امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

بهترین گوشی های موبایل از نظر باتری در سال 2022 کدامند؟


1401/07/27
کد خبر : 27726
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر
خرید گوشی موبایل هوشمند و جدید که بهترین امکانات را به شما ارائه می دهند، احتمالا از همه نظر می تواند خواسته های شما را برآورده کند. اما به همان اندازه نیز باتری گوشی شما را مصرف خواهند کرد. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران علاوه بر بررسی قابلیت های گوشی موبایل، میزان عمر باتری آن را نیز مد نظر قرار می دهند. هرچه پردازنده گوشی شما جدید تر باشد، صفحه نمایش آن بزرگ تر باشد، و از شبکه های جدیدتر اینترنت مانند 5G پشتیبانی کند، مصرف باتری گوشی شما بیشتر خواهد شد.

انتخاب و خرید بهترین گوشی های موبایل از نظر باتری، مخصوصا برای افرادی که ساعت های بسیاری را در اینترنت می گذرانند یا عاشق بازی هستند یا ویدیو زیاد نگاه می کنند، اهمیت بیشتری دارد.

عملکرد باتری گوشی به چه عواملی بستگی دارد؟

  • ظرفیت باتری (اندازه گیری شده بر حسب میلی آمپر)
  • پردازنده گوشی
  • اندازه صفحه نمایش
  • نرخ بروز رسانی

به همین دلیل است که تنها خریدگوشی با ظرفیت 7000 میلی آمپر نمی تواند معیار شما در خرید گوشی با باتری با دوام باشد.عملکرد باتری، دوام باتری برای یک یا دو روز بدون استفاده از شارژر، مدت زمان شارژ شدن کامل باتری و … را باید در نظر بگیرید.

با در نظر گرفتن این موارد، بهترین گوشی های موبایل با عمر باتری بالا را به شما معرفی می کنیم.

Apple iPhone 13 Promax : بهترین گوشی آیفون از نظر باتری

آیفون 13 پرومکس چشمگیرترین گوشی آیفون است و تا 28 ساعت استفاده مداوم دوام می آورد.

به همین دلیل می توان گفت، بهترین عمر باتری در بین گوشی های آیفون را به خود اختصاص داده است. باتری 4352 میلی آمپر ساعتی 13 پرومکس تقریباً 20 درصد بزرگتر از باتری 12 پرومکس است و عملکرد واقعی آن را نشان می دهد. ظرف نیم ساعت با شارژر دیواری 20 وات پلاس می توانید آن را تا 50 درصد شارژ کنید. شارژ بی سیم Magsafe و Qi نیز موجود است.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به ظرفیت ذخیره‌سازی تا یک ترابایت (در نسخه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی نیز موجود است)، حالت سینمایی جدید که فوکوس را به‌طور خودکار در فیلم‌ها تغییر می‌دهد، و سیستم دوربین بهبود یافته‌ای که حتی عکس‌های بهتری از محدوده آیفون 12 پرو را ارائه می کند.

 گلکسی M51 : بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

در بین گوشی های سامسونگ تنها از نظر ظرفیت باتری بیشتر از 7000 میلی آمپر تولید نشده است که آن هم در اختیار گوشی سامسونگ M51 است.در بررسی لیست مربوط به بهترین گوشی از نظر باتری، می توان گوشی موبایل گلکسی مدل m51 برند سامسونگ را، مشاهده نمود که باتری مربوط به گوشی مذکور، از ظرفیت و توانایی بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید با بودجه ی کم، صاحب یکی از بهترین انواع گوشی های موبایل از حیث باتری، شوید. اگر بتوانید به شکل صحیح از باتری گوشی موبایل گلکسی ام 51 برند سامسونگ استفاده کنید، می توانید به مدت دو روز از گوشی یاد شده، بهره مند شوید. با استفاده از یک شارژ 25 واتی می توانید این گوشی را ظرف مدت 1 ساعت و 47 دقیقه به طور کامل شارژ کنید.

برند سامسونگ برای بسیاری از دوست داران گوشی موبایل شناخته شده و امتحان خود راپس داده است. گوشی های سامسونگ به دلیل رابط کاربری مناسب و صفحه نمایش های با کیفیت خود در بین خریداران گوشی در سراسر دنیا شناخته شده اند. با این حال سامسونگ توانسته است گوشی هایی با قابلیت های ویژه از جمله ظرفیت باتری بالا، دوربین فوق العاده و ... را نیز به بازار عرضه کند.به همین دلیل است که با خرید گوشی سامسونگ در هر دوره ای و با هر خواسته ای از جمله باتری شگفت انگیز قطعا راضی خواهید بود.

گوشی سامسونگ گلکسی s21 ultra

اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل از برند شناخته ای شده ای هستید که در همه دنیا جواب خود را پس داده باشد Samsung Galaxy S21 Ultra به عنوان یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ از سری گلکسی S انتخاب مناسبی برای شماست.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا یک دستگاه رده بالا، درجه یک و یکی از بهترین گوشی‌های با عمر باتری طولانی در بازار است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن با طیف وسیعی از ویژگی های مدیریت هوشمند برای بهینه سازی مصرف انرژی در طول روز را به شما ارائه می دهد.

شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 16 ساعت در زمان روشن بودن صفحه نمایش، فعالیت های پرکاربرد و پرمصرف مانند مرور وب را انجام دهید. این مدت زمان بسیار مناسب است. به همین دلیل می توانید به مدت دو روز بدون نیاز به شارژ با آن کار کنید.احتمالاً با یک بار شارژ، دو روز کامل شارژ خواهد داشت، مگر اینکه غیر از اینترنت به مدت طولانی صرفا ویدیو نگاه کنید.

د رنهایت برای شارژ مجدد گوشی نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا شارژ شود: تنها در نیم ساعت 50 درصد باتری آن شارژ می شود.البته با فرض اینکه شما یک شارژر دیواری 25 واتی+ دارید، توجه داشته باشید: شارژری در جعبه هنگام خرید گوشی وجود ندارد.

S21 Ultra فوق العاده به نظر می رسد، با صفحه نمایش بزرگ، روشن و غنی 6.8 اینچی. نمایشگر 3200 x 1440 دارای نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​است که تا 120 هرتز افزایش می‌یابد تا عملکرد سریع تا حد امکان خوب به نظر برسد و به 60 هرتز یا کمتر کاهش می‌یابد تا در زمان صرفه‌جویی شود.

سریعترین چیپست 888 اسنپدراگون، 12 تا 16 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت اتصال به اینترنت 5G از همه نظر شما را راضی می کند.

نقاط قوت

  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با مدیریت هوشمند انرژی
  • زوم باورنکردنی 10 برابر اپتیکال/100 برابر دیجیتال
  • مقاومت مناسب در برابر آب و گرد و غبار
  • صفحه نمایش بزرگ و روشن
  • یکی از بهترین دوربین ها در کلاس خودش

بهترین گوشی های موبایل از نظر باتری

شیائومی می 11 اولترا: جدیدترین گوشی شیائومی

شیائومی نمی‌توانست به سامسونگ اجازه دهد تمام شکوه "Ultra" را داشته باشد. Mi 11 Ultra را با مشخصات بهبود یافته از هر نقطه نظری به بازار ارائه کرد. در حالی که برآمدگی زیاد دوربین آن ممکن است بیشترین توجه را به خود جلب کند، این باتری شیائومی است که شایسته تحسین بسیاری است.

برای شروع، OEM آن را نسبت به Mi 11 استاندارد 400 میلی آمپر ساعت تقویت کرد. هنگامی که شارژ سیمی و بی سیم 67 واتی را در نظر بگیرید، به دنبال یک شارژ سریع هستید. باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع به شما اجازه می دهد با استفاده مدارم از این گوشی ربای زمانی حتی تا دو روز از این گوشی استفاده کنید.

آیا می دانید یک شارژر 67 واتی چه تغییری در سرعت شارژ گوشی دارد؟ همین کافی است که بدانید تنها در 37 دقیقه می توانید گوشی خود را کامل شارژ کنید. به اندازه شارژ 120 واتی Mi 10 Ultra سریع نیست، اما باتری Mi 11 Ultra باید طول عمر بیشتری داشته باشد.

گوشی شیائومی پوکو m3: جزء برترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

گوشی موبایل پوکو ام 3 برند شیائومی یکی از بهترین گوشی از نظر باتری به شمار می آید که امروزه در بازار جهانی از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که برند شیائومی در طراحی گوشی یاد شده، از فناوری روز دنیا استفاده نموده است و همین امر سبب شده تا گوشی موبایل پوکو ام 3 برند شیائومی، با بسیاری از محصولات هم ردیف خود، به رقابت بپردازد. کاربرانی که ساعت های طولانی را به وب گردی و گیمینگ می پردازند، می توانند با خیال آسوده، خرید گوشی یاد شده را، در اولویت های خود قرار دهند. همچنین مهمترین و بارزترین مشخصات مربوط به باتری گوشی موبایل پوکو ام 3 برند شیائومی، عبارتند از:

  • شارژر سریع: 18 واتی
  • ظرفیت باتری: 6000 میلی
  • امتیاز باتری: 154 ساعت
  • نوع باتری: لیتیومی
  • غیر قابل تعویض

گوشی موبایل ردمی 9

اگر همچنان به دنبال بررسی بهترین گوشی از نظر باتری هستید، می توانید گوشی موبایل ردمی 9 برند شیائومی را، مورد بررسی قرار دهید. توانایی مربوط به باتری گوشی یاد شده، واقعا بی نظیر بوده و شما می توانید به مدت طولانی و ساعت های زیادی، به وبگردی در سایت های مختلف اجتماعی بپردازید. شما می توانید برای تماشای تصاویر مربوط به گوشی موبایل ردمی 9 برند شیائومی، از وب سایت پیش روی خود، اقدام نمایید. بارزترین و اصلی ترین مشخصه های مربوط به باتری گوشی موبایل ردمی 9 برند شیائومی، عبارتند از:

  • شارژر سریع: 18 واتی
  • ظرفیت باتری: 5020 میلی
  • امتیاز باتری: 131 ساعت
  • نوع باتری: لیتیومی
  • غیر قابل تعویض

برگرفته از :https://pishahangi.com/fa/مقالات/مقالات-تخصصی/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/50


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27726
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید