امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

بهترین مدل های انگشتر تک نگین شیک و خاص ۲۰۲۲


1401/07/27
کد خبر : 28788
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

به جرات می توان گفت که انگشتر زنانه و دخترانه جزو پرکاربرد ترین زیورآلات می باشد. انگشتر های مدل سال 2022 را می توان به چندین بخش از نظر قیمت، نوع فلز و نگین به کار رفته در آنها تقسیم بندی کرد که در بین آنها انگشتر تک نگین یکی از پرکاربرد ترین و در عین سادگی  زیبا ترین مدل به شمار می رود که یکی از ترند های سال ۲۰۲۲ نیز می باشد.

جدیدترین انگشتر های دخترانه در سال 2022 می تواند یکی از دغدغه های طرفداران انگشتر در سال 2022 باشد انگشتر از جمله زیورآلاتی است که در بسیاری از جوامع و فرهنگ ها به عنوان نماد نامزدی و زیبایی مرسوم می باشد. در فرهنگ ما ایرانیان نیز انگشتر در دست چپ نشان دهنده وضعیت تاهل افراد می باشد. گاهی انتخاب یک انگشتر برای خانم ها خیلی سخت بوده و با وسواسی که بعضی ها برای انتخاب انگشتر نشان میدهند ممکن است ساعت ها طول بکشد تا انگشتر دلخواه خود را انتخاب کنند. هر ساله انگشترهای زنانه و مردانه با طرح های زیادی روانه بازار می شوند و در این بین بعضی از آنها مانند انگشتر تک نگین با استقبال زیادی روبرو می شوند. در این مقاله سعی داریم بهترین مدل های انگشتر تک نگین شیک و خاص سال ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.  مدل های انگشتر زنانه  طرح جدید به شما کمک خواهد کرد تا انتخابی درست و زیبا داشته باشید و با طرح های جدید انگشتر زنانه آشنا شوید.

امروزه اکثر عروس‌ خانم ‌ها تمایل دارند که برای مراسم نامزدی، بله برون و یا حتی عقد از انگشترهای تک نگین استفاده کنند  زیرا این مدل انگشترها جلوه خاصی رو دست دارد و بسیار هم درخشان‌ اند.

نامزدی و ازدواج یکی از اتفاقات مهم هر خانمی در زندگی است و خرید حلقه ازدواج یکی از اولین رسوم در ازدواج است. حلقه نامزدی نگین دار از مدل های کلاسیک و زیبای حلقه هستند که محبوبیت زیادی دارند. برای این که نگین حلقه نامزدی شما بزرگ تر از آن چه که هست به نظر برسد یک راه ساده وجود دارد، کافی است شما همراه با حلقه نامزدی خود یک پشت حلقه با نگین های ریز در همان دست و همان انگشتی که حلقه نامزدی خود را انداخته اید استفاده کنید. خطای دید ناشی از کوچکی نگین های پشت حلقه باعث می شود تا نگین حلقه نامزدی شما بزرگ تر از آن چه که هست به نظر برسد.


سولیتر به چه معناست؟

به طور رایج، سولیتر به معنای انگشتر نامزدی با یک الماس یا کریستال است، اما می توان هر نوع حلقه ای با یک برلیان را سولیتر نامید. زمانی که یک برلیان با هر شکل و اندازه ای بر روی یک جواهر یا فلز و یا حلقه قرار گیرد، آن را سولیتر می نامند. بنابراین به طور مثال یک انگشتر سولیتر برلیان در واقع یک تک کریستال است که بر روی حلقه ای قرار گرفته است. نام های دیگر انگشتر سولیتر برلیان انگشتر تک سنگ، انگشتر یک الماسی و یا انگشتر تک الماس است.

انگشتر های سولیتر تنها یک الماس دارند. عده ای معتقدند که تنها انگشتر هایی که الماس یا کریستال گرد دارند، را می توان سولیتر نامید. لزوما اینگونه نیست، الماس یا کریستال یک انگشتر سولیتر می تواند هر شکلی داشته باشد. این الماس می تواند به شکل قلب و یا گلابی باشد تا زمانی که این حلقه تنها یک سنگ قیمتی یا کریستال درخشان را حمل کند، می توانیم آن را سولیتر بنامیم.

سبک های رایجی که در انگشترهای سولیتر وجود دارد می تواند آن ها را خاص و منحصر به فرد کرده و سبب شود تا هر کدام از آنها برای یک شرایط خاص مناسب باشند. در این قسمت به چند مورد از مهمترین این سبک ها و کارها اشاره خواهیم کرد که می تواند برای شما مناسب تر باشد.

انواع انگشتر تک نگین

حلقه نامزدی سولیتر تک نگین نشان و نماد یک تعهد مهم است که در زندگی هر شخصی به وجود می آید. سادگی و زیبایی منحصر به فرد این انگشتر تک نگین یک جذابیت خاصی به دست عروس خانم می دهد.

معمولا زمانی که حرف از انگشترهای سولیتر می شود، غالبا طرح و سبک کلاسیک این مدل از انگشترها در ذهن ما تداعی می شود. سبک کلاسیک در حقیقت به حلقه های تک نگین گرد گفته می شود. طرح کلاسیک یکی از انواع سبک های این انگشتر است که از نوع محبوب آن ها نیز به حساب می آید.

۱. انگشتر سولیتر گرد

در مدل انگشتر سولیتر گرد از نوع برش دادن معروف برلیان استفاده می گردد. این نوع برش سبب به وجود آمدن محبوب ترین انگشترهای سولیتر می شود. اگر به دنبال استفاده از طرح های کلاسیک هستید، بهتر است انگشتر سولیتر گرد را امتحان کنید.


۲.انگشتر سولیتر پرنسس

انگشتر سولیتر پرنسس دومین سبک انگشتر می باشد. در این مدل نیز از نوع برش معروف پرنسسی استفاده می شود که اگر بخواهیم از لحاظ محبوبیت آن را مورد سنجش و بررسی قرار دهیم، در دومین جایگاه قرار می گیرد. در انگشترهای سولیتر که دارای برش های پرنسسی هستند، بیشتر از 70 وجه را می توانید پیدا کنید که دارای درخشندگی خیره کننده ای هستند. این سبک می تواند برای کسانی که به دنبال طرح های مدرن هستند گزینه بسیار خوبی باشد.

۳. سولیتر امرالد کات

مورد بعدی با نام سولیتر زمرد یا امرالد کات شناخته می شود. سولیتر زمرد در حقیقت دارای برش مستطیلی شکلی است که بر روی یک انگشتر تک نگین انجام می شود. این نوع از انگشتر این روزها بسیار محبوب شده و توسط هنرپیشه ها و افراد معروف زیادی استفاده می شود.

۴. سولیتر مارکیز

مدل بعدی را با نام سولیتر مارکیز می شناسند. این نوع از سولیتر را نیز که یکی از برش های شناخته شده برلیان است می توان گفت که ترکیبی از برش نرم بیضی و برش هایی با گوشه های تیز پرنسسی است. در حقیقت همین ترکیب منحصر به فرد است که سبب شده است تا انگشترهای مارکیز بسیار خاص و منحصر به فرد باشند.

۵. سولیتر قلبی

مدل ششم که مدل آخر انگشترهای سولیتر می شود نیز با نام سولیتر قلبی شناخته می شود. در حقیقت با توجه به شکل این نوع از انگشترها می توانیم بگوییم که سولیترهای قلبی شکل می توانند عاشقانه ترین حالت ممکن انگشترها باشند و برای حلقه های نامزدی خیلی زیبا هستند.

۶. سولیتر بیضی یا اوال کات

مدل بعدی که می توانیم از آن نام ببریم با نام سولیتر اوال کات شناخته می شود. این سولیتر دارای یک تک نگین بیضی شکل است و برای آن که دست و انگشتان شما را کشیده تر از حالت عادی نشان دهد، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.


 

رنگ بندی حلقه های سولیتر

حلقه های سولیتر دارای طرح دو رنگ است که می توانید هم به صورت دو رنگ و هم به صورت تک رنگ سفارش دهید ، نمونه های دو رنگ زیبایی انگشتر را دو چندان می کند.

جمع بندی

مدل ها و سبک های مختلف انگشتر تک نگین را برای شما توضیح دادیم و بیان کردیم که هر کدام از آنها برای چه موقعیتی می توانند مناسب باشند. در صورتی که شما هم به دنبال خرید و استفاده از این مدل از انگشترهای سولیتر هستید، بهتر است تا با توجه به سبک دلخواه خودتان یکی از این موارد را امتحان کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28788
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید