امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

تشخیص سرویس آشپزخانه زیبا و با کیفیت با سیروشاپ


1401/07/27
کد خبر : 28384
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
به نقل ازسیروشاپ سرویس آشپزخانه نقش بسیار مهمی در ارام و راحتی خانم ها در اشپزخانه دارد چون بیشتر زمان در اشپزخانه سپری میشود . سرویس آشپزخانه ظروفی مانند سطل برنج ، جای حبوبات ، سرویس ادویه و ... را در بر میگیرد و بسیار برای خانم ها پر طرفدار است زیرا برای اماده سازی غذا همه چی در دسترس قرار میگیرد .اگر به دنبال سرویس آشپزخانه خوب و با کیفیت هستید پیشنهاد میشود که این مقاله را مطالعه کنید .

سرویس آشپزخانه چیست و شامل چه مواردی است ؟

سرویس آشپزخانه سیروشاپ شامل وسیله غیر برقی و سبک و کوچک است که برای در دسترس قرار گرفتن مواد اشپزی از سرویس آشپزخانه استفاده میشود که شامل : سطل برنج ، سطح قند و شکر ، جاحبوباتی ، جای ادویه ، ترازو اشپزخانه ، سطل زبانه است و از دیگر موارد سرویس آشپزخانه میتوان به دمکنی های پارچه ای در سایز های مختلف ، دستکش فر و ... اشاره کرد .


اجزا تشکیل دهنده سرویس آشپزخانه :


1-
سطل برنج :

چون برنج رطوبت محیط را میگیرد ظرفی که برنج داخل ان است دارای رطوبت گیر است که به هیچ عنوان خیسنمیشود برخی از سطل های برنج پیمانه داردند و بعضی دیگر ندارند که با ان پیمانه میتوان اندازه مورد نیاز برنج برای پختن را اندازه گرفت .

2- سرویس ادویه :

سرویس ادویه بر روی پایه و استندی قرار دارد که برای ریختن انواع ادویه مانند نمک و فلفل و زردچوبه استفاده میشود بعضی از انواع جا لدویه ها سوراخ هایی در قسمت جلویشان دارد که میتوان به راحتی ادویه را در غذا پاشید .
3 ظروف برای قرار دادن شکر و چای : نام دیگر این ظروف پاسماوری است که میتوان شکر و قند و یا چای را در ان قرار داد و کنار سماور گذاشت تا در هنگام اماده سازی چای همیشه در دسترس باشند .

3- سطل نگهداری ماکارانی :

شاید تا کنون برایتان پیش امده که بسته ماکارانی اضافه بیاید برای این که ماکارانی در معرض هوا و الودگی قرار نگیرد بهتر است که ان را در سطل مخصوص ماکارانی قرار دهید تا بعدا دوباره از ان استفاده کنید .

4- سرویس ملاقه و کفگیر :

سرویس ملاقه و کفگیر که در سرویس آشپزخانه وجود دارد بر روی یک استند قرار دارد و ملاقه و کفگیر جز اصلی وسایل اشپزخانه است که جنس بدنه ملاقه و کفگیر نسوز است و بر روی استند اویزان هستند .

5- ترازو :

اگر وزن مواد غذایی و اها شیرینی پزی هستید پیشنهاد میشود که از ترازو استفاده کنید تا به طور دقیق وزن مواد غذایی را به راحتی نشان دهد .ترازو ها در دو مدل ترازوی دیجیتال که قیمت بالاتری دارد و ترازئ عقربه در بازار موجود هستند .

6- ظرف نگهداری نان :

چون نان در برابر هوا کپک میزند و تازگی خود را از دست میدهد بهتر است در ظرفی قرار بگیرد که از ورود هوا و رطوبت به ان جلوگیری شود ظرف نگهداری نان درب کش.یی یا کرکرهخ ای دارد که ازورود هوا و کپک زدن نان جلوگیری میکند .

7- سطل زباله :

سطل زباله به صورت پدالی که در پایین ظرف قرار داد و هم به صورت درب دار وجود دارد که در همه سرویس های اشپزخانه وجود دارد .

 

سرویس آشپزخانه سیروشاپ


جنس سرویس آشپزخانه :

جنس پلاستیکی سرویس آشپزخانه :

چون سرویس آشپزخانه با مواد خوراکی سرو کار دارد جنس ان باید از مواد بهداشتی باشد و از پلاستیک های بازیافتی و غیر استاندارد نباشد . جنس پلاستیکی سرویس آشپزخانه معمولا از پلیمر فودگرید است که مواد شیمیایی مضر ندارد و در دمای بالا اسیب نمیبیند و ماندگاری زیادی دارد .


جنس استیل سرویس آشپزخانه :

اگر سرویس آشپزخانه استیل میگیرد حتما باید ضد زنگ باشد چون اگر ضد زنگ نباشد به مرورمان بر اثر استفاده زیاده با تماس اب زنگ میزند و مواد غذایی فاسد میشود .


نکات خرید یک سرویس آشپزخانه جدید :


1 سرویس آشپزخانه را طوری انتخاب کنید که اجزا پر کاربرد داشته باشد .
2 اگر تعداد اجزا سرویس آشپزخانه زیاد باشد هم جا گیر است و هم استفاده نمیشود.
3 رنگ سرویس آشپزخانه را با اجزا اشپزخانه ست کنید که معمولا رنگ های کرم ، استیل و سفید پر فروش تر هستند .
4 به کیفیت سرویس آشپزخانه اهمیت دهید .
5 اندازه ئ ابعاد سرویس آشپزخانه را در نظر بگیرید که اجزا بزرگ تر فضا را اشغال نکند .
6 بهترین جنس موجود در بازار که پر فروش تر هم هست استیل ضد زنگ است که جنس ان از پلاستیکی گران تر است .

 

سرویس پذیرایی سیروشاپ

 

سرویس پارچه ای آشپزخانه شامل چه مواردی است ؟

سرویس پارچه ای اشپزخانه از قدیم در لوازم عروس خانم ها بوده که شامل دستگیره ، انواع دم کنی در سایز مختلف ، پیشبند ، و .. است که در انواع طرح و رنگ های گلدار ، مخملی و روبان دوزی و تکه دوزی وجود دارد .
سرویس پارچه ای اشپزخانه شامل :
4 عدد دستمال سفره
4 عدد زیر بشقابی
3 عدد دمکنی در سایز بزرگ ، کوچک ، متوسط
2 عدد دستگیره تزئینی قلبس یا پروانه ای شکل
2 عدد دستگیره ساده
2 عدد دستگیره فر
2 عدد دستگیره یخچال
2 عدد دستگیره قابلمه
1 عدد پیش بند تزوینی
1 عدد پیش بند ضد اب
1 عدد کیسه سبزی
1 عدد کیسه نان
1 عدد باکس نان رو میزی
1 عدد باکس سبزی رو میزی
1 عدد رو قوری
1 عدد دستگیره تابه
1 عدد زیر قابلمه نسوز
1 عدد حوله اشپزخانه
لیستی که در بالا ذکر شد لیست کامل وسایل پارچه ای اشپزخانه است که باتوجه به نیاز و بودجه و فضای خود میتوانید ان را کم و زیاد کنید . قیمت سرویس پارچه ای اشپزخانه با توجه به تعداد و کیفیت پارچه و دوخت ان و نسوز بودن پارچه تفاوت دارد اگر سرویس پارچه ای دارای روبان دوزی و تزئینات باشد و ست کامل باشد قیمت ان بیشتر است .

سخن آخر :

امروزه در بازار تنوع سرویس آشپزخانه و سرویس آشپزخانه پارچه ای زیاد است که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد و با توجه به نیاز خود میتوانید تعداد سرویس را کم و زیاد کنید و بهترین و راحت ترین استفاده را در اشپزی انجام دهید .

فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه سیروشاپ با فراهم کردن بهترین لوازم آشپزخانه  با بهترین کیفیت و کمترین قیمت این امکان را به شما عزیزان می دهد تا بهترین تجربه از خرید اینترنتی لوازم خانگی داشته باشید.

منبع:  https://cyroshop.co


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28384
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید