امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران در کدام کلینیک است؟


1401/07/27
کد خبر : 28752
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 15 نفر

 اگر می‌خواهید با ویژگی‌های بهترین دکتر عمل لیپوماتیک آشنا شوید و شاهد اثربخشی بالایی باشید این مطلب را تا آخر بخوانید.

ویژگی بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران چیست؟

عمل لیپوماتیک باید توسط پزشک حرفه‌ای و با امکانات پیشرفته انجام شود. زیرا کوچکترین سهل‌انگاری پزشک در وارد کردن لوله‌ی کانولا، تنظیم اشعه یا تخلیه‌ی چربی‌ها ممکن است بیمار را درگیر عوارض کند و موجب ایجاد آزردگی شود. با این حساب اقدام منطقی متقاضیان عمل این است که برای انتخاب بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران زمان صرف کنند تا بتوانند نتیجه مطلوب را بدست آورند. موارد زیر مهم‌‌ترین ویژگی‌های دکتر است که می‌تواند نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار دهد.


 عمل لیپوماتیک

•  تخصص و مدرک دکتر

اولین شرط برای بالابردن موفقیت عمل این است که دکتر دانش و مهارت کافی برای عمل داشته باشد. تحصیلات آکادمیک در بهترین دانشگاه‌ها و فعالیت پزشکی و حرفه‌ای در مراکز بهداشتی یا مطب نشان دهنده‌ی بخشی از توانایی‌های پزشک برای انجام عمل است.
یک پزشک متخصص به خوبی از شرایط متقاضیان برای دریافت بهترین نتیجه آگاه است و فقط درصورت مناسب بودن شرایط لیپوماتیک را به بیمار پیشنهاد می‌کند. به طور مثال پزشکانی که تعهد کاری و اخلاقی دارند به فردی که BMI بالای 30 دارند توضیح می‌دهند که لیپوماتیک برای آن‌ها اثرگذار نیست.
همچنین بیماران را در جریان می‌گذارد که این عمل فقط برای آب کردن چربی‌های موضعی مناسب است که با ورزش و رعایت رژیم غذایی آب نشده است. بنابراین بیمارانی که این دو شیوه را رعایت نکرده باشند نمی‌توانند به عنوان گزینه‌ی اول درمان عمل لیپوماتیک را انتخاب کنند.

• سابقه‌ی پزشکی دکتر

مهارت و توانایی دکتر عمل لیپوماتیک فقط به مدرک دانشگاهی بستگی ندارد بلکه مهارت و توانایی او از طریق سابقه‌ی پزشکی مشخص می‌شود. پزشکانی که بارها عمل لیپوماتیک را انجام داده‌اند و توانسته‌اند در این کار مهارت کافی کسب کنند سابقه‌ای درخشان دارند که نشان می‌دهد بیماران از عمل راضی هستند و توانسته‌اند به نتیجه‌ی مورد نظر برسند.
برای بررسی سابقه‌ی پزشکی و میزان موفقیت عمل‌های قبلی راه‌های متعددی وجود دارد. این روزها که اکثر پزشکان وب سایت دارند و از نتایج عمل عکس و فیلم تهیه می‌کنند، به راحتی می‌توانید عملکرد یک پزشک را ارزیابی کنید.
حتی می‌توانید به مطب مراجعه کنید و با بیماران قبلی که برای معاینات بعد از عمل مراجعه می‌کنند صحبت کنید و میزان رضایتشان از عمل را بسنجید. این موارد به شما کمک می‌کند تا در مورد انتخاب دکتر تصمیم درستی بگیرید.

• صبر و حوصله دکتر لیپوماتیک

در انتخاب دکتر برای انجام دادن عمل لیپوماتیک باید به ویژگی صبور بودن دکتر هم توجه کنید. دکتر لیپوماتیک صبور در جلسه‌ی مشاوره قبل از عمل برای بیمار به طور کامل توضیح می‌دهد که قرار است چه کاری برای او انجام شود، در مورد ریسک‌های جراحی و مراقبت‌های بعد از آن توضیح می‌دهد.
بهترین پزشک برای انجام عمل لیپوماتیک کسی است که به تمام سوالات بیمار با دقت پاسخ دهد تا بیمار بتواند با دید باز در مورد عمل تصمیم بگیرد. همچنین برای بیمار توضیح می‌دهد که قبل از عمل چه کارهایی نباید انجام دهد. به طور مثال بیمار را در جریان می‌گذارد که یک هفته قبل از عمل سیگار نکشد، الکل ننوشد یا داروهای ضد انعقاد خون، داروی التهابی یا آسپرین مصرف نکند.

عمل لیپوماتیک در تهران یا شیراز؟

کسانی که قصد دارند چربی قسمت خاصی از بدن را از بین ببرند دنباب بهترین مرکز ارئه خدمات و بهترین دکتر می‌گردند. برخی از افراد به هزینه‌ی عمل هم توجه دارند و سعی می‌کنند جایی را انتخاب کنند که قیمت مناسبی داشته باشد. شیراز و تهران شهرهای بزرگی هستند که خدمات پزشکی را با بهترین کیفیت به متقاضیان ارائه می‌کنند.
یکی از مواردی که هزینه عمل لیپوماتیک را تحت تاثیر قرار می‌دهد منطقه‌ی جغرافیایی است. بنابراین هزینه عمل در شهرهای بزرگ مانند تهران و شیراز با شهرستان‌های کوچک متفاوت  خواهد بود. اما به نظر شما بین دو شهر تهران و شیراز کدام برای عمل مناسب‌تر است؟
پاسخ این سوال ساده است. با اینکه منطقه جغرافیایی بر هزینه‌ی عمل تاثیر می‌گذارد اما نتیجه‌ی آن به طور مستقیم به تخصص و مهارت پزشک ارتباط دارد. نکته‌ی مهم در انتخاب بین این دو شهر این است که شما ساکن باشید. اگر عمل را در جایی غیر از محل سکونت انجام دهید باید هزینه‌ای را برای رفت و آمد یا اقامت اختصاص دهید.

معجزه لاغری عمل لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک یک روش مناسب برای از بین بردن چربی‌های مقاوم است که به سختی آب می‌شوند. در واقع بیمار طی یک جلسه عمل می‌تواند به نتیجه‌ی مطلوب برسد و لاغر شود. مزیت قابل توجه عمل لیپوماتیک این است که فقط برای یک موضع خاص قابل استفاده نیست، بلکه هر قسمتی از بدن را که بخواهید لاغر کنید می‌توانید از این شیوه استفاده کنید.
عمل لیپوماتیک برای شکم و پهلو، ران و باسن و بازوها و پشت زانو استفاده می‌شود. حتی اگر بخواهید لیپوماتیک را برای از بین بردن غبغب انجام دهید هم این امکان برای شما فراهم شده است. با این حال تعداد متقاضیانی که می‌خواهند شکم و پهلو را با عمل لیپوماتیک از بین ببرند بیشتر است.


عمل لیپوماتیک

مراحل انجام عمل لیپوماتیک

شاید به نظر بیاید عمل لیپوماتیک ساده است و هر فرد متقاضی شرایط انجام عمل را دارد. اما واقعیت این است که عمل لیپوماتیک به سه مرحله‌ی اصلی تقسیم می‌شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد و بیمار را درگیر عوارض نکند.  

مرحله اول لیپوماتیک: مشاوره‌ی قبل از عمل لیپوماتیک

بهترین دکتر در جلسه‌ی مشاوره قبل از عمل وضعیت جسمانی فرد متقاضی را به طور کامل از نظر ابتلا به بیماری‌ها مختلف بررسی می‌کند تا در حین عمل مشکلی پیش نیاد. همچنین با توجه به وضعیت بدن و میزان توده چربی میزان موفقیت عمل و احتمال رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب را برای فرد توضیح می‌دهد.
یکی دیگر از مواردی که در جلسه‌ی مشاوره قبل از عمل مشخص می‌شود میزان هزینه‌ی جراحی است. در این جلسه پزشک برای بیمار توضیح می‌دهد که قیمت تعیین شده برای جراحی به میزان توده چربی و خدماتی که به بیمار ارائه می‌شود بستگی دارد.
در واقع اگر قرار باشد عمل در کلینیکvip با بهترین خدمات و امکانات انجام شود قاعدتاً هزینه‌ی بالاتری دارد. البته میزان تخصص و تجربه‌ی پزشک هم بر قیمت عمل تاثیرگذار است.

مرحله‌ی دوم: نحوه انجام عمل لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک با استفاده از دستگاه انجام می‌شود و لازم است قبل از شروع عمل، منطقه‌ی درمان بیحس شود. بعد از بیحسی پزشک لوله‌ی کانولا را وارد بدن بیمار کند تا چربی که در اثر اشعه اولتراسوند آب می‌شود را تخلیه کند.
عملکرد دستگاه به این صورت است که با استفاده از گرمای اشعه سلول‌های چربی را می‌شکند و آن‌ها را به حال مایع در می‌آورد تا تخلیه‌ی آن از بدن به راحتی انجام شود.
چربی‌های تخلیه شده طی عمل لیپوماتیک این قابلیت را دارد که در جاهای دیگر بدن تزریق شود. درصورت تمایل بیمار، پزشک این چربی‌ها را در گونه یا هر جای دیگر بدن بیمار که لازم باشد تزریق می‌کند.در نهایت بعد از پایان کار لوله‌ی کانولا از بدن بیمار خارج می‌شود و محل زخم بخیه و پانسمان می‌شود.

مرحله‌ی سوم: مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک

بعد از اینکه بیمار از اتاق عمل بیرون می‌آید کار پزشک تقریبا تمام می‌شود اما لازم است بیمار اقدامات مراقبتی را انجام دهد تا نتیجه‌ی عمل پایدار باقی بماند. موارد زیر مهم‌ترین اقدامات مراقبتی است که بیمار باید انجام دهد.
•    محل زخم به مدت 2 روز نباید با آب تماس داشته باشد و بعد از آن باید روزانه ضدعفونی شود و پانسمان آن تعویض شود.
•    استفاده از سونا و استخر تا زمان خوب شدن زخم‌ها ممنوع است. چون باعث ایجاد عفونت می‌شود.
•    فعالیت بدنی سخت و ورزش کردن باید تا دو هفته بعد از عمل به تعویق بیفتد.
•    برای اینکه بعد از بهبود پوست بیمار شل و آویزان نشود، لازم است دو هفته گن بپوشد و فقط هنگام استحمام گن را از بدن خارج کند.

•    شماره تماس: 44110999-021
•    مشاوره مجازی و رایگان: 09120408890
•    آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه پنجم

مزایای عمل لیپوماتیک چیست؟

عمل زیبایی لیپوماتیک با استفاده از امواج با فرکانس پایین انجام می‌شود. این ویژگی در کنار شرایط عمل موجب بهره‌مندی بیمار از مزایای آن می‌شود. موارد زیر مهم‌ترین مزایای عمل لیپوماتیک است.

بدون درد و خونریزی شدید

کسی که لیپوماتیک انجام می‌دهد مجبور به تحمل درد شدید و آزاردهنده نیست، چون پزشک از بیحسی موضعی استفاده می‌کند. همچنین درصورتی که عمل توسط پزشک حرفه‌ای و کار بلد انجام شود و شرایط سلامتی بیمار به طور کامل بررسی شده باشد، از طرف دیگر کلینیکvip یا مطب مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و مجهز باشد عوارضی مانند خونریزی یا کبودی یا عفونت هم ایجاد نمی‌شود. حتی با استفاده از این روش احتمال آمبولی هم کم است.

تخلیه‌ی یکنواخت چربی‌ها

مزیت دیگر عمل لیپوماتیک این است که چربی‌ها را به صورت یکنواخت می‌شکند و در نهایت تخلیه می‌کند. به این ترتیب هیچ جایی از بدن برآمدگی نخواهد داشت و فرد خیلی راحت به تناسب اندام می‌رسد.

دوران نقاهت کوتاه

فردی که عمل لیپوماتیک انجام داده است لازم نیست بستری شود بلکه بعد از جراحی می‌تواند ترخیص شود و در خانه استراحت کند. همچنین دوران ریکاوری و نقاهت برای این عمل کوتاه است. یعنی بیمار بعد از دو روز می‌تواند کارهای روزمره و معمولی را از سر بگیرد یا به محل کار خود برگردد.

پایدار بودن نتیجه

یکی دیگر از مزایای قابل اهمیت در لیپوماتیک این است که اثر دائمی و پایداری دارد. یعنی اگر فردی که با این عمل شکم و پهلو را آب کرده است، ورزش کند و رژیم غذایی متعادلی داشته باشد، تا سال‌ها بعد تناسب اندام خود را حفظ می‌کند. پس در کنار اینکه لیپوماتیک ایمن و مطمئن است می‌توان به دائمی بودن نتیجه‌ی آن هم اشاره کرد.

چه کسانی نمی‌توانند لیپوماتیک انجام دهند؟

با اینکه لیپوماتیک یک روش ساده و آسان و کم عارضه است، اما همه افراد نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. به طور مثال خانم باردار باید تا زمان وضع حمل صبر کند و سپس چربی‌های موضعی را از بین ببرد. همچنین کسانی که چاقی مفرط دارند اصلا گزینه‌ی مناسبی برای لیپوماتیک نیستند.
این روش فقط برای شکل و فرم دادن در قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به عنوان یک روش مناسب برای کاهش وزن چشمگیر نیست. حتی درصورتی‌که متقاضی عمل با این شرایط اصرار داشته باشد، پزشک متعهد هیچوقت بیمار را در معرض ریسک این شرایط قرار نمی‌دهد.
جمع‌بندی
جراحی لیپوماتیک یک عمل زیبایی محسوب می‌شود که در کاهش سایز شکم و پهلو از بین بردن چربی‌های موضعی نقش دارد. موفقیت این عمل با ارزیابی دقیق و عملکرد حرفه‌ای پزشک متخصص و با تجربه انجام می‌شود. به همین دلیل در این مطلب ویژگی‌های بهترین دکتر برای لیپوماتیک را معرفی کردیم  و مزایای استفاده از این روش را بیان کردیم. امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کند از نتایج عمل لیپوماتیک راضی باشید و کمترین میزان عوارض را تجربه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28752
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید