امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

بهترین دکتر تزریق ژل و چربی در کلینیک رز


1401/07/27
کد خبر : 25043
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 22 نفر

شاید باور کرده‌اید که این چربی‌های اضافی فقط ظاهر ناخوشایندی به بدن شما داده‌اند ولی در حقیقت شاید بتوانید این ذخایر چربی را به مناطقی از بدن خود که نیاز دارید منتقل کنید! از آن جایی که تزریق ژل و چربی به بدن بسیار حساس است و باید با دقت انجام شود، برای انتخاب بهترین پزشک یا متخصص در این زمینه مطلب زیر را بخوانید.
 

درابتدا لازم است با عمل تزریق چربی آشنا شویم:

طی این عمل، چربی‌های انباشته شده یا اضافی در هر قسمت از بدن با صلاح دید پزشک که چربی‌های کدام ناحیه مناسب‌تر است، به بخشی که نیازمند ترمیم با چربی است یا به دلایلی ذخایر چربی در آن قسمت با کمبود مواجه شده است، منتقل می‌شود؛ بد نیست بدانید هیچ محدودیتی برای انتقال چربی وجود ندارد.
این روش نیز مانند سایر جراحی‌های زیبایی در صورتی موثر و بی خطر خواهد بود که به دست پزشک متخصص در کلینیک رز انجام شود.

در این بخش به پرسش‌های معمول در زمینه تزریق چربی می پردازیم.

اگر پزشکی را برای این کار در نظر دارید، سعی کنید در هنگام مشاوره جهت عمل تزریق چربی از او سوالات گفته شده در ادامه را بپرسید؛ چرا که با دانستن اطلاعات کافی درباره‌ی این روند و شرایط  بدنی خود، می‌توانید از نتیجه‌ی کار اطمینان حاصل کنید.

تاثیرات تزریق چربی چقدر ماندگار خواهد بود؟

 در این امر که تزریق چربی، روشی با ماندگاری خوب است شکی نیست؛ اما این نیز به نوبه‌ی خود اثر کار یک متخصص خواهد بود. به طور کلی می‌توان گفت هرچه میزان بیشتری چربی به محل هدف تزریق شود، از بین رفتن تغییرات اعمال شده  یا کاهش تاثیر تزریق، در مدت زمان طولانی‌تری خواهد بود. این که پزشک شما چه مقداری چربی تزریق می‌کند، عاملی مهم در تعیین مدت ماندگاری خواهد بود؛ بهترین دکتر تزریق چری در کلینیک رز به خوبی به این نکته دقت خواهند داشت. 

مشاهده نتیجه‌ی دلخواه از تزریق چربی چه مدت طول می‌کشد؟

پس از پایان جراحی شما قطعا تغییرایت را حس خواهید کرد اما نتایج واقعی زمانی پدیدار می‌شوند که چند هفته از تزریق گذشته باشد.

محل تزریق چربی چگونه خواهد بود؟

معمولا این نواحی که از آن چربی برداشته می‌شود، نباید آثاری از جراحی را نشان دهد و اغلب به مرور زمان کوچک خواهند شد. این نیز یکی ازعواملی است که تعیین می‌کند پزشک چه میزان در جراحی دقت دارد.
 عوامل دیگر عبارتند از:
•    روش گرفتن چربی
•    نحوه‌ی عملکرد بدن شما نسبت به ترمیم بافت‌ها یا جای زخم، همین طور رنگ پوست در این امر بی تاثیر نیستند. جالب است بدانید در پوست‌های گندمی نسبت به پوست‌های سفید این محل دیرتر محو می‌شود.


شرایط انجام عمل زیبایی تزریق چربی را بدانید!

در صورتی که چربی کافی در بدن شما وجود داشته باشد، پس از مشاهده‌ی نتایج همه‌ی نواحی به صورت متناسب فرم خواهند گرفت. حتی اگر پزشک شما خوب باشد، تا زمانی که چربی بدن شما به اندازه‌ی کافی در دسترس نباشد، این جراحی نتایج مطلوبی برای شما نخواهد داشت.

طول دوره‌ی ریکاوری چه مدت است؟

طول دوره‌ی ریکاوری به مقدار چربی‌های تزریق شده و همچنین بافت آن نواحی بستگی دارد؛ بنابراین درباره‌ی این دوران برای شخص خود از بهترین پزشک تزریق چربی در کلینیک رز سوال کنید. معمولا هفته‌های اول کمی ورم دراین نواحی طبیعی است. اگر در این نواحی دچار خون مردگی شدید یا احساس درد می‌کنید، باید از تحرک و فشار بیش از حد به این نواحی کم کنید و بیشتر استراحت کنید تا این دوران به بهترین شکل بگذرد.

تاثیر کاهش وزن

اندازه‌ی سلول‌های چربی با کاهش وزن کوچک‌تر و با افزایش وزن حجیم ترمی‌شوند. اگر می‌خواهید نتیجه‌ی تزریق چربی را حفظ کنید، توصیه می‌شود وزن خود را ثابت نگه دارید.

انتخاب متخصص با تجربه در تزریق ژل به صورت

ترمیم بخش‌های آسیب دیده یا پر کردن نواحی مختلف با روش‌های زیادی قابل جبران است اما در این بین تزریق ژل اگر به شیوه‌ی درست و مناسب هر فرد صورت بگیرد، نه تنها مطمئن‌ترین شیوه بلکه سودبخش‌ترین راه خواهد بود.
با دانستن این نکته که شیوه‌ی کار پزشک در زمینه تزریق ژل به صورت بسیار اهمیت دارد، از خواندن معیارهای واقعی متخصص دریغ نکنید!

•    برای تزریق ژل به صورت و تزریق چربی به بدن، نزد پزشکی بروید که مدرک معتبر در این حرفه داشته باشد همچون بهترین دکتر تزریق ژل در کلینیک رز.
•    از مهم‌ترین ویژگی‎های یک پزشک قابل اعتماد در هر زمینه‌ای، داشتن تجربه‌ی کاری و تعداد جراحی‌های موفق اوست. و از آن جایی که عمل تزریق چربی یا تزریق ژل به صورت  نیازمند شیوه‌ای با دقت و مهارت کافی است، بهتر است برای اطمینان خاطر و گرفتن نتیجه‌ی دلخواه پزشکی  را انتخاب کنید که تجربه‌ی تزریق چربی به نقاط حساس بدن، و تزریق ژل به صورت را داشته باشد.

•    قدرت تشخیص یک پزشک از مهم‌ترین عواملی است که باید به آن دقت کنید؛ تنها پزشکی که قدرت تشخیص بالایی دارد، قادر است تا متناسب با هدف شما، پیش بینی‌های لازم از شرایط جراحی را به خوبی بسنجد. در بیشتر موارد افرادی که کمبود وزن دارند، خواهان تزریق چربی هستند! در این شرایط لازم است پزشک کتخصص در کلینیک رز شرایط آن‌ها را توصیف کند تا پس از انجام تزریق دلسرد نشوند. یادتان باشد متخصص زیبایی باید بتواند طبق فیزیک صورت و بدن شما راهکار مناسب بدهد.

•    نکته‌ی دیگری که چندان بی تاثیر نیست، مرکز یا کلینیکی است که در آن پزشک شما قصد تزریق چربی یا تزریق ژل صورت را دارد. زیرا نحوه‌ی خدمات و کالیبره بودن دستگاه‌های موجود درآن مرکز در نحوه‌ی تاثیربخشی این تزریق بی تاثیر نیست. مثلا در روش‌های برداشت چربی این طور آمده است که گاهی چربی را با مایع دیگری (خارجی)، ترکیب می‌کنند و به محلولی بی اثر تبدیل می‌شود. با این وجود در جایی دیگر این سلول‌ها زنده نگه‌داری شده  یا بدون داشتن ذره‌ای ناخالصی از آن‌ها استفاده می‌شود؛ لذا کلینیک مناسب است که بتواند شرایط لازم مطابق با نیاز بیمار را فراهم کرده و در اختیا او بگذارد. کلینیک پوست و مو رز واقع در تهران تمام معیارهای لازم برای یک کلینیک مناسب را دارا است.

•    بهترین پزشک یا جراح درواقع فردی است که بتواند با مهارت‌های جدید رایج در دنیا سریع‌ترین روش وبهترین کیفیت را به بیمار خود اعطا کند. لازم است بدانید امروزه روش‌های گرفتن چربی از بدن و همچنین راه تزریق ژل به صورت بسیار پیشرفت کرده و پزشکان متخصص در این زمینه برای شما کوتاهی نخواهند کرد.

•    بدون شک این جراحی با ساده‌ترین عملکرد روی بدن، شما را در رسیدن به فرم دلخواه ناامید نخواهد کرد. نکته‌ای که وجود دارد، آگاهی دادن پزشک از عوارضی است که ممکن است بنا به تجربه‌ی او یا سابقه‌ی پزشکی یا بیماری شما رخ دهد.

•    سعی کنید هدف یا منظور خود را از انجام این جراحی با صراحت با پزشک خود درمیان بگذارید. پزشک با آگاهی دادن به شما تصورات بیهوده یا دورازانتظاررا برای شما شفاف خواهد کرد. این ویژگی یک پزشک درستکار و قابل اعتماد است.

•    سعی کنید کارهای بیشتری از پزشک خود را جست و جو کنید یا از مراجعین وی تحقیق کنید. می‌توانید از خود پزشک درخواست کنید تا تصاویر نمونه‌ی کارهای خود را روی بیماران دیگر به شما نشان دهد. پزشکی که در این موضوع صاحب تجربه و تخصص باشد، از چنین درخواستی ناراحت یا منصرف نخواهد شد. بد نیست بدانید پزشکانی که نتایج خوبی از جراحی‌های خود می‌گیرند، حتما تصاویری از آن خواهند داشت.
 
توصیه‌ی آخر..
اگر پزشکی متخصص در این زمینه یا جراحی که درتزریق چربی و تزریق ژل به صورت، تجربه‌ی فراوان دارد را انتخاب کردید، اطمینان داشته باشید که کمترین عارضه را برای گرفتن نتیجه‎ی دلخواه تجربه خواهید کرد. بدن ارزشمند خود را به متخصصین زیبایی در کلینیک رز بسپارید.

https://roz-clinic.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25043
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید