امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

بهترین محل سفارش ورق مولتی استایل و مزایای این ورق


1401/07/27
کد خبر : 28734
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

ورق‌های مولتی استایل، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در موارد مختلفی و متنوعی کاربرد دارند. قیمت ورق مولتی استایل در مقایسه با ورق های پلکسی گلاس بسیار به  صرفه تر  است. اگر شما نیز قصد خرید ورق مولتی استایل را دارید، بهتر است که قبل از هر چیزی با کاربردها و ویژگی های آن آشنا شوید.
سفارش این نوع ورق فلزی از تابش شاپ به تازگی رواج زیادی در بازار یافته است. از این ورق ها در دکوراسیون داخلی، ساخت تابلوهای مختلف از جمله تابلوهای تبلیغاتی روشنایی استفاده می کنند. با خرید مولتی استایل تابش شاپ خریدی باکیفیت را تجربه کنید.

ویژگی‌های خاص مولتی استایل و اهمیت استفاده از آن

تابش شاپ با برخورداری از کادری خبره و باتجربه در زمینه فروش و مشاوره انواع ورق های ساختمانی مشغول به فعالیت است. با خرید ورق استایل از تابش به دکوراسیون خود نمایی زیبا و جذاب هدیه دهید. ورق مولتی استایل از انواع ورق های پلاستیکی موسوم به Acrylonitrile Butadiene Styrene  که روکش آن لایه ای طرح دار است. این ورق با نام ABS دو لایه شناخته می شود.
در این نوع ورق ها لایه دومی که روی ABS  قرار دارد، تنوع طرح و رنگ زیادی را برخوردار است. در بازار نوع محبوب ورق مولتی استایل با زمینه مشکی و رویه طرح فلز عرضه می شود. ورق های ABS تنوع رنگی زیادی دارند، اما نوع طلایی و نقره ای آن پر مصرف تر از انواع دیگر هستند.


 ورق مولتی استایل

با کاربردهای ورق های مولتی استایل آشنا شوید

ورق مولتی استایل فروشگاه ورق های پلاستیکی تابش به شکل آینه ای یا مولتی استایل طلایی خش دار در بازار وجود دارد. این ورق ها ظاهری شیک و مسطحی را برخوردار هستند. انعطاف پذیری بالای این ورق ها باعث شده است که این ورق ها در زمینه های مختلفی کاربرد داشته باشد.
از ورق مولتی استایل در کارهای کوچک و بزرگ استفاده می کنند. سطوح خمیده در آینه های معرق را می توان به کمک این ورق ها به شکل اولیه تبدیل کرد. کاربردهای فراوان این ورق ها در دکوراسیون باعث شده است که استفاده از آن به ضرورت تبدیل شود.

ورق های مولتی استایل تابش چه مزایایی دارند؟

مزایای این ورق ها بسیار متعدد است و باعث شده تا کاربردهای زیادی داشته باشند. مهم ترین مزایای ورق های مولتی استایل را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد.
•    قدرت چسبندگی این ورق های تابش بسیار بالاست. هم چنین می توان با چب های مخصوص این ورق ها را به یکدیگر چسباند.
•    انعطاف پذیری بالا از ویژگی های خوب این ورق ها به حساب می اید.
•    حمل و نقل و انتقال این ورق ها بسیار آسان است.
•    این ورق ها طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار دارند.
•    برش و نصب ورق های مولتی استایل راحت است.
•    این ورق ها قابلیت حک و برش دارند و به همین دلیل برای ساخت تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی به کار می روند.
•    انواع ورق های مولتی استایل در مکان هایی که در معرض تابش نور خورشید یا در تماس با آب هستند، قابل استفاده نیستند.

ابعاد ورق های مولتی استایل تابش شاپ به چه صورت است

ابعاد این ورق ها معمولا 120*60 سانتی متر هستند. ضخامت ورق مولتی استایل نیز متفاوت است، اما معمولا یک میلی متر است. این مدل از ورق ها در انواع طلایی، نقره ای، خش دار، آینه ای در بازار یافت می شوند و می توانند به صورت ساده و چسب دار باشند که با توجه به نوع کاربرد انها، این مشتریان هستند که انتخاب می کنند.
زمانی که فرآیند حکاکی روی این ورق انجام شود، سطح مورد نظر با توجه به جنس روکش، تغییر رنگ خواهد داد. بعد از حکاکی، رنگ زمینه سیاه شده که این موضوع به علت مغزی ورق سیاه است.

با انواع ورق مولتی استایل تابش شاپ آشنا شوید

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، ورق های مولتی استایل تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند. این ورق ها در الگوهای مختلف به شکل مسطح، برجسته، لوکس و سه بعدی در انواع رنگ ها به فروش می رسند.

مولتی استایل طلایی

طلایی رنگ جذابی است که در بیشتر دکوراسیون ها به کار می رود برای ساخت انواع لوح، فضاهای داخلی و خارجی از ورق های مولتی استایل طلایی استفاده می کنند. ورق های مولتی استایل از خانواده ورق پلکسی هستند و هر دو از مواد پلیمری به وجود می ایند.
ورق های مولتی استایل تابش شاپ همانطور اکه از نام آنها مشخص است، برای استایل و تزئینات استفاده بی کرانی دارند. به همین دلیل است که مقاومت بالایی ندارند، اما ورق های پلکسی گلاس بسیار خشک هستند و انعطاف پذیری خوبی نیز ندارند.


 ورق مولتی استایل

مولتی استایل خش دار

از معروف ترین انواع این ورق ها، مولتی استایل خش دار است. علت نام گذاری این ورق همانطور که از نام آن مشخص است، به دلیل خش هایی است که روی آن دارد. این خش ها در طرح های زیبا و شیکی نقش بسزایی دارند.
از ورق های مولتی استایل خش دار برای فضاهای مدرن و دکوراسیون های مختلف استفاده می کنند. این ورق ها در انواع خش دار طلایی و نقره ای به وجود می آیند. همچنین برای ساخت انواع گیفت ها، لوح ها این ورق های خش دار حرف اول را می زنند.
این ورق ها به اندازه سایر ورق ها نمی توانند انعکاس نور از خود ایجاد کنند و به همین دلیل در فضاهایی که در معرض تابش نور مستقیم هستند، گزینه مناسبی نیستند.

مولتی استایل براق

از دیگر ورق های مولتی استایل تابش پرطرفدار می توان مولتی استایل براق اشاره کرد. این ورق ها نور را به خوبی منعکس می کنند. برای لوح ها یا سطوح بیرونی هدایا این ورق ها کاربرد زیادی دارند. این محصولات در دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک نیز به کار می روند.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28734
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید