امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین مرکز تخصصی پوست و مو در تهران


1401/07/27
کد خبر : 28450
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 14 نفر

 که برای این انتخاب ما نیاز به بررسی برخی پارامتر ها داریم تا گزینشی درست انجام دهیم. چرا که کوچک ترین اشتباه در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی ممکن است عوارض جبران نا پذیری را برای افراد به همراه داشته باشد. در ادامه سعی بر آن داریم تا با بیان برخی نکات شما را در شناسایی و انتخاب بهترین کلینیک زیبایی راهنمایی نماییم.

تاثیر نوع دستگاه لیزر بر لیزر موهای زائد


برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در حوزه ی لیزر موهای زائد مهم ترین مورد نوع و برند دستگاه لیزر موهای زائد می باشد. در حال حاضر در ایران و سراسر دنیا انواع متفاوتی از دستگاه های لیزر وجود دارد که هر یک از این دستگاه ها در برخی از ویژگی ها با یک دیگر تفاوت دارند و نسبت به یک دیگر متمایز هستند. اما باید گفت که در حال حاضر دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا از بهترین و پر طرفدار ترین دستگاه های لیزر مورد استفاده در ایران و سراسر جهان می باشد که بهترین عملکرد و کم ترین عوارض برای افراد در استفاده از این نوع دستگاه لیزر وجود دارد.

تاثیر برند بوتاکس در نتیجه ی تزریق بوتاکس


البته که تزریق بوتاکس علاوه بر کاربرد زیبایی، کاربرد درمانی نیز دارد و برای درمان میگرن، درمان تعرق بیش از حد زیر بغل و دست نیز از تزریق بوتاکس استفاده می شود. البته که محققان در آخرین بررسی های خود بیان نموده اند که تزریق بوتاکس مانع افسردگی نیز می شود. به این صورت که افراد با تزریق بوتاکس چهرشان برایشان مطلوب تر می شود و همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفشان می گیردد. اما به طور کلی برای تزریق بوتاکس با هر هدفی باید به برند بوتاکس مورد استفاده و تاریخ مصرف آن دقت نمود. در حال حاضر برند های مسپورت و دیسپورت از بهترین برند های بوتاکس مورد استفاده می باشند. همچنین میزان تخصص و تجربه ی پزشک نیز در نتیجه ی این اقدام زیبایی و عدم وجود عوارض برای فرد تاثیر گذار می باشد.

انواع ژل برای تزریق فیلر به صورت

برای تزریق فیلر به صورت راه های متفاوتی چون تزریق ژل، تزریق چربی و ... برای افراد وجود دارد که بسته به عارضه و مشکل موجود در پوستشان می توانند با نظر پزشک متخصص زیبایی می توانند هر یک از این روش ها را انتخاب نمایند. در فرایند تزریق چربی به صورت در اکثر موارد چربی طی عمل هایی چون لیپوماتیک و لیپوساکشن از بدن خود فرد استخراج می شود. به همین دلیل میزان عوارض تزریق چربی نیز حداقل می باشد. در تزریق ژل به صورت از برند های متفاوتی از ژل پزشکان استفاده می نمایند که هر یک از این برند ها در برخی ویژگی ها چون میزان ماندگاری و عوارض و مزایا با یک دیگر متفاوت می باشند.

جنس نخ مورد استفاده در لیفت نخ


جنس نخ مورد استفاده در لیفت نخ در اکثر موارد یکسان می باشد ولی خب برند های مختلفی از نخ برای لیفت صورت و لیفت شقیقه وجود دارد. از آن جایی که در فرایند لیفت نخ این نخ ها برای مدت ها در زیر پوست صورت باقی می مانند، در انتخاب بهترین برند نخ برای لیفت صورت باید دقت نمود. همچین میزان تخصص و تجربه ی پزشک در انجام این اقدام زیبایی حیاتی می باشد. چرا که با کوچک ترین اشتباه ممکن است که خطرات جبران ناپذیری فرد را تهدید نماید. البته که با انتخاب بهترین کلینیک لیفت نخ در تهران دیگر جای نگرانی برای زیبایی جویان وجود نخواهد داشت.

بهترین مارک لیفت نخ


در ادامه به معرفی بهترین برند های لیفت نخ می پردازیم:

 نخ  پی دی او (PDO)

 این یک نخ تک رشته ای است که خار های بسیار ریزی دارد که این باعث می شود تماس با سطح پوست بیشتر شود. تماس بیشتر به معنی التهاب بیشتر و افزایش کلاژن سازی است که خود موجب کشش پوست می شود.

نخ‌ کاگ

نخ های خاردار یا کاگ شبیه به نخ های مونو می باشند اما در ساختار آن ها خارهای ریزی است که به لایه های پوست متصل می شوند و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کنند.

 نخ پی جی ای (PGA)

این نخ ها چندرشته ای می باشند و با تحریک پوست باعث التهاب و کلاژن سازی می گردند. همچنین در خود گلیکولیک دارند که این نیز باعث کلاژن سازی مضاعف خواهد شد.

نخ سیلوئت

جراحی با این نخ به لیفت نخ عروسکی نیز شناخته می شود. در این روند از طریق تعلیق بخیه با قیف‌هایی که هم در جراحی بازسازی و هم در جراحی زیبایی استفاده می‌شود، انجام می گیرد.

نخ های کلاژن

یکی از بهترین نخ لیفت صورت نخ کلاژن می باشد، از این نخ ها برای لیفت صورت هایی که دارای پوستی نرم هستند بسیار مناسب است.

خدمات زیبایی مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا


همان طور که مطالعه نمودید برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران ملاک های مختلف و بسیاری وجود دارد که با رعایت آن ها می توان تا حد بسیاری به نتیجه ی دلخواه نزدیک شد. در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا نیز کلیه ی خدمات زیبایی چون لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و ... به شما عزیزان ارائه می شود که با مراجعه به این مرکز می توانید از کلیه ی خدمات در بالا تری کیفیت بهره مند شوید.

تاثیر خدمات سئو بر مراجعین آنلاین کلینیک ها


با توجه به توسعه ی کسب و کار ها در فضای آنلاین در حال حاضر داشتن وبسایت امری حیاتی برای کسب و کار ها، شرکت های خدماتی، کلینیک ها و ... محسوب می شود. بدیهی است که کلینیک های زیبایی با داشتن وبسایت های کاری و همچنین بهره گیری از خدمات سئو می توانند خود را به بهترین جایگاه در نتایج گوگل برسانند و تعداد مراجعینشان را افزایش دهند. آژانس ها خلاقیت فعال در زمینه های طراحی سایت و خدمات سئو می توانند چنین خدماتی را به کسب و کار ها و شرکت ها ارائه نمایند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28450
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید