امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین روش رفع گرفتگی لوله های فاضلاب


1401/07/27
کد خبر : 26649
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

خیلی افراد شخصا برای این کار اقدام می کنند و از روش های خانگی برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده می کنند مانند استفاده از تلمبه دستی و یا ریختن اسید در چاه فاضلاب اما اگر متن زیر را بخوانید متوجه می شوید که این روش ها همیشه جواب نمی دهد و حتی ممکن است خطرناک باشد. بهترین کار این است که با یک شرکت لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید. برای اینکه با بهترین روش رفع گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا شوید با ما همراه باشید.

بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب

بعد از تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب روش های زیادی برای برطرف کردن آن وجود دارد. اما کدام بهتر است؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم خودتان دست به کار نشوید و برای حل مسائل فنی از متخصصین کمک بگیرید. شاید به نظر برسد گرفتگی لوله فاضلاب شما خیلی ساده است و با ریختن مقداری آب گرم حل می شود اما اگر موضوع پیچیده تر از این حرف ها می باشد تعلل شما در رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند عواقب وخیم و پرهزینه ای را به همراه داشته باشد. پس هرچه سریع تر با یک لوله بازکنی حرفه ای در تهران و تخلیه چاه در تهران تماس بگیرید.
 
بالا زدن فاضلاب آشپزخانه، گرفتگی لوله کف اشپزخانه، ایجاد نم و رطوبت، بوی بد در اطراف سینک ظرفشویی، پایین نرفتن آب از کفشور حمام و ... همگی نشانه های گرفتگی در لوله های فاضلاب هستند. بهترین روش برای باز کردن لوله های فاضلاب چیست؟ بسته به تشخیص لوله بازکن و نوع گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از روش های زیر راه حل شماست:

فنر لوله بازکنی

یک دستگاه لوله بازکنی است که توسط یک موتور به حرکت در می آید و دارای سری های مختلفی است که می توانند درون لوله حرکت کرده و جسم خارجی را به بیرون هدایت کنند. فنر لوله بازکنی دارای سری های مختلفی است که برای هر نوع لوله باید سری متناسب با آن را انتخاب کرد.

کمپرسور هوا

یک دستگاه فوق العاه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب می باشد که هوا را با فشار زیاد به داخل لوله هاهدایت می کند. کمپرسور هوا (Air compressor) یک دستگاه است که قدرت خود را با استفاده از موتور الکتریکی یا موتور بنزینی و غیره میگیرد و آن را به انرژی بالقوه ذخیره شده در یک تانک تحت فشار (یعنی هوا فشرده شده) تبدیل می کند. با استفاده از یکی از چندین روش کمپرسور هوا، هوا را به یک تانک ذخیره می کند و فشار را افزایش می دهد.

واترجت

دستگاه واتر جت شامل یک شلنگ آب است که قادر به تحمل فشار بسیار زیاد آب است این دستگاه به یک پمپ متصل می شود که میتواند آب را تحت فشار بسیار زیادی به بیرون هدایت کند. بهترین روش رفع گرفتگی لوله های فاضلاب جهت رفع گرفتگی خطوط لوله فاضلاب طولانی می باشد.

ریختن اسید در چاه فاضلاب

این گزینه اصلا روش خوبی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب نیست زیرا علاوه بر اینکه برای سلامتی شما مضر است می تواند باعث صدمه دیدن لوله فاضلاب و ایجاد خوردگی در آن ها شود که همین موضوع عمر لوله های فاضلاب را کم می کند. بنابراین باز کردن چاه فاضلاب با اسید و ریختن اسید در چاه فاضلاب به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا این روش گرچه در بعضی موارد مشکل شما را به صورت موقتی برطرف می کند اما علاوه بر بوی بد خطرات زیادی نیز به همراه دارد که باعث می شود استفاده از این روش عقلانی نباشد.

روش های خانگی لوله بازکنی

در گرفتگی های خفیف که تنها یک  مانع کوچک در مسیر لوله فاضلاب وجود دارد شاید بهترین روش برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از یکی از روش های زیر باشد:
•    فنر لوله بازکنی دستی
•    تلمبه دستی
•    رخت آویز فلزی
•    جوهر نمک
•    آب داغ
•    سرکه


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26649
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید