امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

بهترین ماسک مو ( ویتامینه مو) دنیا


1401/07/27
کد خبر : 25782
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 22 نفر

واقعا بهترین ماسک مو کدومه؟
اصلا چطوری میشه تشخیص داد؟
ماسک مو یا همون ویتامینه مو چی هست؟
مصرفش الزامیه؟
در این نوشتار سعی میکنم به سادگی و خیلی سلیس به این سوالات پاسخ بدم!

اول از همه بررسی کنیم ماسک مو چی هست؟

ماسک مو ها یا همان ویتامینه مو گروهِ محصولاتی هستند که علاوه بر نرم کنندگی ،خاصیت درمانی و التیام بخشی و تغذیه کردن مو ها را دارند، یعنی در عین حال که موهای شما کاملا نرم و صاف میشه و به راحتی شونه میشه، کاملا آبرسانی میشه و با مواد معدنی و ویتامین ها و روغن های ارزنده تغذیه میشه!
پس صرفا نقش نرم کنندگی نداره و اثر درمانی داره به خصوص برای موهای آسیب دیده بسیار التیام بخش و تسکین دهنده خواهد بود!
ماسک مو، ساقه ی مو های شما رو آبرسانی میکنه و وقتی خشکی مو بر طرف بشه بسیاری از مشکلات مو از جمله مهمترین اون ها -موخوره- برطرف میشه!


ماسک مو محصولی هست که برای ساقه ی مو طراحی شده و مصرفش روی ریشه بی اثره و در برخی موارد دیده شده که ریشه موها رو چرب میکنه!

ماسک موها به طور کلی به ۲ گروه با آبکشی و بدون آب کشی تقسیم میشن:
ماسک موهای با آب کشی داخل حمام استفاده میشن و حتما نیاز به آبکشی دارن
ماسک موهای بدون آبکشی که به آن ها کِرِمِ مو هم گفته میشه، بیرون از حمام و روی موهای نمناک استفاده میشن و دیگه نیاز به آب کشی نداره
اگر از ماسک های داخل حمام استفاده میکنید یادتون نره که بعد از مصرف ماسک حتما 3 الی 5 دقیقه مکث کنید تا مواد آلی و معدنی به داخل تارهای مو نفوذ کنند بعد موهاتو نو آب کشی کنید در غیر این صورت ( اگر بلافاصله ،بعد از مصرف آبکشی کنید)ماسک مو مثل نرم‌کننده عمل میکنه و اثر درمانی اون کمرنگ میشه!
از لحاظ برتری هیچ کدوم بر اون یکی ارجحیت نداره! و این فقط و فقط سلیقه و عادات مصرفی شماست که تعیین میکنه کدوم رو استفاده کنید.
البته ناگفته نمونه، تجربه نشون داده مصرف کننده، معمولا با محصولاتی که از روی مو شسته میشه، حسّ بهتری داره و این گروه از محصولات (با آبکشی) پُر طرفدار ترند!
در برخی از مقاله ها و یا ویدئو ها در اینستاگرام به اشتباه گفته میشه ماسک موهای داخل حمام صرفا برای نرم کنندگی مو هستند و برای راحت تر شانه شدن موها ، من اینجا به شما میگم که این حرف صد در صد اشتباهه، ماسک مو ها چه داخل حمام ، چه خارج حمام برای تقویت، درمان ، و التیام موهای آسیب دیده طراحی شدن و اون نرم کننده هست که صرفا نقش باز کردن گره ها و نقش راحت تر شانه شدن مو ها رو داره و مصرف محصولاتی که صرفا نرم کننده هستند اصلا توصیه نمیشه و در ادامه مطلب حتما بهتون میگم چرا!!!!

مصرف ماسک مو الزامیه؟

۱-گذر زمان‌و بالاتر رفتن سن
۲-تغییرات هورمونی به خصوص در بانوان
۳-شرایط محیطی (آلودگی هوا ، اشعه خورشید، کیفیت آب مصرفی،....)
۴-از همه مهمتر عوامل شیمیایی مثل رنگ و دکلره و ...

از جمله عواملی هستند که روی سلامت و کیفیت موهای ما تاثیر میگذارند و نهایتاً منجر میشوند موها:
خشک و شکننده
پُر از وِز و گِره
کدر و بد رنگ
مبتلا به موخوره
شوند و همچنین شانه کردن موها دردناک و حالت پذیری موها به سختی انجام شود!!!

وقتی مو بر اثر این عوامل دچار آسیب میشه دیگه نمیتونه رطوبت رو داخل خودش حفظ کنه و تبدیل به موی ناسالم و آسیب دیده ای میشه، کدر میشه، بد حالت میشه، دیگه رشد نمیکنه..... و بسیار روی جذابیت و شا‌دابیِ چهره تاثیر میگذاره !
پس مصرف محصولات مُکَمِلِ آبرسان برای موها دیگه یه انتخاب نیست و یک ضرورت هست.


البته باید به یاد داشته باشیم که مصرف محصولاتی از برندهای معتبر و با کیفیت میتونه موهای ما رو در روند درمان قرار بده و اگر از برند های غیر معتبر استفاده بشه آسیب بیشتری متوجه موها میشه!
ماسک مو جلبک از جمله ویتامینه های پُر طرفداری هست که بین مصرف کنندگان اعتبار بالایی داره و یک آبرسان حرفه ای به شمار میره و مصرف اون موخوره رو از بین میبره و درخشندگی ویژه ای به مو ها میده!
یک درمان بی نظیر برای موهای آسیب دیده ی شماست!

از نرم کننده استفاده نکنید!

نرم کننده ها صرفا موی شما رو آماده میکنند برای راحت تر شانه شدن و اثر التیام بخش و درمانی ندارند و اثر آنها بعد از مدت کوتاهی از بین میرود و مو دوباره به حالت خشک و شکننده خودش بر میگرده
و چون فاقد مواد آلی و معدنی و تقویتی هستند بعد از مدتی استفاده مو به حالت پژمرده و بی حال در می آید چون با مواد با ارزشمند، تغذیه نشده و صرفا موی شما رو نرم کرده!
با مصرف پی در پی نرم کننده ها شما بعد از هر بار مصرف، دفعه بعد به میزان بیشتری نرم کننده احتیاج دارین تا اون اثر و نتیجه رضایت بخش برای شما حاصل بشه که البته نتیجه ی موقتی هست و زود گذره!



تشخیص ماسک موی خوب و با کیفیت از ماسک موی بی کیفیت!!!

در تولید ماسک مو هر چه از مواد اولیه با کیفیت تری استفاده شده باشد محصول نهایی با کیفیت تری خواهیم داشت معمولا ماسک موهای ارزنده بافتی سبک و لطیف دارند و بعد از استفاده حس سبکی و لطافت زیادی به مو ها میدهند و موها مانند ابریشم بدون وز و آشفتگی و گره خواهد بود و مو ها حسّ حریر گونه ای پیدا خواهند کرد و اثر سبکی نرمی و لطافت تا حمام بعدی با شما خواهد بود!
ولی در مورد ماسک هایی که از کیفیت پایین تری برخوردارند، خود ماسک دارای بافتی سنگین میباشد و بعد از استفاده، موها کمی حالت سنگین پیدا میکنند و حس لطافت کمی که ایجاد میشود بعد از مدت کوتاهی از بین میرود و مو دوباره به حالت خشک و وز و آشفته بر میگردد!
ماسک مو جلبک از مواد اولیه کم نظیری تشکیل شده است که از جمله آن ها میتوان به پروتئین ابریشم ، جوانه گندم ، روغن آرگان اشاره کرد که انواع پروتئین باعث استحکام تارهای مو میشوند و باعث حجیم تر و پُرپُشت جلوه کردن تارهای مو میشوند و همچنین روغن آرگان که سرشار از ‌ویتامین E میباشد که یک آنتی اکسیدان (عامل ضدّ پیری) خیلی قوی است.
کربن اکتیو یا همان -زغال فعال- ماده منحصر به فرد استفاده شده در این ماسک مو است که علاوه بر ایجاد ظاهری متفاوت (رنگ تیره ماسک) این ماسک مو را به محصولی بی نظیر و بی رقیب در میان محصولات مشابه تبدیل کرده است!!!
و وجه تمایز این ماسک مو با سایر محصولات مشابه است!
مصرف ماسک مو جلبک رو به شدت توصیه میکنم به موهایی که به حالت آدامسی و کشسانی در آمده اند و همین طور به کسانی که موهای کراتین شده دارند و به دنبال یک ماسک موی با کیفیت برای مراقبت های بعد از کراتین میگردند!!!

کلام آخر:

مو هاتون قاب چهره شماست !!!
و زیبایی سلامت و درخشندگی موها زیبایی شما را چندین برابر میکند و روی جوانی و جذابیت چهره تاثیر بسزایی دارد.
موها مانند تمام اعضای بدن نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند تا با نشاط و جوان بمانند .
مصرف محصولات مکمل و بهداشتی یک انتخاب نیست و یک الزام هست به خصوص برای بانوانی که مدام موهای خود را رنگ و دکلره میکنند.
امیدوارم در این مقاله به سوالات شما در خصوص ماسک مو یا همان ویتامینه مو جواب داده باشم!


گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25782
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید