امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تزریق فیلر و چربی یا تزریق بوتاکس دور چشم؛ کدام بهتر است؟


1401/07/27
کد خبر : 26848
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر

 هرچند تعداد زیادی از مردم هم دربارشان چیزی نمیدانند. این موضوع محدود به تزریق فیلر و چربی و تزریق بوتاکس دور چشم نیست و شامل تزریق چربی به باسن هم میشود. بله درست شنیدید؛ تزریق چربی به باسن. با تزریق چربی به باسن میتوان بدون تمرینهای ورزشی سخت، به فرم بدنی بسیار مطلوبی دست یافت.

تزریق فیلر و چربی چیست

چین و چروک چهره با بالا رفتن سن، بیشتر و بیشتر میشود. تزریق فیلر و چربی راه حلی ایدآل برای آن است. البته تزریق فیلر و چربی با یکدیگر متفاوت هستند و تشخیص اینکه کدامیک برای بیمار میتوانند بیشتر مفید باشد، بعهده پزشک است. هرچند تزریق فیلر و چربی تقریبا هر فرايند مشابهی دارند. در تزریق فیلر و چربی بر خلاف تزریق بوتاکس دور چشم یا دیگر نواحی صورت، با اضافه کردن موادی زیر پوست، چروک های چهره را پنهان و آن را رفع میکنیم.
از این جهت، تزریق فیلر و چربی بیشتر شبیه تزریق چربی به باسن است. زیرا فیلر باعث میشود عضلات زیر پوستی جوانی خود را بازیافته و افزایش حجم پیدا کنند. تزریق فیلر و چربی برای بسیاری از نواحی بدن ممکن است مورد استفاده قرار گیرد؛ با این حال عمده استفاده از آن برای صورت است.


 تزریق بوتاکس

تزریق فیلر و چربی به صورت چگونه انجام میشود

برای تزریق فیلر و چربی به صورت، معمولا چربی مورد نیاز از ناحیه نیمه پایینی بدن با رعایت نکاتی خاص برداشته میشود. البته برای تهیه فیلر نیازی به این مراحل نیست. ژل یا فیلر مورد استفاده در تزریق فیلر و چربی باید از داروخانه تهیه شود. با مراجعه به پزشک میتوانید هر یک از این روشها را که مدنظر دارید برای خود انجام دهید.

کسانی که تزریق فیلر و چربی داشتند

بسیاری از کسانی که تا کنون تزریق فیلر و چربی انجام داده اند از نتایج کسب شده به شدت راضی هستند. با تزریق فیلر و چربی چهره آنها حداقل ده سال جوانتر شده و ظاهر بسیار زیباتری کسب نموده است. شما هم با مشاهده چند نمونه از داوطلبان قبل و بعد از تزریق فیلر و چربی توانید پی ببرید که این درمان در مقایسه با روشهای دیگر، مثل تزریق بوتاکس دور چشم، چقدر مفید است.

تفاوت تزریق فیلر و چربی

در این جا بد نیست تا حدی از تفاوتهای تزریق فیلر و چربی برای شما صحبت کنم. گفتیم که اصلیترین تفاوت تزریق فیلر و چربی با یکدیگر، تفاوت مواد مورد استفاده در آن است. در تزریق چربی از چربی خود فرد استفاده میشود که کمی گرانتر در بوده اما ماندگار طولانی تری دارد؛ اما در تزریق فیلر باید از داروها استفاده کرد.


  تزریق بوتاکس

قبل از تزریق بوتاکس دور چشم چه باید کرد

البته همیشه تزریق فیلر و چربی برای کلیه بیماران مفید نیست و تزریق بوتاکس دور چشم برای برخی بهتر است. یکی از اصلی ترین دلایل چین و چروک صورت، انقباض عضلات است. تزریق بوتاکس دور چشم می تواند با رفع این انقباض ها زمینه ایجاد چروکها را از بین ببرد. اگر تمایل دارید تزریق بوتاکس دور چشم را انجام دهید باید حتما نکات خاصی را از هفته منتهی به شروع درمان آغاز کنید.
این نکات شامل مواردی همچون منع داروهای خاص، اصلاح سبک زندگی و تغذیه و حتی تحت درمان قرار گرفتن با داروهای خاص است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبتهای قبل از تزریق بوتاکس دور چشم بهتر است به وب سایت ویکی درمان مراجعه کنید.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس دور چشم

پس از تزریق بوتاکس دور چشم باید نکات خاصی را رعایت کنید تا نتایج مطلوب را کسب کنید. تزریق بوتاکس دور چشم از جمله درمانهایی است که نیاز به مراقبتهای جدی در روزهای بعد از درمان دارد. به عنوان مثال باید تا چندین ساعت پس از تزریق بوتاکس دور چشم از دراز کشیدن خودداری کنید. همچنین، باید از نظر دارویی کنترل شوید. اجتناب از فعالیتهای دیگری ماننتد ورزش، دست زدن به ناحیه تزریق بوتاکس دور چشم و دوش گرفتن از دیگر موارد مهم در تزریق بوتاکس دور چشم است.


  تزریق بوتاکس

تزریق چربی به باسن یعنی چه؟

اگر خاطرتان باشد در همین مطلب اشاره کردیم که تزریق چربی به باسن بیتر به تزریق فیلر و چربی شبیه است تا تزریق بوتاکس دور چشم. تزریق چربی به باسن از روشهای مشابهی است که برای بهبود ظاهر بدنی به سرعت مورد استفاده است. با تزریق چربی به باسن میتوانید اطمینان داشته باشید تا سالهای طولانی فرم باسن شما مطلوب باقی خواهد ماند.
برای تزریق چربی به باسن از نواحی مختلف بدن مثل پهلوها، شکم و ران، چربی مورد نیاز استخراج خواهد شد. این چربی در ادامه برای تزریق چربی به باسن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هزینه تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن یک درمان زیبایی محسوب میشود و تحت پوشش بیمه نیست. به همین علت تمامی هزینه آن بر عهده داوطلب است. البته تزریق چربی به باسن در مقایسه با دیگر کشورها در ایران از قیمت خوبی برخوردار است. این موضوع برای تزریق فیلر و چربی و تزریق بوتاکس دور چشم نیز صادق است. به شکل کلی باید گفت هزینه تزریق چربی به باسن ممکن است با توجه به موارد متعددی متغیر باشد.


 تزریق بوتاکس


به همین دلیل از شما دعوت میکنیم تا برای کسب اطلاعات جامع وکامل درباره هزینه تزریق چربی به باسن و دیگر درمانها به وب سایت ویکی درمان به عنوان جامع ترین و کامل ترین مجله اینترنتی زیبایی و پزشکی https://wikidarman.com  مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26848
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید