امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین لوازم شماره دوزی را از کجا تهیه کنیم؟


1401/07/27
کد خبر : 28413
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
خرید لوازم شماره دوزی، هنری برای جان بخشیدن به لباس‌های شما

شماره دوزی هنری بسیار شبیه به کوبلن دوزی، گلدوزی و یا سوزن دوزی بوده که بر روی نوع خاصی از پارچه‌ها (پارچه‌های سوراخ‌دار) انجام می‌شود. پارچه‌هایی که پروسه دوخت بر روی پارچه را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

اقلام مورد نیاز برای شماره دوزی

پیش از اقدام به خرید لوازم شماره دوزی، آشنایی با اقلام مورد استفاده در این هنر رنگارنگ و همچنین تنوع در آن‌ها می‌تواند به خرید هرچه بهتر شما کمک کند.

نخ کوبلن، وسیله‌ای برای پیاده سازی طرح مورد نظر شما بر روی پارچه

نخ کوبلن یا همان نخ dmc یکی از اقلام بسیار پرکاربرد در هنر شماره دوزی است که شما می‌توانید بسته به طرح مدنظر خود و رنگ پارچه‌تان، اقدام به خرید کد رنگ‌های مختلفی از آن کنید.

کارگاه شماره دوزی، وسیله‌ای برای ثابت نگه داشتن طرح بر روی پارچه

کارگاه‌ها، اشکال دایره‌ای شکلی هستند که حالت ژله‌ای دارند. این وسایل در ابعاد و سایزهای مختلفی ساخته و روانه بازار می‌شوند که شما می‌توانید بسته به سایز طرح انتخابی خود، اقدام به خرید آن‌ها کنید.

الگوی شماره دوزی و دیگر اقلام مورد نیاز

الگو در واقع همان طرح موردنظرشماست. طرحی که بر روی خانه‌های شطرنجی قرار گرفته شده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. سوزن، قیچی و ماژیک پارچه نیز از دیگر اقلام مورد نیاز برای هنر شماره دوزی هستند.

دوزی گل: مرجع خرید وسایل شماره دوزی

دوزی‌گل، فروشگاهی برای خرید و آموزشگاهی برای یادگیری

دوزی گل یک خرازی آنلاین برای خرید لوازم شماره دوزی و وسایل مورد نیاز برای خیاطی، سوزن دوزی، گل دوزی و ... است. فروشگاهی که در آن، اقلام موردنظر شما با تنوع بسیار زیادی در جنس، رنگ، مدل، قیمت و ... دیده می‌شوند. تنوعی که دست شما را برای انتخاب باز نگه داشته و به هیچ وجه شما را محکوم به یک انتخاب اجباری نمی‌کند. کافی است به قصد خرید یکی از اقلام مورد نیاز خود وارد این خرازی آنلاین شوید تا تحت تاثیر تنوع بسیار بالای وسایل موجود در آن، قرار بگیرید.

آموزش های دوزی گل

در کنار ارائه اقلام مورد نیاز شما، دوزی گل اقدام به ارائه آموزش‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگونی همچون گلدوزی به هنرجویان خود کرده است. آموزش‌های آنلاینی که در سه سطح مختلف مقدماتی، حرفه‎ای و جامع برای یادگیری هنرجویان و همچنین ورود حرفه‌ای آن‌ها به دنیای کسب‌وکار تدوین شده‌اند. کلیه محتواهای آموزشی تهیه شده توسط دوزی گل با کیفیت بالا و در یک زاویه مناسب، فیلمبرداری شده اند به صورتی که جای هیچ‌گونه علامت سوال و یا ابهامی را در ذهن هنرجویان باقی نگذارند. در کنار تمامی موارد گفته شده، برای هریک از این دوره‌ها و با هدف پاسخگویی به کلیه نیازهای آموزشی شما، پشتیبانی آنلاین نیز درنظر گرفته شده است. به این معنا که شما بلافاصله بعد از خرید دوره، در یک گروه واتساپی عضو می‌شوید و در این گروه شما قادر خواهید بود تمام سوالات مطرح شده در طول دوره را با مدرس خود درمیان بگذارید. سوالاتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین حالت پاسخ داده می‌شوند.

مجله‌های آموزشی دوزی گل را از یاد نبرید

بخش دیگری از سایت دوزی گل، به قسمتی به نام "مجله آموزشی" اختصاص داده شده است. بخشی که در آن به ارائه محتواهای آموزشی مختلف درباره موضوعات گوناگونی همچون یادگیری دوخت گل آفتابگردان، آموزش دوخت رز عنکبوتی، آموزش گام به گام گلدوزی، کسب درآمد از طریق گلدوزی، آموزش دوخت انواع گلدوزی با دست و ... صحبت شده است.

وارد سایت دوزی گل شوید و برای کسب اطلاعات جامع تر با ما در ارتباط باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28413
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید