امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

بهترین مارک لولا آرام بند در سال 2021


1401/07/27
کد خبر : 27679
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

احتمالا بسیاری از شما تجربه چنین مسائلی را داشته‌اید و در پی رفع سریع این مشکل‌ها برآمده‌اید. برای جلوگیری از برخورد درب کابینت به بدنه یا رفع صدای بازوبسته شدن آن‌ها می‌توان از لولا آرام‌بند استفاده کرد. یراق‌آلاتی که آرامش را به درب کمدها بازمی‌گردانند و عمر کابینت را افزایش می‌دهند.

با ما همراه باشید تا در این یادداشت سری به کاربرد آرام‌بندهای کابینت و بهترین مارک لولا آرام بند بزنیم و گزینه‌های متعدد را بررسی کنیم.

 

مزایا و کاربردهای آرام‌بند کابینت

آرام‌بند یک خانواده یراقی است که به سهولت حرکت درب ساختمان، کابینت و کمد کمک می‌کند. لولا آرام‌بند یکی از یراق‌آلات این مجموعه است که در صنعت ساخت کابینت کاربرد بسیاری دارد. این لولا‌ها باعث می‌شوند تا کابینت‌هایی با عمر طولانی‌تری داشته باشید.

در واقع، لولا آرام‌بند درب کابینت سرعت بازوبسته شدن درب را تنظیم می‌کند، در نتیجه مواقعی که ممکن است درب را بدون حوصله یا با عجله ببندید، این آرام‌بند از برخورد شدید درب با بدنه جلوگیری خواهد کرد. همچنین با نصب آرام‌بند فشار از روی پایه لولا برداشته می‌شود. این سبب خواهد شد تا پیچ لولاها تحت فشار نباشند و در نتیجه، استحکام و ثبات خود را از دست ندهند.

 

 

زمانی که از نصب آرام‌بند بر روی لولا مطمئن شدید، درب با صدای گوش‌خراشی به چارچوب برخورد نمی‌کند، در اثر کار بازوبسته کردن زیاد درب‌ها پیچ لولا شل نخواهد شد و علاوه بر افزایش طول عمر کابینت‌ها، سایر یراق‌آلات درب نیز مقاوم و مستحکم خواهند بود. البته این ویژگی‌ها اغلب در صورتی در دسترس هستند که بهترین مارک لولا آرام بند را خریداری کنید و از نمونه‌های فیک و بی‌کیفیت بپرهیزید.

 

در عوض، بهترین لولا آرام‌بندها آن‌هایی هستند که از استیل ضدزنگ برخوردارند. این متریال نه‌تنها مقاومت زیادی در مقابل هوا و سایر مواد دارند، بلکه در طولانی‌ مدت آسیبی نمی‌بینند و ضدضربه نیز هستند؛ در نتیجه نیازی نیست تا نگران استهلاک سریع  لولا آرام‌بند کابینت‌ها باشید.

 

بهترین مارک آرام بند کابینت

لولا آرام‌بندها بسته به اینکه تولید چه شرکت و برندی هستند، ممکن است در میزان مقاومت و نوع عملکرد تفاوت‌هایی داشته باشند. متریال به‌کاررفته در هر کدام از این لولاها امکان دارد از مقدار سختی متفاوتی برخوردار باشد. به همین علت، ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از آنکه این یراق‌آلات کاربردی را خریداری کنید، با بهترین مارک لولا آرام بند آشنا شوید و سپس با ارزیابی عملکرد آن‌ها، تصمیم آگاهانه‌تری بگیرید‌.

در ادامه، می‌خواهیم ۶ کمپانی معتبر از بهترین برند آرام بند درب کابینت را معرفی کنیم و وجه تمایز هر یک را شرح دهیم.

 

1.  برند سارو (saro)

یکی از بهترین لولا کابینت در عرصه کابینت‌سازی، محصولات برند سارو است. سارو یک کمپانی چینی بوده که در سال ۱۹۶۵ تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه درب و کابینت و یراق‌آلات آن‌ها آغاز کرد. این برند معتبر همواره در تمام تولیدات خود تلاش کرده است تا کیفیت و زیبایی را در هر محصولی به خریداران نشان دهد‌. در واقع، ظرافت به کاررفته در هر یراق به اندازه‌ای مهم است که کیفیت عملکرد آن‌ اهمیت دارد. شاخصه مهم یراق‌آلات سارو ضدضربه بودن و استحکام آن‌ها است، به‌گونه‌ای که در برابر هر گونه آسیب مقاوم و بادوام هستند. به همین علت، دقیقا همان انتخابی به شمار می‌روند که به دنبالش هستید.

 

 

آرام‌بندهای سارو علاوه بر آنکه نصب بسیار آسانی بر روی کابینت دارند، امکان بازوبسته کردن درب را در زاویه‌های مختلفی فراهم می‌کنند. از طرف دیگر، با لولا آرام‌بندهای این برند کمترین میزان صدمه به درب کابینت و بدنه آن وارد می‌شود؛ در حالی که می‌توان درب را در زاویه‌های ۴۵ الی ۱۱۰ درجه باز کرد. فیکس کردن این یراق‌آلات بر روی کابینت آشپزخانه دوام سایر بخش‌ها را افزایش می‌دهد و از فرسایش و امکان استهلاک دیگر ابزارآلات یراقی جلوگیری می‌کند.

 

2. برند اوتلاو (otlav)

راهی به سوی کمال؛ این شعاری است که برند ایتالیایی اوتلاو برای خود برگزیده و نحوه عملکرد خود را در آن نشان می‌دهد. شاید بپرسید که این به چه معناست؟ اوتلاو یکی از تخصصی‌ترین برندهای تولیدکننده یراق‌آلات کابینت به شمار می‌رود. برندی با صدها کارشناس و تیم تحقیق و توسعه متخصص که در طول تمام سال‌های فعالیت، به سوی کیفیت بهتر پیش رفته‌اند.

سال ۱۹۵۶ نقطه شروع و تاسیس برند اوتلاو است. در طی این مدت سابقه کاری، تولیدات این برند در نهایت کیفیت، زیبایی و عملکرد مناسب بوده‌اند. از مشخصات مهم لوازم یراقی این کمپانی ایتالیایی می‌توان به ضدزنگ بودن، دارای دوام طولانی مدت، قابلیت تنظیم در زوایای مختلف، بهبود عملکرد درب کمد و کابینت و جلوگیری از فرسوده شدن سایر یراق‌آلات اشاره کرد.

 

3. برند فانتونی (fantoni)

در زمره بهترین مارک لولا آرام بند باید از نام برند فانتونی یاد کنیم. فانتونی یک کمپانی مطرح ایتالیایی است که به ظرافت و طراحی محصولات خود بسیار اهمیت می‌دهد. نکته مهم درباره این تولیدکننده مطرح آن است که اکثر لوازم یراقی آن تحت لیسانس و توسط یک شرکت معتبر چینی تولید و عرضه می‌شوند.

وجه تمایز محصولات برند فانتونی همانطور که گفتیم، طراحی زیبای آن‌ها است. لولا آرام‌بندهای این مارک دارای پایه‌ای کلیپسی و سه جهت رگلاژ هستند؛ به این معنی که برای رگلاژ می‌توان آن‌ها را به جلو و عقب، بالا و پایین و چپ و راست چرخاند.

همچنین از دیگر قابلیت‌های تولیدات یراقی این شرکت می‌توان به جلوگیری کردن از شل و ناکارآمد شدن پیچ‌های نگهدارنده لولا و امکان باز شدن درب کابینت در زوایای مختلف اشاره کرد. آرام‌بند کابینت فانتونی از مقاوم‌ترین متریال‌ها ساخته می‌شود؛ به طوری که با خرید و نصب آن‌ها می‌توانید تا طولانی مدت از صدای نامطلوب درب کابینت و یا برخورد محکم آن به چارچوب در امان باشید.

 

4. برند بلوم (blum)

در زمینه تولید انواع لولا آرام بند درب کابینت به نامی برمی‌خوریم که از کشور اتریش برخاسته است. برندی مطرح و صاحب‌نام به نام بلوم که در صنعت یراق‌آلات خود را به اثبات رسانده و محصولاتش را به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌کند.

 

 

نصب لولا آرام‌بند برند بلوم هیچ‌گونه آسیبی به درب کمد و کابینت وارد نمی‌کند. در عوض، نحوه عملکرد آن‌ها را چندین مرتبه بهبود می‌بخشد. می‌پرسید چرا؟ به این دلیل که باعث بازوبسته کردن آسان‌تر درب خواهد شد، هر گونه صدای اضافی درب کابینت و کمد را از میان برمی‌دارد و حتی اگر شما درب را محکم به بدنه بکوبید، این آرام‌بندها از چنین ضربه‌ای جلوگیری خواهند کرد.

در کنار این، با لولا آرام‌بندهای کمپانی بلوم درب را در زوایای مختلفی باز کنید و با هر درجه‌ای که مایل هستید، به تنظیم آن بپردازید. علاوه بر تمام این مزیت‌ها، وجه شاخص دیگری در محصولات بلوم مشاهده می‌شود و آن امکان فعال کردن آرام‌بند یا غیرفعال کردن آن است. هر گاه تمایل داشته باشید، می‌توانید مکانیزم آرام‌بند را فعال کنید یا قابلیت به‌کارگیری آن را غیرفعال سازید.

 

5. برند روبرتو (roberto)

یکی دیگر از بهترین مارک لولا آرام بند درب کابینت برند روبرتو است. این برند از مطرح‌ترین کمپانی‌ها در زمینه یراق‌آلات کابینت کمد مانند دستگیره و لولا آرام بند است. این شرکت همانند دیگر برندها به ظرافت آنچه که تولید می‌کند، بسیار اهمیت می‌دهد.

وزن لولاهای این کمپانی بسیار کم است و فشاری به درب کابینت وارد نمی‌کند. فنرهای لولا آرام‌بند روبرتو بسیار قوی هستند و پیچ تنظیم این آرام‌بندها امکان بازشدن درب را از ۴۵ تا ۱۱۰ درجه به مشتریان خواهد داد. دوام و استحکام لولاهای برند ایتالیایی بسیار زیاد است و همچنین باعث عمر طولانی‌تر درب و دیگر لوازم یراقی کابینت خواهد شد.

 

6. برند هفله (hafele)

این‌بار می‌خواهیم به سراغ محصولات ممتاز هفله برویم. ضربه‌گیر، لولا پاشنه، لولا آرام‌بند و انواع ریل کابینت و کمد از محصولات این شرکت به شمار می‌روند. لولاهای هفله که قابلیت کنترل حرکت درب را دارند، از متریال‌های ضدزنگ و باکیفیتی ساخته می‌شوند؛ به همین دلیل است که امکان استفاده از آن‌ها برای سال‌های متمادی وجود دارد‌. از این متریال‌ها می‌توان به استیل، نیکل، برنز و کروم اشاره کرد.

یکی از وجوه متمایز محصولات هفله تنوع آن‌ها به‌خصوص در مدل‌های طراحی شده است. این برند همواره به رضایت مشتری توجه ویژه‌ای دارد و از برترین طراحی‌ها در ساخت لولاهای خود استفاده می‌کند.

نصب لولا آرام‌بند برند هفله باعث اتصال قوی درب کابینت و امکان آسان بازوبسته شدن آن می‌شود. از طریق این نوع لولاها، درجه باز شدن درب تنظیم خواهد شد و از هر گونه ضربه درب به دیواره‌ها و چارچوب کابینت جلوگیری به عمل می‌آورد.

نتیجه‌گیری

امیدواریم تا اینجای یادداشت با ما همراه بوده باشید. در مقاله‌ای خواندیم، درباره بهترین مارک لولا آرام بند صحبت کردیم. لولاهای آرام‌بند لوازم یراقی هستند که بر روی درب کابینت و کمد نصب می‌شوند. این محصولات می‌توانند حرکت درب را کنترل کرده و از فرسودگی کابینت و لوازم آن جلوگیری کنند. لولا آرام‌بندهایی که معرفی کردیم، نمونه بهترین یراق‌آلات موجود در بازار هستند‌؛ به همین علت بهترین همنشین برای آرام کردن سرعت درب کمد و کابینت منزل شما به حساب می‌آیند. 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27679
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید