امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

تجهیزات آفرود رودلند


1401/07/27
کد خبر : 25776
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

ایده راه اندازی مجموعه رودلند بر اساس نیاز سنجی بازار تجهیزات آفرود در ایران، در سال 1394 شکل گرفت و به مرور توسعه یافت. این مجموعه با در نظر گرفتن تجربه سالیان متمادی پرسنل خود در حوزه آفرود و بیراهه نوردی، بهره گیری از ابزارهای پیشرفته در پروسه ساخت، پس از تحقیقات گسترده شروع به طراحی و تولید لوازم آفرود نمود. عرضه محصولات با کیفیت و حاشیه سود کم، ارائه محصولات متنوع از برندهای معتبر، سیستم پشتیبانی مشتریان، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات و مشاوره پیش از خرید از دیگر مزایای فروشگاه آفرود رودلند می باشد.


 

معرفی و خرید تجهیزات آفرود

ملزوماتی که برای سفرهای آفرودی روی خودروهای دو دیفرانسیل نصب می شود و بیشتر برای افزایش ایمن و بالا بردن راندمان خودرو برای عبور از مسیر های صعب العبور مورد استفاده قرار می گیرد تجهیزات آفرود نامیده می شود. تیم طراحی و ساخت مجموعه رودلند برای ماشین های آفرود نظیر نیسان پیکاپ، اف جی کروزر، پاترول، هایلوکس و ... مشغول به تولید سپر آفرودی، باربند، سوپرلید، رکاب مطابق با استاندارد و متریال روز دنیا و همچنین مطابق با نیازهای مشتری نموده است.




 

لوازم آفرود

اکسسوری یا لوازم آفرود به چند دسته کلی تقسیم می شوند؛ لوازم ریکاوری مانند تسمه بکسل، قلاب رینگ، انواع وینچ و رولر وینچ، جک هایلیفت، تخته وافل بردی، گالن و پایه گالن بنزین و ... ملزومات روشنایی شامل انواع لایت بار و پروژکتور آفرودی، تزیینات خودرو مانند میل پرچم، استیکر و ... که همگی در کنار هم می تواند ساختار یک خودروی ایمن با راندمان بالا برای رانندگی در مسیرهای خارج از جاده را شکل داده و تجربه سفری امن و لذت بخش را برای خودرو و سرنشینان آن فراهم نمایند.
 

ماشین های آفرود

رانندگی در طبیعت یا اصطلاحا آفرودسواری بدون داشتن ماشین های دو دیفرانسیل امکان پذیر نیست. اگر به اصول رانندگی در شرایط آب و هوایی و نواحی مختلف آشنا باشید و همینطور ماشین آفرود را توسط ملزومات گفته شده مجهز کنید، این ورزش نه تنها خطرناک نیست بلکه بسیار مفرح و مهیج خواهد بود. قواعد رانندگی در شرایط آب و هوایی محتلف مانند برف، باران و همینطور مناطق مختلف مانند کویر، صخره و از همه مهمتر اصول بکسل کردن خودرو و نحوه استفاده از لوازم آفرود مهمترین مهارت هایی است که هر راننده حرفه ای باید بداند.




 

آفرود چیست؟

به بیراهه نوردی، رانندگی خارج از جاده یا آفرود می توان یک ورزش حرفه ای یا صرفا تحت عنوان تفریح و طبیعت گردی نگاه کرد. این فعالیت به دلیل لذت خاص بهره گیری از طبیعت و مهیج بودن بسیار پرطرفدار شده است، پیش تر نکاتی که پیش از ورود به این حوزه باید بدانید را شرح دادیم، گروه رودلند با داشتن کارشناسان فعال و با تجربه آماده خدمت رسانی و مشاوره در مورد خرید ماشین آفرود و همچنین تجهیزات و لوازم مورد نیاز آن به علاقمندان می باشد.
 

تور آفرود

کشور ما با توجه به اقلیم ها و تنوع آب و هوایی گوناگون پتانسیل بسیار بالایی در گسترش فرهنگ آفرود و طبیعت گردی دارد، به دلیل احترام به منابع طبیعی کشور و با توجه به آسیب پذیر بودن پوشش گیاهی در مناطق جنگلی و جلوگیری از فرسایش خاک، آفرود عموما در مناطق کویری انجام می شود. همراه داشتن لوازم کمپینگ مناسب با هر اقلیم و همینطور نقشه راه و لیدر آشنا به منطقه یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام شرکت در تورهای آفرود مورد توجه قرار دهید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25776
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید