاق بیفتد.


 تعمیر ظرفشویی ال جی کرج

مشکلات رایج در ماشین های ظرفشویی و راه حل های ابتدایی

ماشین های ظرفشویی با تولد خود توانسته اند بار بزرگی را از دوش اهالی خانه بردارند و به همین دلیل آرام آرام راه خود را در بیشتر خانه های ایرانی هم باز کرده اند. با وجود همه مزیت هایی که این دستگاه دارد، ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل و عیب هم شود. در این قسمت می خواهیم راجع به مشکلات عمومی که معمولا ماشین های ظرفشویی دچارش می شوند بیشتر صحبت کنیم. البته بهتر است قبل از پرداختن به این موضوع این نکته را یادآوری کنیم که مراقبت و استفاده درست و اصولی از یک ماشین ظرفشویی و جلوگیری از خراب شدن آن به مراتب بهتر از تعمیر آن خواهد بود.
- ممکن است ظروف مانند همیشه به خوبی شسته نشوند و به اصطلاح آنها را کثیف تحویل بگیرید. قبل از انداختن تقصیرها به گردن ماشین، بهتر است یک بررسی کلی انجام دهید از اینکه:
. شاید بیش از حد ظروف در دستگاه قرار داده شده است.
. شاید ظرفی مانع از حرکت بازوهای دستگاه شده است.
. شاید قبل از گذاشتن ظروف، آنها را به خوبی از آشغال و باقیمانده های غذا پاکسازی نکرده باشید.
اگر همه این موارد را رعایت کرده اید پس بهتر است توجه داشته باشید که مبادا روغن و یا کثیفی و زباله واشر درب و صفحه را  مسدود کرده باشد. می توانید بازوها را تمیز کنید تا راحتتر بچرخند. اگر لکه های آب بر روی ظروف شسته شده باقیمانده باشد، ممکن است به دلیل املاح دار بودن آب شهری شما باشد.
- شاید مایع ظرفشویی و یا هر ماده پاک کننده دیگر از درون ماشین به بیرون نشت کند. بهتر است درب و واشر درب را مورد بررسی قرار دهید. شاید دچار کثیفی شده باشد و یا شاید درز و ترک در آن وجود داشته باشد که در اینصورت باید تعویض شوند. علاوه بر این بهتر است سوئیچ شناور را هم مورد بررسی قرار دهید.
- ممکن است ظرفها خشک نشوند. بهتر است ترموستات و پخش کننده مواد شوینده را بررسی کنید.
- بوی بد داخل ماشین ظرفشویی می تواند به دلیل غذای مانده و گیر کرده در دستگاه و یا نم و رطوبت باقیمانده در ماشین باشد. پنل نمایش را همیشه تمیز نگه دارید و مراقب باشید مواد پلاستیکی روی ترموستات و گرمایش ماشین نیفتد و ذوب نشود.
- اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود:
. پریز برق را بررسی کنید.
. از بسته شدن کامل درب ماشین اطمینان حاصل کنید.
. بررسی موتور توسط متخصص


 تعمیر ظرفشویی ال جی کرج

ایرادات عمومی در ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی با وجود تکنولوژی بالا و کیفیت خوبی که دارد، مانند هر دستگاه دیگری ممکن است به مرور زمان دچار استهلاک و یا مشکلاتی شود که نیاز به رفع آن پیدا کنید. به جز کد خطاهایی که ممکن است بر روی پنل نمایش ماشین ظاهر شوند؛ از جمله مشکلات ماشین ظرفشویی ال جی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- اگر ماشین به خوبی ظروف را تمیز نمی کند و ظروف دچار لکه سفید می شوند، باید وجود مواد جلادهنده در مخزن را بررسی کنید (با توجه به نوع شوینده مورد استفاده شما) همیشه مواد شوینده مرغوب و انقضادار استفاده کنید.
- صدای زیاد ماشین در حین کارکردن می تواند به دلیل عدم تراز بودن، عدم چیدمان درست ظروف در داخل دستگاه، فشار بالای آب و برخورد با ظروف، قرارگیری نامناسب شلنگ تخلیه، وجود کف زیاد به دلیل نوع شوینده مصرفی باشد.
- اگر ماشین آبگیری کافی نمیکند باید شیر آب و فشار آب ورودی را چک کنید. مراقب باشید که شلنگ ورودی آب دچار پیچ و تاب نشده باشد. درب دستگاه کاملا بسته و قفل باشد. برنامه شستشو با تاخیر، انتخاب نشده باشد.
- اگر ماشین آب را تخلیه نمیکند باید فیلتر و لگنچه ماشین را بررسی کنید تا کثیف و مسدود نشده باشند. شلنگ تخلیه آب را بررسی کنید. چاه فاضلابی که آب در آن تخلیه می شود، مسدود نباشد.
- اگر ماشین ظرفشویی ال جی شما مواد شوینده را حل نمی کند می تواند به دلیل باز نشدن جاپودری، نوع کیفیت شوینده؛ چیدمان غلط ظروف در دستگاه و باز نشدن جاپودری باشد.
وجود مشکلات ذکر شده و موارد دیگر سبب می شود که به طور خاص شهروندان کرجی، تعمیر ظرفشویی ال جی کرج و شهرستانهای اطراف را به مراکز تعمیراتی همچون کرج سرویس واگذار کنند. مرکزی که با وجود مشاوره های رایگان، خدمات رسانی شبانه‌روزی، و اعزام بهترین و خبره ترین متخصصان تعمیرات می تواند، خیال مراجعین را از هر جهت راحت نماید.
البته کسانی که ماشین های ظرفشویی با برندهای دیگر در خانه دارند هم نباید نگران باشند. زیرا کرج سرویس علاوه بر تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج، تعمیر برندهای دیگری مانند بوش، سامسونگ، دوو، آ ا گ، آبسال، پاکشوما و غیره را هم بر عهده می گیرد.


تعمیر ظرفشویی ال جی کرج


مراقبت از ماشین ظرفشویی

بهتر است از همان ابتدا که ماشین ظرفشویی وارد محل زندگی شما می شود، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید تا این دستگاه پرکاربرد و مفید، دچار مشکل و خرابی نشود.
. ماشین ظرفشویی را در محل مناسبی که به شیرآب و فاضلاب و پریز برق نزدیک است، قرار دهید.
. مانند یخچال، ماشین ظرفشویی را هم با فاصله از دیوار قرار دهید.
. حتما از محافظ برای ماشین خود استفاده کنید.
. دستگاه را حتما در حالت تراز قرار دهید.
. بخش های داخلی ماشین را به طور مرتب چک کنید.
. از برنامه شستشوی داخل ماشین، هر چند هفته یک بار استفاده کنید.
. ماشین را بیش از حد بارگیری نکنید.
. چیدمان ظروف را به درستی انجام دهید.
. دمای آب گرم را کنترل نمایید.
سخن نهایی اینکه برای رفع هرگونه عیب و مشکل و تعمیر ظرفشویی ال جی کرج ، از تجربه متخصصان کاربلد بهره ببرید.

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26873
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید