امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

تاریخچه شرکت آاگ


1401/07/27
کد خبر : 26069
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

 شرکت AEG یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی در جهان است که به وسیله امیل راتناو در سال 1883 در آغاز در شهر برلین در کشور آلمان تاسیس شد. اولین نام این شرکت آلمانی برق ادیسون بود که امیل راتناو بعد از خرید امتیاز ثبت چندین اختراع از مخترع بزرگ و نام آور آمریکایی (توماس ادیسون) این شرکت را راه اندازی کرد و محصولاتی چون لامپ – موتور – ژنراتور را تولید نمود همین شرکت بعد ها در سال 1887 به نام آ.ا.گ (AEG) تغییرنام داد.
 بعد از مشکلاتی که برای این شرکت پیش آمد که باعث شد تا مرز ورشکستگی نیز پیش برود اما با تلاش و کوشش توانستند دوباره این شرکت را برپا کنند. در واقع دفترمرکزی این شرکت به فرانکفورت منتقل شد . این شرکت از سال 1967 تا 1985 با چند شرکت دیگر ادغام شد که البته با بحران روبرو شد ولی باز هم توانست برآنها غلبه کند. در سال 1983 شرکت AEG قسمتی از سهام خود را در بخش لوازم الکترونیکی به فروش گذاشت . اما در سال 1985 شرکت دیگری به نام شرکت دایملر بنز Daimler-Benz باقیمانده ی سهام شرکت AEG را خریداری کرد. این قسمت از سهام در واقع به تکنولوژی فناوری موتورهای برقی و توزیع و انتقال برق ارتباط داشت . البته در اینجا شرکت دایملر بنز هم در سال 1995 تصمیم به ادغام با یک شرکت دیگر گرفت و بعد از ادغام این شرکت به نام Adtranz ادترنز نام گرفت که پس از گذشت دو سال این شرکت نیز به پایان خود نزدیک شد …
اما در همین سالها بود که یک شرکت به نام الکترو لوکس توانست قسمت تولیدی لوازم خانگی AEG را به مالکیت خود دربیاورد و پس از اتمام همه این اتفاق ها بلاخره در سال 2005 حق امتیاز برند AEG را خریداری کرد و به تولیدات خود ادامه داد …

 نمایندگی آاگ


هم اکنون همه محصولات برند AEG در زمینه ی دستگاه های صنعتی و برش و تئوری های نیمه صنعتی و عمومی و صد البته در لوازم خانگی با نام AEG و تحت لیسانس و مدیریت مجموعه تجاری الکترولوکس به فعالیت خود ادامه میدهند و به ساخت و طراحی و تولید محصولات جدید مانند :
 انواع ماشین های لباس شویی ، ظرفشویی در شکل و اندازه های گوناگون ، انواع یخچال های فریزر ، جارو برقی و سایر لوازم خانگی می پردازند و باید بدانید که بیشتر این لوازم فقط در کشور ایتالیا ساخته و تولید میشوند و برخی از لوازم پر مصرف ساخته شده به وسیله این کمپانی در کشور آلمان تهیه و تولید میشوند .
این شرکت برای فروش محصولات خود در دیگر تقاط جهان اقدام به تاسیس نمایندگی در بیشتر کشورها کرده است تا مصرف کنندگان بتواند از خدمات این شرکت در موقع خرید و پس از آن برای نصب و سرویس و تعویض و یا تعمیر قطعات راحت تر استفاده کنند.
 در کشور ما ایران نیز این نمایندگی هایی در را شهرها تاسیس شده است که به مصرف کنندگان عزیز خدمات پس از فروش این محصولات را ارائه می دهند. یکی از این نمایندگی ها ی رسمی آاگ در ایران ، نمایندگی آاگ در شرکت آریان در تهران می باشد.
شرکت آریان نماینده رسمی AEG با مدیریت آقای رازمیک شیرینیان و آقای فرهاد دژمخو می باشد که در این شرکت خدمات پس از فروش و حتی مشاوره در مورد خریدداری محصولات آاگ به مشتریان گرامی داده می شود. و این شرکت در واقع تامین قطعات اصلی و فابریکی ، تعمیرات ماشین لباسشویی ، تعمیرات ماشین ظرف شویی،ساید بای ساید، جاروبرقی ،یخجال فریزر و مایکروویو را برعهده دارد . در حقیقت شرکت آریان افتخار دارد که به عنوان نمایندگی رسمی آاگ درخصوص تعمیرات وتامین قطعات فابریک )اورجینال( و خدمات محصولات پس از فروش AEG و با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه در امر می تواند به هموطنان گرامی خدمات ارائه بدهد .

نمایندگی آاگ

 
شرکت آریان در تهران تمام خدمات خود را در محل کار و یا منزل انجام میدهد ، در صورت لزوم و تعمیر این محصولات به تشخیص تکنسین آنها را به ارائه فاکتور به تعمیرگاه منتقل می کنند. اما ایرادات و مشکلاتی که می تواند برای ماشین لباسشویی آاگ ایجاد شود عبارتند از :
 - اصلا ماشین لباسشویی روشن نمی شود .
 - ماشین لباسشویی روشن میشود ولی کار نمیکند .
 - دیگ ماشین لباسشویی نمیچرخد .
 - لباسشویی آبگیری نمیکند .
- ماشین لباسشویی به شدت میلرزد و جابجا میشود .
- صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است .
- ماشین لباسشویی تخلیه نکرده و پر از آب شده است .
- نشتی آب در لباسشویی دیده می شود .
- به طور کلی درب لباسشویی بسته نمی شود .
- روی صفحه نمایش لباسشویی ارور یا کد خطا دیده می شود .
اکنون به برخی از مهم ترین و رایج ترین ایرادات ظرفشویی آاگ می پردازیم که عبارتند از :
 - دستگاه روشن نمیشود .
 - ظرفشویی نمی تواند ظروف را تمیز بشورد .
 - درب دستگاه باز نمیشود .
- درب دستگاه بسته نمیشود .
- از طرفین درب، آب به بیرون نشت میکند .
- متوجه شدید که از زیر ماشین ظرفشویی آب سرریز میشود .
- ماشین ظرفشویی نمی تواند آب را گرم کند .
- آب دستگاه تخلیه نمیشود .
 باید بدانید که هریک از این مشکلات و ایرادت در لوازم خانگی آاگ به دلیل خرابی یکی از قطعات اصلی در ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی صورت می گیرد که حتما باید توسط تکنسین های مجرب بررسی و بعد اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه خراب شده بشود. همه این کارها توسط نمایندگی آاگ در شرکت آریان در تهران به نحوه احسنت انجام میشود و شرکت سعی می کند که رضایت هموطنان را جلب کند.
از ویژگی های بارز شرکت آریان در تهران :
1 - استفاده از قطعات اصلی و اورجینال آاگ .
2 - تعمیرکار لوازم خانگی آاگ در اسرع وقت در محل حضور پیدا می کنند .
3 - کلیه خدمات آاگ با فاکتور رسمی از طرف شرکت به شما ارائه میشود .
4 - همه تکنسین های این شرکت آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات آاگ می باشند . 5 - این شرکت دارای تعمیرگاه و نمایندگی مجاز AEG با کادری مجرب و سابقه ای طولانی می باشد.
6 - در صورت تعمیر و یا تعویض قطعات ضمانت اصلی بودن آنها را به شما ارائه می دهند. 7 - همکاران ما در همه ساعات روز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. آدرس شرکت آریان در تهران : تهران، سه راه امین حضور، به سمت خیابان ایران، پاساژ امیرکبیر اصلی،طبقه اول واحد 2 تلفن های شرکت : 33522558 - 33523283 - 33523294 - 33522127  – 09102961107    


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26069
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید