امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین محصولات برقی ساختمان (کرکره برقی، جک برقی)


1401/07/27
کد خبر : 26620
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

این نوع از جک های درب ورودی آهنی در نمونه های داخلی و خارجی در بازار موجود می باشد و شما بسته به نیاز خود می توانید این جک ها را خریداری و نصب نمایید. لازم است بدانید قبل از خرید جک برقی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر جک با توجه به میزان توانمندی که دارد می تواند در یک مکان مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثل یک جک درب پارکینگ تنها برای میزان تحمل دربی با ۲۰۰ کیلو ساخته شده است و در صورتی که میزان فشار وارد شده به این جک ۴۰۰ کیلو باشد قطعا نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.



جک بازویی یک قسمت از جک برقی می باشد که می تواند در پایین درب یا بالای درب یا حتی در وسط درب نصب شود و وظیفه آن نیز این است که انرژی الکتریکی گرفته شده را به انرژی مکانیکی تبدیل کنید به عبارت دیگر جک بازویی ظیفه تبدیل جریان الکتریکی را به جریان مکانیکی برای حرکت درب را بر عهده دارد .  جک درب اتوماتیک پارکینگ در برند ها و سایز های مختلفی توسط شرکت ایمن صنعت قابل نصب می باشد در صورتی که نیاز به نصب این نوع از ابزار داربد می توانید با شمارهای مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند ، لازم به ذکر می باشد لیست قیمت جک درب پارکینگ به علت نوسانات قیمت ارز از وب سایت برداشته شده است .

جک برقی چیست؟

از زمانی که انسان دانست برای حفظ امنیت خود و محل زندگی خود نیاز به چیزی دارد که مانع از ورود افراد غیر مجاز شود، درب را اختراع کرد. ازآن روز درب ها تغییراتی داشتند اما نه چندان تغییرات بنیادی. جسمی که از چوب یا آهن فلزی است و روی لولایی میچرخد و قفل دارد. با گذشت زمان و فاصله پیدا کردن درب خروجی از محل زندگی و خانه، کم کم نیاز به آیفون پدید آمد. تا بتوان از راه دور درب را باز کرد. با به وجود مفاهیمی مثل پارکینگ و درب پارکینگ این سوال برای مخترعین پیش آمد که آیا هر بار باید از ماشین پیاده شد و درب را باز کرد؟ این گونه بود که جک برقی جای دست انسان را گرفت و درب را برایش باز کرد. اساس کار این جک ها در کل ساده است. فرمانی به جک داده می شود. و جک با کشیدن خود ( مانند ماهیچه انسان ) درب را باز میکند و بالعکس. در واقع جک برقی نه تنها جای دست انسان بلکه مانند دست انسان نیز عمل می کند.



جک پارکینگی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ چه جک پارکینگی مناسب است؟ بهترین مارک جک درب پارکینگ کدام است؟ از میان برندهای جک پارکینگ سوزوکی ، بتا، کویه ، دنا، سیماران و درکا کدام بهتر است ؟ استفاده از درب های اتوماتیک در پارکینگ ها و  همچنین اماکنی مانند: منازل، ادارات، شرکت ها، مغازه ها و… به امری متداول تبدیل شده است. این درب ها، از اجزای مختلفی ساخته می‌شود که یکی از آن ها جک می باشد؛ کار و وظیفه ی جک در درب پارکینگ، باز و بسته کردن آن است. این کار به وسیله ی یک ریموت و زدن دکمه، به طور کاملاً اتوماتیک انجام می گرد. به همین دلیل در همه محصولات فاکتور سرعت و ایمنی در نظر گرفته می شود . این جک به صورت مکانیکی یا هیدرولیکی بر روی درب نصب می شود و دارای سنسور می باشد . این جک ها انواع مختلفی دارد.

از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند. اولین راهنمایی و نکته ای که در خرید کرکره اتوماتیک باید به ان توجه کرد مرغوب بودن تیغه ها می باشد که باید دقت شود تا از تیغه هایی که از ضایعات الومینیوم ساخته شده اند استفاده نشود زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل و سروصدای زیاد هنگام عملکرد می شود. پس اگر کسی پیشنهاد قیمت کرکره برقی پایین تری به شما داد بدانید که ممکن است تیغه ها مرغوب نبوده و یا سبک باشند که سبک بودن هم باعث فرورفتگی در اثر ضربه می شود. مهمترین مزیت کرکره برقی ریموتی فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از نیروی کمتر است. شما می توانید باز یا بسته شدن کرکره برقی را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید. فقط با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید.



موتور کرکره برقی توبولار (مزایا و معایب)

این سیستم از یک موتور استوانه ای شکل با طول حدود ۵۰ cm استفاده می کند که از یک طر ف شفت ، داخل شده و به وسیله پیچ به آن محکم و ثابت می شود. چرخش بخش متحرک موتور شفت را به گردش در می آورد و باعث جمع شدن تیغه ها به دور شفت یا باز شدن آنها می شود . با توجه به محدودیت فضای موتور ، این نوع کرکره برای درب های با مساحت کوچک یا متوسط استفاده می شود.
موتور های تیوبلار بدون شک پر استفاده ترین نوع موتور در کرکره برقی ها می باشد و دارای محبوبیت زیادی بین نصابان کرکره است. علت نام گذاری آن به این نام ، شکل لوله ای آن است. یکی از دلایل محبوبیت این نوع موتور کرکره برقی ، نصب آسان است که می توان با توجه به وزن تیغه کرکره برقی ، موتور مناسب را استفاده کرد. این موتور ها در وزن های ۳۰، ، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۲۳۰ و ۳۰۰ کیلوگرم موجود است.که پیشنهاد می شود در مواردی خاص به توصیه فروشنده چنانچه ابعاد و وزن کرکره برقی به حدی باشد که موتور ۳۰۰ نیوتن قابل استفاده باشد از موتور ساید ۳۰۰ بهره گیریم. باید توجه داشت که تاج و آداپتور در موتور های مختلف با هم متفاوت است با استفاده از یک شافت گرد یا هشت ضلعی (بسته به تاج آداپتور و موتور) به راحتی قابل نصب می باشد.
برای ابعاد تا حدود ۱۳ متر مربع از موتور توبولار استفاده می شود که شامل توبولار ۱۴۰،۱۲۰،۱۰۰،۸۰،۶۰،۳۰ نیوتن می باشند.هر چه موتور قوی تر باشد سرعت ان هم مقداری کمتر  می شود
 کرکره برقی شفاف یا شیشه ای پلی کربنالت ، بعد از کرکره آلومینیومی پرکاربردترین نوع تیغه کرکره برقی است که به وفور جهت انواع کرکره برقی پارکینگ، مغازه، پنجره و... مورد استفاده قرار میگیرد. گاهی افراد به این نوع کرکره، کرکره برقی شیشه ای می گویند ولی بدنیست که بدانیم در تولید این نوع تیغه کرکره برقی از شیشه استفاده نشده است بلکه مواد اولیه آن کامپوزیت بسیار مستحکم و مقاوم نانو پلی کربنات می باشد. کرکره برقی شفاف پلی کربن دارای تاییدیه امنیتی پلیس پیشگیری می باشد و استحکام آن به مراتب بالاتر از کرکره برقی آلومینیومی و گالوانیزه است لذا به آن کرکره برقی ضد سرقت نیز می گویند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26620
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید