امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین مدل جک درب پارکینگ ، کرکره برقی و دزدگیر اماکن


1401/07/27
کد خبر : 26296
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

جک درب پارکینگ

جک پارکینگی یک سیستم مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد که بروی درب لولایی نصب می کنند تا بدون دخالت دست و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود.در توضیح ساده تر جک پارکنگی مکانیکی برای درب های سبک تر و تردد محدود تر استفاده می شود و جک هیدرولیکی برای تردد بالا و درب های سنگین. در مواردی که درب لولایی بسیار ظریف است و در صورت استفاده از جک پارکینگی به زیبایی درب لطمه وارد می شود و … می توان از جک زیرسطحی استفاده کرد که به جک نامرئی هم معروف است. نصب این نوع جک پیچیده تر از جک درب پارکینگ می باشد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی می باشد. در این صفحه با انواع جک زیر سطحی و نوع کارکرد آن آشنا خواهیم شد.






کرکره برقی

بهترین برند کرکره برقی را اگر می خواهید انتخاب نمایید باید ویژگی های زیر را داشته باشد . اگر تیغه کرکره برقی گوشت کافی نداشته باشند در هنگام اکسترود کردن ( به یکدیگر متصل کردن) خوب جا نرفته و پس از مدتی کرکره، کش می آید و تنها با یک ضربه به وسط کرکره، تیغه کرکره برقی از هم جدا می شوند . وجود پل باعث می شود که اولاً صدا داخل تیغه کرکره برقی نیافتد و همچنین قدرت تیغه کرکره برقی در برابر ضربات ، بیشتر شود. تیغه در مدل های بدون پل، تک پل و دو پل موجودند . مسلماً اگر می خواهید کارتان کامل تر بوده و طول عمر بیشتری داشته باشد از تیغه دو جداره استفاده کنید در غیر این صورت می توانید از تیغه کرکره برقیی تک جداره استفاده کنید حتی اگر شما از تیغه کرکره برقیی پل دار هم استفاده کنید، باز هم در هنگام باز و بسته شدن کرکره سر و صدای ضعیفی ایجاد خواهد کرد، برای رفع آن صداها می توانید از تیغه کرکره کنترلی برقی فوم دار استفاده کنید  .



 



 دزدگیر اماکن

خرید دزدگیر منزل یا مغازه به طور کلی نیازمند داشتن اطلاعاتی است که می توان با داشتن این اطلاعات به قیمت دزدگیر مغازه ( قیمت دزدگیر اماکن و منزل ) نیز پی برد . منبع این اطلاعات می تواند فروشگاه خرید دزدگیر مغازه و منزل باشد یا با مطالعه سایت های گوناگون و سرچ کردن در اینترنت به راحتی بدست آید . دزدگیر اماکن دستگاهی پیشرفته برای اعلام سرقت می باشد که حتی می توان بدون نیاز به کابل هم آن را نصب کرد. این دستگاه دارای چندین چشمی الکترونیکی می باشد که با شناسائی کوچکترین حرکت در محیط شما، به سرعت با به صدا در آوردن آژیر امنیتی اعلام سرقت نموده و  همچنین امکان تماس گیری با شما در صورت حضور نداشتنتان در محل را داراست.دزدگیر اماکن که از آن با نام های زیر نیز یاد میشود، سیستم برقی ضد سرقت برای پیشگیری و اعلان سرقت از اماکنی مانند منزل، خانه، مغازه، فروشگاه، بویتک، سوپرمارکت، ویلا، سوله، سالن تولید کارخانه و انبارهایی با اجناس ارزشمند می باشد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26296
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید