امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین قیمت کولر گازی و اسپلیت سامسونگ


1401/07/27
کد خبر : 28278
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر



کولر های گازی امروزه به یکی از پر کاربرد ترین وسایل سرمایشی تبدیل شده اند، در حالت کلی کولرهای گازی در سه دسته به شکل زیر وجود دارند:
•    کولرگازی های پنجره ای
•    کولر گازی های قابل حمل یا پرتابل
•    کولر گازی دو تکه ای یا در اصطلاح اسپلیت که دارای دو پنل داخلی و خارجی می باشد.
هر کدام از کولر گازی های گفته شده خود نیز به چندین مدل مختلف مانند داکتی یا همان کانالی، زیر سقفی، ایستاده، کاستی و دیواری تقسیم بندی می شوند. داکتی رایج ترین مدل اسپلیتی است که امروزه در اکثر منازل و فروشگاه ها مشاهده می کنید. برای خرید کولر های گازی با کیفیت بالا وقیمت مناسب می توانید به سایت ادی کالا مراجعه کنید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت ادی کالا و کولرهای گازی در ادامه همراه ما باشید.


بهترین قیمت کولر گازی

خرید کولر گازی سامسونگ

یکی از پر فروش ترین مدل های اسپلیت، کولرگازی های برند سامسونگ می باشند. برای خرید کولر گازی سامسونگ از سایت ادی کالا می بایست به مواردی که در زیر گفته می شود توجه داشته باشید، چرا در صورت عدم توجه به موارد زیر ممکن است انتظارت شما بر آورده نگردد.
•    متراژ محیط: از آن جایی که کولر های گازی سامسونگ دارای مدل های مختلفی می باشد بنابراین در صورت انتخاب نادرست ممکن است آن کارایی که انتظار دارید از اسپلیت ببنید بر آورده نگردد. برای هر متراژی یک مدل خاص می بایست استفاده شود برای مثال نمی توان از مدل های 3000 برای یک مکان کوچیک بهره گرفت، چرا که توانایی چنین اسپلیت هایی در خنک کردن محیط بسیار بالا بوده و می بایست در محیط هایی با مسافت زیاد استفاده شوند.
•    آب و هوا: آب و هوا و دمای منطقه ای که در آن زندگی می کنید نیز در انتخاب انواع اسپلیت تاثیر گذار است. برای مناطقی با آب و هوای بسیار گرم می بایست از مدل هایی چون 26000 استفاده کنید و برای مناطق کوهستانی معمولا مدل های 16000 نیز مناسب می باشند. توجه داشته باشید که برای مناطق بسیار سرد می توان از خاصیت گرمایشی آن نیز استفاده کرد. علاوه بر این در صورت استفاده از کولر های گازی در بوتیک ها و مکان های این چنینی نیز می توان از خاصیت گرمایشی این دستگاه در فصول سرد سال نیز بهره گرفت.

Samsung

سامسونگ یک کمپانی چند ملیتی است که در سال 1938 در کشور کره جنوبی تاسیس گردید. این کمپانی از جمله بزرگترین کمپانی های موجود در کره می باشد که بر روی رشد اقتصادی کشور کره تاثیرات بسیار زیادی گذاشته است. این شرکت یکی از ابر قدرت ها در زمینه ساخت لوازم خانگی و برقی می باشد.
بخش تولید تهویه مطبوع کمپانی سامسونگ یکی از بخش ها پر فروش این کمپانی بزرگ است که سالیانه تعداد زیادی از اسپلیت های دو تکه آن به سراسر دنیا عرضه می گردد. در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت کولر های گازی فعالیت دارند اما بهترین آن ها کمپانی سامسونگ می باشد. برای خرید اسپلیت های برند سامسونگ با قیمت بسیار مناسب می توانید به سایت ادی کالا مراجعه کنید.
سایت ادی کالا یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که محصولاتش دارای قیمتی مقرون به صرفه می باشند. برای خرید محصولاتی با کیفیت که دارای گارانتی پس از فروش  می باشند، می توانید از طریق سایت ادی کالا اقدام کنید.


 بهترین قیمت کولر گازی

کولر گازی 12000 سامسونگ

کولر های دو تکه سامسونگ در سال 2019 میلادی به بازار عرضه شدند و از این مدل اسپلیت هم می توان به عنوان وسیله سرمایشی هم به عنوان وسیله گرمایشی بهره گرفت. قسمت کمپرسور کولرهای گازی 12000 سامسونگ می توانند تا دمای 63 درجه سلسویس را تحمل کند. به علاوه قسمت کندانسور کولر گازی 12000 سامسونگ قادر به تحمل دمای 15- درجه سلسیوس می‌باشد.
این مدل از کولر گازی های شرکت سامسونگ برای مناطق گرم و خشک مناسب است. گاز مورد استفاده در این کمپرسور این کولر مبرد R 410 A بوده و وزن آن 960 گرم می باشد. مدار دیجیتال پیشرفته اینورتر یکی از مهم ترین اجزای نصب شده بر روی اسپلیت سامسونگ است، این مدار دیجیتالی قادر به ایجاد دوری ثابت برای موتور کولر بوده که باعث جلوگیری از استارت خوردن کمپرسور اسپلیت می گردد. این قابلیت باعث می شود کمپرسور با دور بسیار کمی کار کند، به این حالت موتور اسپلیت standby می گویند. مصرف برق این اسپلیت به علت وجود سیستم اینورتر کاملا بهینه هستند.


بهترین قیمت کولر گازی       

کولر گازی 24000 سامسونگ

کولر های 24000 سامسونگ قابلیت گرمایشی و سرمایشی داشته که برای تمام فصول سال مناسب می باشد. البته خاصیت گرمایشی این اسپلیت به گونه ای نیست که برای سرمای بسیار زیادی کاربرد داشته باشد، معمولا خاصیت گرمایشی اسپلیت های 24000 سامسونگ برای منطق گرم مناسب است.
از کولر گازی 24000 سامسونگ می توان در محیط های اداری و همچنین منازل مسکونی استفاده کرد. این مدل از کولر گازی های سامسونگ مانند مدل قبلی که شرح دادیم دارای سیستم اینورتر دیجیتالی است.
این کولر ها معمولا در محیط هایی با مساحت 60 متر مربع به کار می روند. گازی که در این مدل از اسپلیت ها از گاز R-410A استفاده می کنند که بسیار با طبعیت سازگار می باشند. گاز R-410A دارای نقطه جوش پایینی بوده به همین علت نیز کارایی و توان خنک کنندگی آن بیشتر است، همین مسئله باعث می شود انرژی مصرفی کولر نیز کاهش یابد.
از جمله مفید ترین ویژگی های کولر گازی سامسونگ داشتن فیلتر های بهداشتی است، این فیلتر ها در مسیر جریان باد قرار گرفته و از این رو تمام آلودگی ها و عوامل بیماری زا در پی وزش باد از فیلتر خارج شده و هوایی بسیار تمیز توسط کولر در محیط به گردش در می آید.
ریموتی دستگاه قابلیت تنظیم دما و همچنین حالت های مختلف را از دور برای شما فراهم می کند. ریموت کولر گازی بسیار خوش دست و کوچک بوده و ظاهری زننده ندارد. در کل پنل دیواری که در داخل محیط نصب می شود دارای ظاهری زیبا می باشد.
خرید این مدل کولر اسپلیت نیز از طریق سایت ادی کالا امکان پذیر است، برای این منظور می توانید به وب سایت ادی کالا سر بزنید و با توجه به نیاز خود اسپلیت مناسبی خریداری کنید.
 

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28278
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید