امروز دوشنبه 16 مهر 1403

Monday 07 October 2024

بهترین هدایای تبلیغاتی برای برند شما چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 26149
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

سال‌هاست که استفاده از محصولات تبلیغاتی برای آگاهی مشتریان از یک برند، به ابزاری قدرتمند برای بازاریابی تبدیل شده است. با توجه به اثربخشی هدایای تبلیغاتی، انکار این موضوع که مشتریان عاشق دریافت هدایای رایگان هستند غیر ممکن است. حقیقت این است که محصولات تبلیغاتی مصرف‌کنندگان را به اقدامی‌ جبران‌انگیز وا می‌دارند. از انواع تی شرت گرفته تا بطری آب، خودکار تبلیغاتی ارزان یا یک لیوان تبلیغاتی، همه و همه هدایا تبلیغاتی واقعا موثری خواهند بود. امروزه با وجود خلق استراتژی‌های حرفه‌ای بازاریابی، جای تعجب نیست که همه شرکت‌های موفق و نامدار تقریبا به طور مداوم سه برابر بیشتر از سایر رقبای خود از هدایا تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. شواهد واضح در این زمینه ارتباط مستقیم بین هدایا تبلیغاتی و افزایش فروش را اثبات می‌کند. همچنین تحقیقات نشان داده‌اند که صرف هزینه برای خرید کالاهای تبلیغاتی بازدهی بهتری نسبت به سرمایه‌گذاری روی سایر اشکال بازاریابی دارد. به لطف دسترسی به اینترنت هم اکنون می‌توانید از طریق وب‌سایت معتبر راما گیفت از گالری محصولات متنوع ما بازدید کنید. همچنین می‌توانید به این طریق، نتایج تحقیقات‌تان را با جزئیات دقیق‌تری با شرکای خود در میان بگذارید. 

بازاریابی کم هزینه

مطمئنا این شما هستید که به عنوان کارفرما باید هزینه هدیه‌هایی تبلیغاتی را که اهدا می‌کنید پرداخت کنید. اما وقتی کالاهای خود را به مشتری می‌دهید؛ مصرف‌کنندگان شما آنها را ناخواسته تبلیغ می‌کنند. به این شکل که وقتی افراد از موارد تبلیغاتی که نام یا نشان تجاری شما روی آنها حک شده است را استفاده می‌کنند؛ همانند یک بنر متحرک عمل کرده و برند شما را به دیگران معرفی می‌کنند. همین که او از آن محصول در دفتر کار خود و یا در حال قدم زدن در محیط کار استفاده کند و یا در مواردی با خودکاری که به او داده‌اید قراردادهای خود را امضا می‌کند؛ این یک تبلیغ واقعی است. فراموش نکنید که در این شرایط اشخاص ثالثی در حال تماشای هدایای تبلیغاتی شما هستند؛ این رفتار مشتری شما تأثیرات خوبی بر روی آنها می‌گذارد.

در مواردی ممکن است محصولات شما حتی در دسترس افراد دیگری نیز قرار بگیرد و این چرخه تبلیغات ادامه پیدا کند. اقلام مختلف هدایا تبلیغاتی که به مشتریان هدیه می‌دهید؛ می‌توانند مفهومی‌ از سخاوت و توانایی شرکت شما در حفظ مشتری باشند. هدیه دادن کالاهای فیزیکی به مشتریان بالقوه، ترفندی است که شرکت‌ها در طولانی مدت همیشه از آن بهره می‌برند. تردیدی نیست که اگر این تبلیغات به درستی انجام شود؛ می‌تواند آگاهی افراد از برند شما را افزایش دهد. همچنین این استراتژی بازاریابی منجر به ایجاد شناخت و افزایش میزان فروش محصول شما در بازار می‌شود.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

 نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای شما

توزیع هدایای تبلیغاتی در واقع می‌تواند بسیار موثرتر از آنچه که در ابتدا تصور می‌کنید باشد. این هدایا روشی برای نشان دادن نام تجاری شما، جلب معرفت و شناخت، برقراری ارتباط با مصرف کنندگان، تقویت وفاداری به برند و انجام بازاریابی با هزینه کم هستند. با این حال بسیاری از خریداران این محصولات تمایل دارند اطمینان حاصل کنند که مشتریان در واقع محصولی را که به آنها هدیه داده می‌شود را دوست دارند و از آن استفاده می‌کنند. این به این معنی است که درک تأثیر مثبت و شگفت‌انگیز محصولات تبلیغاتی بر گسترش نام تجاری و افزایش فروش از اهمیت بیشتری برخوردار است. تصمیم‌گیری درباره اینکه چه موارد تبلیغاتی باید خریداری شود؛ بخش مهمی‌ از این روند است. اگر چیزی را که برای مشتری ارزشمند است به او هدیه ندهید؛ احتمالا او آن را بیرون می‌اندازند یا می‌گذارند جایی در یک کشو و دیگر هرگز سراغ آن را نمی‌گیرد.

در کسب کارهای نوپا و مشاغل کوچک، ایجاد علاقه به برند در مخاطب برای موفقیت شرکت در آینده بسیار مهم است. امروزه اگر نتوانید نام برند خود را در حوزه بازاریابی به خوبی نشان دهید؛ رقبای قوی‌تر قطعا مجالی برای دیده شدن شما باقی نمی‌گذارند. متاسفانه اندکی بیش از 50 درصد مشاغل کوچک طی چهار سال اولیه فعالیت خود شکست می‌خورند. خبر خوب این است که در حال حاضر روش‌های زیادی برای بازاریابی کسب و کار شما و به دست آوردن جایگاهی مناسب در بازار طراحی شده است. استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف برای حفظ نام تجاری در ذهن مخاطبان یکی از این روش‌هاست. اگر می‌خواهید از حربه هدایای تبلیغاتی استفاده کنید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید با کارشناسان متخصص مستقر در مجموعه راما گیفت تماس بگیرید. ما با دارا بودن مجموعه‌ای گسترده از هدایای تبلیغاتی؛ موثرترین راهکارها و نمونه‌ها را برای دیده شدن کسب و کارتان در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

هدایای تبلیغاتی راهی مطمئن برای ایجاد مشاغل بیشتر و ارائه تبلیغات مکرر رایگان است. چنانچه به عنوان یک کسب و کار کوچک، توانایی استفاده از این فرصت را در سطح وسیع و گسترده ندارید؛ از موارد تبلیغاتی ارزان قیمت برای بازاریابی خود استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای طرح‌های آینده خود و حضور در نمایشگاه‌ها، این نکته را در ذهن داشته باشید که مخاطبان شما از چه کالاهایی بیشتر استقبال می‌کنند و هدف شما از اهدای آن کالا چیست. در مجموعه ما طیف گسترده‌ای از محصولات تبلیغاتی و خدمات چاپ سفارشی اعم از کالاهای تبلیغاتی سفارشی، پوشاک، هدایای مهندسی، هدایای الکترونیکی و... وجود دارد. 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26149
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید