امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان


1401/07/27
کد خبر : 25620
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

بوش یکی از برجسته ترین برندهای لوازم خانگی در جهان است که شهرت بسیار زیادی دارد. این شرکت بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. لوازم خانگی بوش به ندرت دچار مشکل و آسیب می‌شوند ولی در صورتی که این دستگاه نیاز به تعمیر پیدا کند، باید از متخصصین حرفه‌ای کمک گرفته شود. تعمیرات لوازم خانگی بوش باید در مراکز معتبر صورت گیرد تا برای تعمیر از لوازم فابریک استفاده گردد.


 

آشنایی با لوازم خانگی بوش و سرویس آنها

همه ما در تهیه لوازم خانگی تمایل داریم بهترین و بی‌عیب‌ترین آنها را داشاه باشیم. محصولاتی که برای مدت طولانی سالم بمانند و در صورت نیاز به تعمیرات نمایندگی و مراکز خدمات پس از فروش پاسخگوی سوالات ما باشند. برند نام آشنای بوش یکی از بهترین‌ها در صنعت لوازم خانگی جهانی است. محصولات این برند در صورت خرابی مورد تعمیر توسط پرسنل مجرب آموزش دیده بوش قرار خواهند گرفت. تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در صورت بروز هر گونه خطا یا خرابی به راحتی امکان پذیر است. تعمیر لباسشویی بوش نیز  به راحتی امکان پذیر است و ایراد موجود مربوط به هر بخشی یا هر خطایی باشد قابل اصلاح می‌باشد.
کارشناسان بوش در همه شهرها از جمله اصفهان هم برای نصب و هم برای تعمیرات لوازم خانگی بوش اقدام می‌نمایند. در صورت خرید وسایل آشپزخانه بوش می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید.

تعمیرات لوازم خانگی بوش در اصفهان

تعمیرات لوازم خانگی بوش به صورت تخصصی و کاملا حرفه‌ای باید انجام شود. شرکت پارسان سرویس ارائه کننده خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش در اصفهان است که از قطعات اصل و فابریکی برای تعویض استفاده می‌کند. این شرکت کار خود را به صورت تضمینی ارائه کرده و در صورتی که مشکلی در تعمیر بوجود بیاید، مراحل تعمیر را مجدد تکرار خواهد کرد. کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی دارای تخصص لازم در این زمینه هستند.
تمامی تعمیرکاران و متخصصین بوش مهارت لازم را در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی دارند و دوره های تخصصی را به صورت تجربی پشت سر گذاشته‌اند. این کارشناسان همواره تمامی تخصص و حرفه خود را بروز می‌کنند تا با شیوه‌های نوین تعمیرات آشنا شوند.
 


آشنایی با برند و انواع لوازم خانگی بوش

شرکت بوش با بنیانگذاری رابرت بوش در سال 1986 در یک کارگاه برق کار خود را شروع کرد. این کارگاه کوچک تخصص بسیار بالایی در مهندسی و مکانیکی داشت. این شرکت در سال 1933 نخستین دستگاه خود را به بازار ارائه کرد. رابرت بوش در سال 1942 درگذشت و شرکت بوش همچنان به کار خود ادامه داد. در سال 1952 شرکت بوش اقدام به تولید یک پردازنده مواد غذایی نمود که این ابزار پخت و پز را برای زنان خانه‌دار آسان‌تر کرد. ولی امروزه پس از گذشت سال‌ها از اولین تولید این لوازم خانگی شما شاهد تعداد بسیار زیادی از انواع لوازم خانگی هستید که به عنوان یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در کل جهان محسوب می‌شود. به صورت کلی لوازم خانگی تولید شده در بوش به کشور آلمان تعلق دارد ولی در حال حاضر بیش از 70 درصد لوازم در کشور ترکیه به تولید می‌رسد.
شرکت بوش به صورت کاملا تخصصی به تولید انواع لوازم خانگی پرداخته و در این راستا توانسته موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. از جمله انواع لوازم خانگی بوش عبارت است از:
-    ماشین ظرفشویی
-    ماشین لباسشویی
-    یخچال فریزر
-    اجاق گاز
-    جاروبرقی
-    وسایل گرمایشی
-    وسایل سرمایشی
-    بخارشور
-    مخلوط کن
-    آبمیوه گیری
-    و سایر لوازم آشپزخانه

مدت زمان گارانتی تعمیرات لوازم خانگی بوش چقدر است؟

گارانتی لوازم خانگی یکی از ویژگی‌های مثبت و ارزشمند این وسایل است. همه افراد هنگام خرید این وسایل به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه دارند. در مورد تعمیرات نیز این موضوع وجود دارد. گارانتی تعمیرات لوازم خانگی بوش دارای مدت زمان خاصی است که بسته به نوع لوازم خانگی و نوع قطعه متفاوت می‌باشد. مدت زمان دقیق گارانتی لوازم خانگی بوش بر روی فاکتور ارائه شده درج می‌گردد. در صورت نیاز به تعمیرات می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش تماس حاصل نموده و برای سرویس وسایل خود از آنها کمک بگیرید.
 


هزینه تعمیرات لوازم خانگی بوش

بسیاری از افراد به دلیل گرانی لوازم خانگی برای تعمیرات آن اقدام می‌کنند که عملی مقرون به صرفه است. برخی دیگر به دلیل هزینه تعمیرات انجام تعمیر وسایل را به تعویق می‌اندازند که این امر موجب فرسایش بیشتر دستگاه می‌شود.بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت بروزهر گونه خرابی هر چه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام فرمایید. در خصوص لوازم خانگی بوش، به دلیل اینکه دارای قطعات مختلفی هستند هر کدام از این قطعات دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشد. در نتیجه نمی‌توان قیمت ثابتی را برای تعمیرات برآورد کرد. برای تعیین قیمت تعمیرات لوازم خانگی بوش ابتدا باید کارشناس مشکل ایجاد شده را بررسی کرده و پس از پیدا کردن مشکل اصلی هزینه آن را تعیین کنند. بدیهی است در صورت خرابی قطعات اصلی و مهم‌تر هزینه بیشتری لازم است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25620
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید