امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین وکیل معاملات ملکی کیست؟


1401/07/27
کد خبر : 25803
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

وکیل متخصص امور ملکی در تهران: طبق آمار رسمی ، حدود پنجاه درصد پرونده ها در دادگاه ها مربوط به اختلافات و دعاوی ملکی است. پرونده های ملکی یکی از پیچیده ترین و وقت گیرترین پرونده های دادرسی است.
 

بهترین وکیل معاملات ملکی کیست؟

تنوع قوانین و مقررات مربوط به املاک و همچنین عدم آشنایی افراد با قوانین املاک و مستغلات ، نه تنها روند کار را طولانی می کند ، بلکه منجر به عدم نتیجه مطلوب در بسیاری از موارد می شود.
با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات اساسی در دعاوی ملکی ، مناسب است که هر یک از طرفین از تخصص وکیل ملکی برای جلوگیری از سو استفاده از حقوق خود و همچنین محافظت از منافع خود استفاده کنند.

ویژگی های وکیل خوب املاک و مستغلات

یکی از ویژگی های یک وکیل خوب این است که قبل از حضور در جلسه دادرسی و دفاع از موکل ، با مطالعه پرونده ، اطلاعات کاملی درباره موضوع پرونده ، دلایل و مستندات مستند پرونده بدست می آورد. وکیل خوب همچنین کسی است که نسبت به موکل خود احساس مسئولیت کند و در مقابل موکل خود پاسخگو باشد. با این وجود وکالت از طریق تعهد است و وکیل از نظر قانونی مسئولیتی در قبال نتیجه ندارد.

وكیل املاك كیست؟

وکیل املاک و مستغلات شخصی است که علاوه بر داشتن دانش و تحصیلات حقوقی و ملکی ، تسلط و تجربه کافی در تشکیل پرونده های قضایی یا دفاع از آن را دارد. علاوه بر این ، یک وکیل خوب در زمینه املاک و مستغلات شخصی است که از دانش حقوقی بالایی در امور ملکی برخوردار است و می تواند بهترین راه حل ممکن را بشناسد و نوع دادخواست ها و شکایات و اقدامات حقوقی را تشخیص دهد و از موکل به طور موثردفاع کند.
وكیل املاك معمولاً از پذیرش دعاوی غیر املاك مانند دعاوی خانوادگی و کیفری امتناع می ورزد و مسائل و دعاوی مربوط به املاك و مستغلات را مورد توجه قرار می دهد. وی با استفاده از دانش و مهارت های خود ، تمام جنبه های پرونده های املاک را سنجیده و اقدامات لازم را برای دفاع از مشتری انجام می دهد.
عدم آشنایی افراد عادی با قرارداد نویسی و مسائل حقوقی باعث می شود که در هنگام انعقاد قرارداد مرتکب اشتباه شوند و سپس این اشتباهات برای آنها پیش می آید. در این موارد تنها راه مشاوره با وکیل املاک است.

اهمیت مشاوره با وکیل املاک و مستغلات

بسیاری از حقوق مالی که ممکن است در آن ضرر و زیان افراد منتقل شود ، نیاز به حضور یک وکیل باتجربه در زمینه املاک و مستغلات دارد.
با توجه به وجود قوانین مختلف در این زمینه ، این وكیل املاك است كه مبنای ارزش معامله ملك را می داند؟ و ماده 100 قانون شهرداری و تبصره های آن از کجا اعمال می شود و ماده 64 قانون مالیات های مستقیم کجا اعمال می شود و این وکیل املاک و مستغلات است که وقت می گذارد تا استدلال ها و اظهارات خود را بیان کند تا حق موکلش ضایع نگردد.
آنچه مشخص است این است که همیشه امکان ضایع شدن حقوق افراد در رابطه با دارایی آنها وجود دارد. پرونده های حقوقی مختلفی از قبیل سرقفلی ، خاتمه قرارداد ، خلع ید از املاک مسکونی ، دعاوی تصرف عدوانی و ... وجود دارد که در آن فرد با نقض حقوق افراد متحمل خسارات مالی زیادی می شود ، بنابراین افراد باید به وکیل مراجعه کنند برای رسیدگی به چنین پرونده های قضایی. رجوع به یک خاصیت خاص شود. داشتن یک وکیل املاک خوب و شایسته می تواند مشکلات شما را برطرف کند.

وکیل املاک و مستغلات

وکیل املاک و مستغلات ظرفیت و دانش لازم را برای پیگیری دعاوی ملکی مختلف دارد. ما با تعدادی از وکلای اخلاقی و حرفه ای همکاری می کنیم تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کنیم. زیرا معتقدیم که علاوه بر هزینه هایی که مشتری می پردازد ، باید خدمات حقوقی مناسبی نیز دریافت کند. یک وکیل املاک فقط به یک وکیل محدود نمی شود. ما افتخار می کنیم که با چندین وکیل کار می کنیم. اما اگر تصمیم دارید کار را به ما بسپارید ، قطعاً با وکیل انتخابی خود تماس خواهید گرفت. وکلای ما در دعاوی ملکی و حقوقی و همچنین دعاوی مربوط به دیوان عدالت اداری مربوط به موسسات و سازمانها کار می کنند.
بنابراین ، ما امیدواریم که بتوانیم در هر زمینه ای دعوی قضایی یا پرونده ملکی شما را پیگیری کنیم. به عنوان مثال ، شما ممکن است ادعایی برای اثبات مالکیت یک ملک داشته باشید. یا درگیر دعوای جعل سند مالکیت یا ادعای حسن نیت و دادخواست موجر و مستأجر هستید. ممکن است با انواع اختلافات مربوط به ثبت نام با شهرداری روبرو شوید ، از جمله کمیسیون ماده 7 یا کمیسیون ماده 5. یا با اداره منابع طبیعی از جمله کمیسیون ماده 56 اختلاف داشته باشید. در تمام این موارد ، یک وکیل املاک با شما همراه خواهد بود.
وکیل خوب ملکی می تواند در همه این موارد در کنار شما بایستند و به عنوان یک وکیل املاک و مستغلات به بهترین شکل از حقوق شما دفاع می کنند.
 

بهترین وکیل املاک و مستغلات

معمولاً همه به دنبال بهترین وکیل املاک و مستغلات هستند. انتظار این گروه از افراد این است که وکیل بتواند هر نوع مشکل املاک را حل کند. اما باید گفت که یک وکیل به تنهایی نمی تواند کلیه دعاوی را حل کند. زیرا دعاوی مربوط به دارایی آنقدر متنوع است که وکیل نمی تواند همه آنها را کنترل کند. بنابراین ما برای حل این مشکل از بهترین وکیل امور ملکی در چندین زمینه استفاده کرده ایم. به عبارت دیگر، بهترین وکیل املاک و مستغلات فقط یک نفر نیست. در عوض ، چندین وکیل باتجربه در زمینه املاک و مستغلات گرد هم آمده اند تا انتظارات شما را برآورده کنند. البته پرونده شما توسط یک وکیل در حال پیگیری است ، اما وکلا در حال تبادل نظر هستند تا بتوانند برای پیگیری پرونده شما بهترین اقدامات را انجام دهند.

وکیل معاملات ملکی تهران

بیشتر این وکلا افرادی هستند که در تهران زندگی می کنند. اما این بدان معنا نیست که وکلای ما پرونده های مربوط به شهرها را پیگیری نمی کنند. اگر درخواستی برای پیگیری پرونده املاک و مستغلات در سطح شهر داشته باشید ، ما همچنان در کنار شما خواهیم بود. وکلای ما می توانند پس از مصاحبه اولیه پرونده املاک و مستغلات شما را نمایندگی کنند. بنابراین وکیل ملکی خوب در تهران به همراه وکلای املاک در تمام شهرهای ایران ، فعالیت های یکدیگر را تکمیل می کنند.
اگر اهل هر شهری در ایران هستید و به دنبال وکیل متخصص املاک و مستغلات هستید ، انتخاب درستی داشته اید.

نکات کلیدی در مورد املاک و مستغلات

•    در قراردادهای املاک و مستغلات ،  باید بررسی شود که آیا قرارداد شرط داوری را تعیین کرده است یا خیر. اگر بند داوری در قرارداد مشخص شده باشد ، هرگونه اقدامی در اجرای تعهدات این قرارداد باید از طریق نهاد داوری حل شود.
•    مالک اصلی ملک را شناسایی کنید زیرا در بیشتر دعاوی مربوط به املاک ، مالک ملک نیز باید طرف دعوی باشد ، هرچند نام وی در قرارداد ذکر نشده است.
•    باید بررسی شود که ملک وقفی نیست یا اگر مربوط به خانه های مسکن مهر باشد ، باید مالکیت زمین مشخص شود.
•    دعاوی حقوقی باید علیه کلیه مالکان قبلی تشکیل شود و مربوط به افرادی است که در گذشته ملک را خریداری و فروخته اند تا به خریدار نهایی برسند.
•    بررسی کنید که قرارداد توسط وکیل تنظیم شده است یا شخص آن را تنظیم کرده است.

مشاوره حقوقی املاک و مستغلات

برای حل پرونده های املاک و مستغلات ، اولین قدم مشاوره حقوقی در مورد املاک و مستغلات است. به عنوان اولین قدم همیشه با یک وکیل واجد شرایط مشورت کنید. بهترین مشاوره حقوقی در زمینه املاک و مستغلات می تواند شما را در انتخاب وکیل و مسیری که باید طی کنید راهنمایی کند.

ادعاهای مالکیت

ممکن است بخواهید بدانید که یک وکیل دادگستری چه نوع دعوایی را وارد کرده یا اینکه در چه دادخواهی کار می کند. اگر بخواهیم برخی از دادخواست ها را برای شما نام ببریم ، می توان به برخی از مثالهای زیر اشاره کرد.
•    دعاوی مدنی مربوط به جعل و استفاده از اسناد جعلی و کلاهبرداری در املاک و مستغلات
•    دعاوی مزاحمت اموال
•    انواع دعاوی موجر و مستأجر در دعاوی ملکی و تجاری و دعاوی سرقفلی
•    انواع دعاوی مربوط به اسناد املاک و مستندات مالکیت املاک
•    دعاوی مربوط به انعقاد و فسخ قرارداد و خرید و فروش املاکخ ئ
•    ادعاهای مربوط به ساخت یک واحد مسکونی یا مشارکت در ساخت
اگر می خواهید در مورد اعطای پرونده خود به وکیل تصمیم منطقی بگیرید ، با شماره 09126595699 تماس بگیرید.
همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی موسسه حقوقی و داوری عدالت گستر فتح به نشانی اینترنتی https://ctlaw.ir  مراجعه نمایید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25803
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید