امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تجربه شادابی، زیبایی و سلامت پوست با محصولات فوراور


1401/07/27
کد خبر : 27192
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 21 نفر

کمپانی فوراور در این راستا فعالیت های بسیار موثر داشته و محصولات متنوع خود را که همواره با خالص ترین ترکیبات موجود در طبیعت و هماهنگ با به روزترین پیشرفت های علمی بوده اند را به منظور تلاش برای کمک به داشتن ظاهر و احساس بهتر برای همه به بازار عرضه کرده است .


سلامت پوست

مکمل ترم فوراور چربی سوز ارگانیک   

مکمل چربی سوز ترم فوراورلیوینگ تنها یک مکمل ساده برای کاهش وزن نیست. این مکمل به شما کمک می کند در مسیر تلاش برای کاهش وزن خود و یا کم کردن میزان چربی در بدن، سلامت کلی بدن خود را حفظ کنید.
ترکیب سه گیاه شگفت انگیز حمایت کننده از سوخت و ساز بدن یعنی گیاه چای سبز، دانه های گیاه گوآرانا و همچنین عصاره دانه های قهوه سبز هر یک دارای ترکیباتی برای چربی سوزی هستند.
علاوه بر این سه گیاه در ترکیب این مکمل چربی سوز از تمشک کتانی استفاده شده است که تاثیر آن بر چربی سوزی به اثبات رسیده است. چای سبز با افزایش سوخت و ساز موجب آب شدن چربی های ذخیره شده در بدن می شود.
دانه های گوارانا سرشار از کافئین سبز است که با حفظ سطح انرژی در طول روز از پرخوری جلوگیری می کند. و در نهایت عصاره دانه های قهوه سبز سرشار از ترکیباتی است که از جذب بیش از حد گلوگز (قند) به خون جلوگیری می کنند.

روش استفاده:
روزی دو عدد بعد از غذا، یک عدد صبح و یک عدد ظهر.
ترجیحاً صبح ها پس از استفاده، یک ربع تا بیست دقیقه ورزش سبک و پیاده روی به افزایش متابولیسم و چربی سوزی بسیار کمک خواهد کرد.
به دلیل افزایش سوخت و ساز و انرژی، بهتر است بعد از ساعت ۶ عصر مصرف نشود زیرا ممکن است باعث بی خوابی شود و به همین دلیل برای شب امتحان و شب بیداری بسیار مناسب می باشد.
افزایش انباشت چربی در بدن و بالا رفتن ذخیره چربی را شاید بتوان یکی از بزرگترین معضلات جامعه امروزی بشر دانست. داشتن اندامی زیبا و خوش تراش آرزوی بیشتر افراد است.
اگر شما هم مانند میلیون ها انسان در سرتاسر جهان با مشکل افزایش وزن و ذخیره خارج از نرمال چربی در بافت های بدن خود مواجه هستید، با استرس و ناراحتی عصبی ناشی از این مشکل به خوبی آشنایی دارید.
از یک طرف مشکلات مربوط به ظاهر و اندام افراد و از طرفی دیگر مشکلات جسمی و سلامتی که ذخیره چربی و افزایش وزن ایجاد می کنند، روز به روز روبه فزونی هستند.
همین مسائل موجب شده است که امروزه پزشکان و محققین فراوانی در سرتاسر جهان در پی یافتن راه حلی کارساز برای از بین بردن چربی های بدن افراد باشند. مکمل چربی سوز یکی از این راه کارهای کشف شده است.
مکمل چربی سوز به شکل و شمایل امروزی آن برای چندین سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده از یک سری مواد مغذی و خوراکی برای از بین بردن چربی های اضافی بدنی، پیشینه تاریخی دارد.
از زمان های قدیم در آسیای شرقی از دمنوش چای سبز در ترکیب با مواد دیگر برای کاهش وزن استفاده می کردند. مکمل های چربی سوزی که امروزه تولید می شوند، بر پایه و مبنای استفاده از همین مواد ارگانیک و طبیعی تولید می گردند.

سیستم ایمنی بدن چیست؟

همه ما وضعیت سلامت مشابهی نداریم. برخی از ما ممکن است در طول یک سال اصلا بیمار نشویم. این درحالیست که برخی افراد بیشتر روزهای سال خود را با دست و پنجه نرم کردن با انواع بیماری ها سپری می کنند.
نحوه مواجهه بدن ما با عوامل بیماری زا تماما تحت تاثیر سیستم ایمنی بدن است. سیستم ایمنی بدن یک ساز و کار پیچیده با مراحل مختلف است که از بدن در برابر ابتلا به انواع بیماری ها محافظت می کند.
عوامل مختلفی در دفاع از بدن موثر هستند. از ساده ترین آن ها که پوست کل بدن است تا پیچیده ترین آن ها یعنی انواع سلول های خونی و پادتن های ترشح شده از آن ها، سازوکار سیستم ایمنی را تشکیل می دهند.
به همین سبب تقویت بخش های مختلف سیستم ایمنی بدن جهت حفظ سلامت خود و عزیزانمان از اهمیت زیادی برخوردار است. با نگاه گرم خود ما را همراهی کنید تا شما را با راه های تقویت سیستم ایمنی بدن در کودکان و بزرگسالان آشنا کنیم.

بهترین راه های تقویت سیستم ایمنی بدن کدامند ؟

راه های تقویت سیستم ایمنی بدن و شناسایی آن ها شاید یکی از بزرگترین لطف هایی باشد که بتوانیم در حق سلامتی خود انجام دهیم. طی هزاران سالی که بشر بر روی کره زمین زیسته است، راه های مختلفی را برای تقویت بدن خود که نتیجه آن تقویت سیستم ایمنی بدن است انجام داده است.
راه های مختلفی نظیر ورزش کردن، دوری از استرس و اضطراب، سکونت در مکان های خوش آب و هوا، استفاده از غذاهای سالم و ارگانیک، استفاده از مواد خوراکی مختلف نظیر دمنوش های گیاهی و غیره را در پیش گرفته است.



  سلامت پوست


بدون شک نمی توان تاثیر مثبت هر یک از این اعمال را بر تقویت سیستم ایمنی بدن نادیده گرفت. اما انجام این کارها به خودی خود برای افراد مدرن امروزی که مدام مشغول کار و فعالیت در کلان شهرها هستند، کار راحتی نیست. میانبری که دانشمندان در این بین برای ما ایجاد کرده اند استفاده از مکمل ها و محصولاتی است سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.
کمپانی فوراورلیوینگ به عنوان یکی از کمپانی های فعال در حوزه های مختلف زیبایی، سلامتی و تناسب اندام، اقدام به تولید یکسری محصولات به عنوان موثرترین راه های تقویت سیستم ایمنی بدن نموده است.
چنانچه شما عزیزان به دنبال یافتن راه های تقویت سیستم ایمنی بدن خود و سایر عزیزانتان هستید، به شما مژده معرفی چندین محصول شگفت انگیز در زمینه تقویت سیستم ایمنی بدن را می دهیم.
تمامی این محصولات تحت نظر خبره ترین دانشمندان و صاحب نظران در کمپانی فوراور لیوینگ و با مواد اولیه کاملا ارگانیک تولید شده در مزارع اختصاصی خود کمپانی، تولید و عرضه می گردند. با ما همراه باشید.

مهمترین خواص آلوئه ورا برای پوست

خواص آلوئه ورا برای پوست در چند سال اخیر مورد توجه طیف وسیعی از محققین حوزه زیبایی و سلامت پوست و مو قرار گرفته است. زمانی که از خواص آلوئه ورا برای پوست صحبت می شود توجهات زیادی به طرف این گیاه هزار درمان معطوف می گردد.
آلوئه ورا گیاهی چندین هزار ساله است. در بین 400 گونه مختلف از گیاه آلوئه ورا، یک گونه از این گیاه در طول تاریخ مورد ستایش مردمان باستانی مصر، چین، یونان، روم، هند و عربستان بوده و خواص درمانی آن همواره مورد توجه قرار داشته است. آلوئه باربادنسیس میل؛ همان گونه ی شگفت انگیز گیاه آلوئه ورا است که امروزه توسط کمپانی فوراورلیوینگ مورد استفاده قرار می گیرد.
این گونه خاص از گیاه آلوئه ورا، که خون موجود در شریان های کارخانه فوراور لیوینگ است در مزارع اختصاصی این کمپانی تمامی مراحل رشد و فرآوری خود را زیر نظر متخصصان و دانشمندان این شرکت بزرگ طی می کند.
خواص آلوئه ورا برای پوست به حدی وسیع است که ممکن است نام بردن تمامی آنها از وقت و حوصله شما عزیزان خارج باشد. ما در اینجا به خواص شاخص و برجسته آن اشاره می کنیم.
در طول قرن های متمادی آلوئه ورا را گیاهی تسکین دهنده برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی می شناختند. در اصطلاح پیشینیان و بومیان مناطقی که این گیاه را به خوبی می شناسند از آن به عنوان ” آبی بر روی آتش بیماری های پوستی” یاد می کنند.
آبرسانی عمیق پوست، خاصیت آنتی باکتریال و همچنین خاصیت ترمیم کنندگی آلوئه ورا، سه خاصیت برجسته و مهم در میان دریایی از خواص این گیاه حیرت انگیز است.

خواص آلوئه ورا برای پوست در محصولات پوستی

خواص آلوئه ورا برای پوست از جنبه های مختلف قابل دریافت است. با میل کردن یک لیوان از نوشیدنی های حاوی ژل آلوئه ورا ساخت کمپانی فوراورلیوینگ قدم بزرگی در سلامت پوست و سلامت عمومی بدن خود برداشته اید. این تنها مختص به نوشیدنی نیست.
مکمل های ساخت فوراور لیوینگ نیز در ترکیب آلوئه ورا با سایر ترکیبات مفید، محصولاتی محبوب و مورد توجه هستند، اما ما در این جا طرف صحبتمان محصولات پوستی است که بسیاری از خانم ها و آقایان در طول شبانه روز از آنها بصورت استعمال خارجی استفاده می کنند.
زیبایی و سلامت پوست شما در گرو استفاده از محصولات پوستی با کیفیت و متناسب است. کمپانی فوراورلیوینگ مراقبت از زیبایی های شما عزیزان را که دغدغه سلامت و زیبایی پوست خود را دارید، رسالت خود می داند.
محصولات پوستی حاوی آلوئه ورا امروزه از محبوبیت بالایی برخوردارند. بر همین اساس محصولات پوستی فوراورلیوینگ مورد توجه اقشار مختلف از جمله پزشکان متخصص پوست و مو در سرتاسر جهان قرار گرفته است.
محصولات پوستی فوراورلیوینگ بر پایه و اساس گیاه آلوئه ورا در ترکیب با عناصر شفابخش دیگری از طبیعت، تولید می شوند. به همین دلیل می توان آنها را با اهداف مختلف مورد استفاده قرار داد.
سرم سفت کننده پوست
کرم آبرسان
کرم ضد لک
کرم ضد آفتاب
کرم جوانساز



 سلامت پوست


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27192
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید