امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی


1401/07/27
کد خبر : 26726
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی هر یک از انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی ویژگی ها و امکانات متنوعی دارد که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید استفاده بهینه ای از آنها انجام دهد. در واقع برخی از آنها بسیار کاربردی تر می باشند که بدون شک باید آنها را خریداری کرده و با نحوه کار کردن آنها هم آشنایی داشته باشید.
تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

برخی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزاتی که در آشپزخانه های صنعتی قرار می گیرد عبارت می باشد از :
خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی 

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

تجهیزات پخت


یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید با آنها آشنایی داشته باشید تجهیزات پخت است.
همانطور که از نام این تجهیزات مشخص است از آن بیشتر برای فرِاند پخت استفاده می کنند.
تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تهران

تجهیزات بسیار زیادی مانند دیگ های بزرگ پخت برنج،اجاق گاز چهار شعله فردار, دیگ های بزرگ پلوپز، سرخ کن دو سبده  تجهیزات آشپزخانه های صنعتی مبله، دیگ های پخت خورش، کباب پز تابشی، اجاق گاز و .. از جمله اصلی ترین این تجهیزات به شمار می رفتند.

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

دقت داشته باشید که هر یک از آنها در انواع متعددی تولید می شوند و کارایی آنها هم متنوع است. شما پیش از اینکه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را خریداری کنید باید به مدل های آن دقت داشته باشید تا یکی از آنها را که با محیط و شرایط تا سازگاری دارند را خریداری کنید.

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تبریز


از دیگر این لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید با آنها آشنایی داشته باشید تجهیزات آماده سازی می باشد. این تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تجهیزات پیش از فرآیند پخت غذا مورد استفاده قرار می گیرد و باید برای خرید آنها را به تجهیزات آشپزخانه های صنعتی خوبی مورد بررسی قرار دهید.

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ارومیه

چرخ گوشت گیربکسی، سماور، خلال کن سیب زمینی، سیخ گیر، ترموس و … از جمله مهمترین تجهیزات آماده سازی هستند که شما باید آنها را خریداری کرده و در آشپزخانه های صنعتی خود مورد استفاده قرار دهید.

طبخ غذا

دقت داشته باشید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی شما باید بر اساس طبخ غذاهایی که انجام می دهد هر یک از انواع این لوازم آماده سازی را خریداری کنید.

تجهیزات آماده سازی غذا

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

اگر شما طبخ غذاهای متنوعی ار در رستوران صنعتی خود بر عهده دارید باید تمامی تجهیزات آماده سازی غذا را خریداری کنید. هر یک از انواع این تجهیزات ویژگی های متنوعی دارد و شما بهتر است به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید.

طبخ غذاهای آشپزخانه

تست

اگر شما تنها به چند نوع از آنها نیاز دارید بهتر است تنها آنها را خریداری کنید و در آشپزخانه صنعتی آنها را مورد استفاده قرار دهید شما پیش از اینکه آنها را تهیه کنید باید به خوبی در مورد فعالیت ها و طبخ غذاهای آشپزخانه اطلاعات مناسبی جمع آوری کنید تا دقیقا آن دسته از لوازم را خریداری نمایید.

تجهیزات برودتی

یکی از دیگر لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید خریداری شود تجهیزات برودتی می باشد. از این نوع تجهیزات بهتر است تنها برای سرد کردن و در برخی از مواد هم برای انجماد مواد غذایی استفاده شود.انواع تاپینگ ها, فریزر میز کاری و یخچال ویترینی و فریزر ایستاده مورد استفاده قرار میگیرند.

آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

در برخی از مواد باید تعدادی از غذاهایی که آماده می شوند بلافاصله سرد شوند، به همین دلیل آنها را باید تنها رد تجهیزات برودتی بگذارند. انواع دسرهایی مانند ژله بعد از آماده شدن باید درون تجهیزات برودتی قرار بگیرند تا آماده شوند.

دستگاه های برودتی

در برخی از موارد هم بهتر است آن دسته از مواد غذایی که می خواهید طول عمر آن را بیشتر کنید درون دستگاه های برودتی قرار دهید.

تجهیزات برودتی

شما باید به خوبی با انواع تجهیزات برودتی آشنایی داشته باشید که برخی از مهمترین و اصلی ترین آنها یخچال، آب سرد کن و یخساز می باشد. شما می توانید در بین آنها آن دسته از مدل هایی را خریداری کنید که بیشتر به آن نیاز دارید.

تجهیزات سرو

از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید برای آشپزخانه ها خریداری شود تجهیزات سرو است. این دسته از تجهیزات به طور دائم مورد استفاده قرار می گیرند و شما آنها را برای اینکه غذا را تحویل دهید بسیار مورد استفاده قرار خواهید داد.

منبع : تیام استیل
https://tiamsteel.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26726
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید